Bennebroekerdreef 40
2121CP Bennebroek
0610208081

Paul beoordeelde op 2019-03-11

Very content with the service! Got a quick reply on my questions and the order came in on time. Loved the handwritten note. Will definitely order here again.

Pete beoordeelde op 2018-06-13

Amsterdam vapes were great!
I also recieved a small gift along with what i purchased.
10 out of 10 for service with a smile.
Pete Hanson from pijnacker.

Jacqueline beoordeelde op 2017-12-23

ik wilde stoppen met roken (40 jaar gedaan), maar heb daar echt hulp bij nodig. ben een leek op dit gebied en heb hier erg goed advies gekregen. had mijn bestelling ook snel in huis.

Rob Zuurveld beoordeelde op 2017-12-16

Top producten, top service!!!

Kim beoordeelde op 2017-12-14

Zeer tevreden. Ben vriendelijk geholpen en heb goed advies gekregen. Bestelling was snel in huis.

john bijl beoordeelde op 2017-11-29

Een goede snelle levering,
Netjes en met aandacht verpakt.