In de Mehre 18
6114NE Susteren
+31648566087

Eric beoordeelde op 2018-01-13

Na een paar mailtjes, welke snel en vakkundig werden beantwoord, gekozen voor de Goldline verlichting samen met de TC420 daglicht controller.
Levering was iets vertraagd, omdat de voeding niet leverbaar was, maar ik werd continue op de hoogte gehouden via de mail.

Top service door Aquariashop en HVP aqua

Elly van der Molen beoordeelde op 2016-12-23

Prima service en zeer klantvriendelijke webshop

Volker beoordeelde op 2016-11-13

mooi product, met snelle levering

Dries beoordeelde op 2016-11-12

Tevreden, goede samenwerking om de optimale oplossing te vinden.

Luc philips beoordeelde op 2016-11-12

Snelle en goede levering.

M. hut beoordeelde op 2016-11-12

goede service in begin wat problemen met het bestelde product, maar heel snel opgelost.

M.C. Verboven beoordeelde op 2016-11-12

De bestelling is volgens verwachting geleverd.

Matthijs beoordeelde op 2016-11-12

Snelle levering en de het geeft mooi licht

Hung Tieu beoordeelde op 2016-10-27

Super blij met mijn bestelling en snelle levering
- 150cm-aquarium-geen-planten_10.000k HVP 150CM Malawi/Tanganyika (optie Daglicht Simulatie): 2x Wit 10.000K
- led-lamp-rgb-146-cm HVP LED balk RGB - 146 CM
- Daglicht_simulator_HVP_set-prijs Daglicht Simulator HVP Versie

Aansluiting schema kan verwarrend zijn. Voor dummies http://www.plantedtank.net/forums/20-diy/555106-diy-dimmable-led-fixture.html

SMD led zwart kabel CH 4&5 en rood bij V+ aansluiting.
voorbeelden instellen programma, kan je gebruik maken van youtube

Daarna heel veel plezier, het ziet er echt top uit.

Cees beoordeelde op 2016-08-29

Waardeloos dat het beoordelingsvenster op de site over de tekst heen staat en niet weg te klikken is. Wegklikken kan nog steeds niet, dit zou echt een verbetering zijn. Maar het is wel verbeterd, de tekst van het product komt er nu overheen te staan. Ik elvaar dit euvel op mijn samsung tab s tablet met android.

Reactie van AquariaShop.nl:
Probleem is inmiddels opgelost. Bedankt voor je melding.

Martin Kornet beoordeelde op 2016-08-03

Na installatie bleek, met behulp van Patrick, dat mijn controller defect was. Er werd direct een nieuwe controller opgestuurd en deze werkt uitstekend. Goede en snelle service, een aanrader!!!!

Gijs beoordeelde op 2016-04-11

Begin dit jaar een Aqua LED Styl RGB van 82.5Cm aangekocht voor een 1meter bak (40x40x100) Wat een prima ding! Heb wel even moeten puzzelen met de beste instellingen voor mijn aquarium (veel planten, hoge stroming) maar inmiddels is alles netjes. ik heb de versie met de usb-computer.

Planten groeien prima, pas over een maandje of 4 a 5 kan je zeggen of het beter/slechter is dan TL.

Al met all keurig van Aquaria-shop, mijn voeding was niet op voorraad maar dit werd keurig opgelost. alles ook keurig verpakt geleverd.

hennie beoordeelde op 2016-02-23

Prima product de HVP 150CM Beplant Aquarium - Daglicht Simulatie. Beter nog dan we gehoopt hadden. Ziet er natuurlijk uit en de vissen en garnalen doen het zichtbaar beter. Dank je hartlijk Patrick voor je prima service.

Alles bij elkaar wat ons betreft een aanrader.

Hennie

Olav beoordeelde op 2015-12-17

Ik heb de lum-light set met daglichtsimulator gekocht en daarna nog een RGB balk bij besteld.
Goede levering, juist problemen met aansluiting op pc. Na E mails met Patrick, alles in orde gebracht, Bedankt voor de service!!!!!
Ik merk het reeds aan mijn planten, dit werkt echt perfect. Mooi aanzicht ook, de ochtend en avondval belichting.

Een aanrader, qua kwaliteit , levering EN SERVICE !!!!!

F.Wessels beoordeelde op 2015-12-13

Aanschaf gedaan van een HVP set. Naar een paar mailtjes was het mij duidelijk welke set voor mij het beste is. Dus set besteld en deze werd vlot geleverd.
Goede uitleg via mail welke steeds zeer snel beantwoord werd. TOP.
Ik kan dan ook iedereen AquariaShop aanraden.

Chris beoordeelde op 2015-11-15

Lumlight 825 met daglichtcontroller besteld. Dit na goed overleg met Patrick die deze set adviseerde. Er ging iets niet helemaal goed bij de levering, de ledbalk zat er niet. Binnen het uur reactie van Patrick met verontschuldiging en de volgende dag volgde de nalevering, goede service. Ook heeft Patrick op verzoek er wat progamma's bijgezet. Kortom goede voorlichting en service

Peter beoordeelde op 2015-10-30

Ik had een lumlight set aangeschaft. Bijzonder mooi materiaal ik wilde volstaan met 1 unit. Dat bleek gezien de volle plantenbak te weinig. Een tweede unit vond ik nu even te prijzig. Ik schaf het zeker aan wanneer ik een nieuwe bak koop ik heb in overleg met Patrick de unit terug gestuurd. Goede service en snel mijn geld terug. Dankjewel. Fijn zaken gedaan. Niet het gewenste resultaat maar ik kom zeker terug

Micha de Groot beoordeelde op 2015-10-09

Lumlight set besteld!! Wat een set zeg!!! Helemaal Top!!!
Enige opstart "probleempjes" gehad maar super geholpen door Patrick!!!
Mensen als je ledverlichting voor je aquarium wilt.......bestel het bij Aquariashop.nl!!! twijfel je??
Ga naar de site en lees je in!!!!
Gr. Micha

JohanD beoordeelde op 2015-07-31

Een lumlight set met daglicht simulator besteld.Heel tevreden over.
Zeer snelle reactie op mijn emails.
Er was een probleem met de levering met UPS;zeer goed op de hoogte gehouden.
De bijgeleverde adapter was 2.5A i.p.v 5A; een mailtje naar Patrick en kostenloos heeft hij onmiddelijk mij een 5A adapter toegestuurd.
De 2.5 A adapter mocht ik houden. Super Service ! Zo kon ik nog voor het weekend alles in gebruik nemen.

Ton Den Dulk beoordeelde op 2015-07-31

Onze ervaring met de LED-Lumlight gaat al naar twee jaar terug. De aanschaf en levering was goed alleen de installatie best ingewikkeld. Pas later hadden we door dat de eerste daglicht simulator te snel liep, waardoor het programma ook te snel ging. Door een goede afhandeling door Patrick Schreurs hebben wij toen een andere daglicht simulator mogen ontvangen.

Na een jaar hebben wij onze aquarium vervangen voor een groter model. Ook hier heeft Patrick ons goed geholpen met advies. Bij dit model hadden wij echter nog een te zwakke adapter aangesloten waardoor de verlichting na verloop van tijd als een discolamp door de bak ging flikkeren. Deze is toen ook vervangen en we hebben toen geen problemen meer gehad voor wat betreft disco effect.
Ons laatste probleem was begonnen bij de vervangde daglichtsimulator, waarbij de connector tussen de verdeelstekker met de adapter om onduidelijke redenen was doorgebrand. Bij al deze zaken heeft aquariashop ons goed van advies geholpen en de zaak altijd netjes afgehandeld.