Hof ter Bergen 8
2861DR Bergambacht
+31 (0) 85 047 0231

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Susan beoordeelde op 2019-10-06

Hele fijne producten. Heb na de testers uiteindelijk de foundation Marvel en blush Darkroze besteld. Voelt heel zacht aan, alsof ik niets op heb. Service is ook goed. Heel blij mee.

Gerda van Rijs beoordeelde op 2019-10-05

Razend snel bezorgd. Top. Ook de "nazorg" is super. "Heb je nog vragen over je product?". En ja, die had ik. Ik kreeg een duidelijk persoonlijk antwoord en een verwijzing naar een tutorial.

Marie beoordeelde op 2019-09-27

Onlangs heb ik een tester besteld om te ervaren hoe de make-up aanvoelt. Vond de levering heel leuk, echt persoonlijk gemaakt. Er zit voldoende poeder in het testzakje. Vond de make-up erg fijn aanvoelen. Heb gelijk de foundation besteld, dit met een korting voor eerste bestelling. Deze zat bij de testers. Goede service, snelle reactie en zij denken met je mee.