Conny Stuartlaan 2
1948AA Beverwijk

tjeerd beoordeelde op 2017-08-21

ik ben zeer tevreden het doet wat ze zeggen en dat is niet wat je van velen anderen kan zeggen een dikke 10 plus dus ;-)

Wietze beoordeelde op 2017-06-15

Ik ben zo blij dat ik mijn beide minicomputers hier heb besteld. Wat een geweldige Service heeft dit bedrijf. Zelfs na anderhalf jaar wordt een vervangende voeding zonder enige kosten opgestuurd. Snelle reacties, goede adviezen, enorm behulpzaam. Kortom: super goed!

Nicolas beoordeelde op 2017-05-19

Mijn Himedia speler had het plots begeven.
Daarna meteen contact opgenomen.
Alle correspondentie verliep zeer vlot en uiteindelijk een nieuw apparaat mogen ontvangen. Zeer goede service!

Denys beoordeelde op 2017-05-08

Gevraagde info via mail binnen een uur al reactie.
Prima geregeld daar ik ook verder kon met de reactie.

Max beoordeelde op 2017-04-22

Buitengewoon tevreden. Bij correspondentie voor aanschaf krijg je snel antwoord.
Levering artikel was snel en correct.
Ook op correspondentie na levering wordt snel gereageerd.
Uitstekende nazorg.
Problemen bij installatie Netflix. Keurig opgelost.
Geen garantie tot aan de deur dus!!!
Meneer Handgraaf hartelijk dank voor uw service. Keep up the good work!

Edwin beoordeelde op 2017-04-14

Alles supersnel geregeld en perfect advies cq support.

Jan beoordeelde op 2017-04-05

Snelle levering en snel antwoord op je vragen!

Stefaan beoordeelde op 2017-03-14

Zeer goede service. Het toestel Plug&Play afgeleverd, bestelling,betaling en levering zijn zeer correct verlopen.
Zowel het telefonisch contact als via mail zijn zeer goed verlopen. Een echte aanrader.
Bedankt Hans.

Marcel van Oirschot beoordeelde op 2017-02-18

Na eerst goed uitgezocht te hebben welke tv box ik wou hebben uiteindelijk voor androidminicomputer uitgekomen. Absoluut geen spijt van. Zeer snelle levering. Aansluiten was letterlijk plug en play. Liep tegen een probleem aan met Kodi maar dit is gisterenavond meer dan geweldig opgelost door de heer Handgraaf.

Top Service

H.Bik beoordeelde op 2017-02-14

Dit is een hele goede ervaring met de minix computerwinkel.
Door mijn eigen stomme fout diverse mooie voorgeinstalleerde programma's er af geveegd.
Na mailcontact met Hans is alles weer kostenloos en perfect hersteld in nieuwstaat. (maar dan beter!!!)
Ik ben heel erg blij met deze service doordat je weet dat er een positief, vriendelijk en zeer kundig persoon achter zit.
Hans, heel erg bedankt voor je prima service en naar mijn mening de beste boxen.
Vriendelijk groeten Henny.

E. v. H uit Utrecht beoordeelde op 2017-01-07

Vorige week instabiliteitsproblemen van een Wetek Core gemeld bij Androidminicomputer. Binnen een uur kwam Hans al met de tip om een andere adapter te proberen. Toen het daar aan bleek te liggen heeft hij kosteloos een vervangend exemplaar gestuurd. Super!

P. Hartog beoordeelde op 2016-12-28

Wij hadden al een goede ervaring bij de aankoop twee jaar terug, maar ook nu uitstekende service en zeer snelle reparatie en verzending.

Ally beoordeelde op 2016-12-17

Meerdere producten uit de webwinkel gekocht. Altijd op tijd en nooit problemen gehad tot dat mijn Minix H Plus plotseling begaf. Na mijn mail naar Hans kreeg ik direct een reactie en de wijze van opsturen. Bleek onherstelbaar beschadigd interne geheugen te zijn. Geen probleem, binnen de garantie periode en de volgende dag een nieuwe Minix toegestuurd. Daarom betrouwbaar en goede service.

johan schepers beoordeelde op 2016-08-25

ik ben zeer tevreden over dit bedrijf , ze antwoorden direct op vragen en als er wat mankeert met je box dan helpen ze je direct .
m,n hond heeft mijn afstandsbediening gesloopt en ook dan regelen ze een andere afstandsbediening voor je .
ja ik ben echt lovend over deze zaak en mijn volgende aankoop zal zeker bij hun zijn .

gr johan schepers

Luc Klinkhamer beoordeelde op 2016-08-17

Prima bedrijf met een zeer goede service altijd direct antwoord op vragen ik ben zeer tevreden over dit bedrijf!!

Albert Krikke beoordeelde op 2016-08-11

Service blijft goed, ook lang na aankoop!
Geweldig!

Dave beoordeelde op 2016-07-23

Goede site,snelle levering,gisteren besteld vandaag in huis.
Ben dik tevreden loopt goed me tvbox.

EJ beoordeelde op 2016-07-07

Keurig bedrijf! Antwoordt zeer snel op vragen, ook na levering en betaling. Levering was snel en alles werd correct geleverd.

Stephen beoordeelde op 2016-07-05

Een zeldzaam goed behulpzaam bedrijf waarbij de klant echt centraal staat. Ik "tweak" zelf graag met gadgets, en elke keer als ik vast zit of de box om zeep heb geholpen krijg ik ondanks mijn eigen toedoen snelle en uitstekende hulp. Inmiddels drie Android boxen gekocht bij androidminicomputer, en zoals ze zelf zeggen: niet de goedkoopste, maar naar mijn ervaring zeker de beste.

E de Boer beoordeelde op 2016-07-02

Zeer tevreden. Na lang wikken en wegen toch gekozen voor de HiMedia Q5 Pro. Bij Androidminicomputers krijg je een goed en eerlijk advies. De levering duurde 1 dag. Top. Ik ga vast veel plezier hebben van mijn kastje. Bedankt voor het geduld en de goede service.