Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Cort van der Lindenstraat 40
2805SW Gouda

Koen beoordeelde op 2018-03-27

Abzhek haar wax gekocht, bij sommige potjes was wat mis. Na contact met de klantenservice hier mijn geld voor terug gekregen. Goede service dus. Hier kan je prima je spullen bestellen :)

Alice beoordeelde op 2017-12-17

Top! Product binnen 2dagen in huis. Alles onbeschadigd aangekomen :)

R beoordeelde op 2017-12-11

Evelien van Wijngaarden beoordeelde op 2017-12-08

Snelle levering en goede producten!

Charlotte V.d. Blom beoordeelde op 2017-12-07

Monique Van der Vaart beoordeelde op 2017-12-05

Prima geregeld

Dankjewel :-)

Mi beoordeelde op 2017-12-05

Levering naar Belgie na 1 dag al ontvangen! Super !!

Reactie van Anouk.shop:
Goed om te horen! Met dank aan PostNL :-) Bedankt voor je mooie beoordeling!

M. van der List beoordeelde op 2017-12-03

Snelle levering en er zat een monsterflesje shampoo bij mijn bestelling. Een extra verrassing.

Reactie van Anouk.shop:
Bedankt voor je positive beoordeling! We zijn zelf gek op deze shampoo ;-) Geniet er van! Fijne dag! Anouk

Inge Ladage beoordeelde op 2017-12-02

Heel tevreden, donderdag besteld en op zaterdag in huis. Daarnaast nog een monstertje ontvangen om een produkt van deze webshop uit te proberen, geweldig!

Reactie van Anouk.shop:
Bedank voor je mooie beoordeling! En veel plezier van de producten gewenst! Anouk

K m De vries beoordeelde op 2017-12-02

Leny Bangma beoordeelde op 2017-12-01