Conny Stuartlaan 2, 1948AA Beverwijk

E. v. H uit Utrecht zei op 2017-01-07

Vorige week instabiliteitsproblemen van een Wetek Core gemeld bij Androidminicomputer. Binnen een uur kwam Hans al met de tip om een andere adapter te proberen. Toen het daar aan bleek te liggen heeft hij kosteloos een vervangend exemplaar gestuurd. Super!

P. Hartog zei op 2016-12-28

Wij hadden al een goede ervaring bij de aankoop twee jaar terug, maar ook nu uitstekende service en zeer snelle reparatie en verzending.

Ally zei op 2016-12-17

Meerdere producten uit de webwinkel gekocht. Altijd op tijd en nooit problemen gehad tot dat mijn Minix H Plus plotseling begaf. Na mijn mail naar Hans kreeg ik direct een reactie en de wijze van opsturen. Bleek onherstelbaar beschadigd interne geheugen te zijn. Geen probleem, binnen de garantie periode en de volgende dag een nieuwe Minix toegestuurd. Daarom betrouwbaar en goede service.

johan schepers zei op 2016-08-25

ik ben zeer tevreden over dit bedrijf , ze antwoorden direct op vragen en als er wat mankeert met je box dan helpen ze je direct .
m,n hond heeft mijn afstandsbediening gesloopt en ook dan regelen ze een andere afstandsbediening voor je .
ja ik ben echt lovend over deze zaak en mijn volgende aankoop zal zeker bij hun zijn .

gr johan schepers

Luc Klinkhamer zei op 2016-08-17

Prima bedrijf met een zeer goede service altijd direct antwoord op vragen ik ben zeer tevreden over dit bedrijf!!

Albert Krikke zei op 2016-08-11

Service blijft goed, ook lang na aankoop!
Geweldig!

Dave zei op 2016-07-23

Goede site,snelle levering,gisteren besteld vandaag in huis.
Ben dik tevreden loopt goed me tvbox.

EJ zei op 2016-07-07

Keurig bedrijf! Antwoordt zeer snel op vragen, ook na levering en betaling. Levering was snel en alles werd correct geleverd.

Stephen zei op 2016-07-05

Een zeldzaam goed behulpzaam bedrijf waarbij de klant echt centraal staat. Ik "tweak" zelf graag met gadgets, en elke keer als ik vast zit of de box om zeep heb geholpen krijg ik ondanks mijn eigen toedoen snelle en uitstekende hulp. Inmiddels drie Android boxen gekocht bij androidminicomputer, en zoals ze zelf zeggen: niet de goedkoopste, maar naar mijn ervaring zeker de beste.

E de Boer zei op 2016-07-02

Zeer tevreden. Na lang wikken en wegen toch gekozen voor de HiMedia Q5 Pro. Bij Androidminicomputers krijg je een goed en eerlijk advies. De levering duurde 1 dag. Top. Ik ga vast veel plezier hebben van mijn kastje. Bedankt voor het geduld en de goede service.

Hans Scholte zei op 2016-04-28

Zeer tevreden, omdat ik gedupeerd was door zoekgeraakte Minix x7 bij PostNL. die voor een update was aangeboden kreeg een mooi aanbod voor een nieuwe x8 die al snel werd bezorgt, verbazend was dat ik na 3 weken een bericht kreeg dat de x7 was aangekomen bij AndroidMinicomputer ze hebben hem voor alsnog gratis voor mij geüpdatet en opgestuurd.....GROTE KLASSE

J.Maas zei op 2016-03-01

Na enkele problemen met de m8s contact opgenomen en het apparaat retour gezonden.Het probleem was snel gevonden en werd opgelost inclusief de nieuwste updates,kortom een deskundige en snelle service,

Peter slagt zei op 2016-02-05

Prima service, bij problemen altijd op zoek naar een oplossing, inmiddels tweede minix, ( voor in de camper) top apparaat .
Update service is top voor mensen die er niet al te veel aan willen sleutelen.
Prima software (apps) aanbod.

Vincent zei op 2016-01-14

Ik had op de eerste dag wat probleempjes met mijn aangeschafte WeTek Core (startte altijd in Recovery menu, liep vaak vast bij het aanzetten of bij het starten van een app ). Werd via de e-mail keurig geholpen en na het draaien van een handmatige update werkt het apparaat al dagen zonder problemen. Zeer goede ervaring met de ondersteuning van AndroidMiniComputer.nl dus.

Wat ik ook erg waardeer is de eerlijke informatie op deze site: recensies van de apparaten zijn kritisch en de markt wordt nauwlettend in de gaten gehouden (aankondigingen van nieuwe boxes, updates van bestaande modellen, etc.).

Nu ik de WeTek Core een paar dagen in gebruik heb, wil ik echt niet meer zonder. Het is een ontzettend leuk apparaat met erg veel mogelijkheden.

A. Wekema zei op 2016-01-14

het WiFi signaal was op mijn 1 jaar oude Minix Neo X8 Plus plotseling uitgevallen. Na contact met Androidminicomputer heb ik backup restore uitgevoerd. Deze gaf helaas ook geen oplossing van het probleem. Vervolgens de Minix opgestuurd en 2 dagen later had ik al een bevestiging dat de WiFi chip defect was met de mededeling dat mij al een nieuw apparaat was toegezonden.
Hulde voor deze zeer excellente en uitstekende service. Top, mijn dank hiervoor.

stanley zei op 2015-12-29

voor de tweede keer in korte tijd minix besteld de nieuwste en WEER elke film die je aanklikt, dan start de minix opnieuw op.
Kan geen ene film kijken op geen ene programma wat ze geinstalleerd hebben.
Deze minix gaat terug heb er hele slechte ervaringen mee met de minix.
Ik ga wel lekker xbmc via de pc naar de tv dan heb ik ook geen gezeur en ellende.

Reactie van AndroidMiniComputer:
Stanley, ik kan me voorstellen dat je ontevreden bent als je Minix het niet goed doet, maar er is zeker een oplossing. Neem even contact op dan lossen we ook dit probleem op. Is het apparaat defect dan ruilen we dit kosteloos in voor een ander exemplaar.

H.Cremer zei op 2015-12-22

Ik ben zeer tevreden over de reparatie en afhandeling van mijn androidminicomputer

R. van Opstal zei op 2015-11-22

Af en toe een foutje gemaakt bij het updaten, maar na een emailtje is alles weer opgelost. Een heel snelle reactie, zelfs op zondag. Echt tpp.

sander zei op 2015-10-27

Heb hier een Wintel kastje besteld. Hiervan bleek helaas de ethernet poort defect. Binnen 2 dagen had ik al een vervangend apparaat in huis! aftersales service is helemaal top! zeker een aanrader om met dit bedrijf zaken te doen!

Lars zei op 2015-10-24

Box functioneerde niet naar behoren. Na opsturen kreeg ik binnen vier dagen een nieuwe box in de brievenbus. Top.