De Hoevens 2

Mystery shopper

Lees
waarom

Boesta beoordeelde op 2017-12-21

Iets besteld wat bezorgd zou worden met PostNL pakketdienst. Het pakket werd maar niet bezorgd. Klantenservice heeft mij goed op de hoogte gehouden, terwijl zij alles deden wat mogelijk was om te zorgen dat het pakket alsnog bezorgd zou worden.

Na 8 dagen heb ik uiteindelijk zelf het pakketje gevonden in de bestelbus van de bezorger. Ondertussen had de klantenservice gezegd mijn bestelling die dag opnieuw te verzenden. Ik kon nog net op tijd melden dat ik het pakketje eindelijk had ontvangen.

Tot onze grote verrassing lag er 2 dagen later een enveloppe in de brievenbus met daarin 1 van de artikelen die we hadden besteld. Dit als presentje voor het lang moeten wachten op de bezorging. Terwijl PoppersPlaza er helemaal niets aan kon doen, Schuld lag volledig bij PostNL.

PoppersPlaza is een zeer betrouwbare webwinkel met toegankelijke vriendelijk servicegerichte klantenservice!

Aanrader!!

Jamie & Marc beoordeelde op 2017-07-04

Zeer goede klantvriendelijkheid. Wij hadden na onze eerste bestelling een probleem na de levering van de door ons bestelde poppers. De werking hiervan was gewoonweg niet goed. Hierover contact opgenomen met poppersplaza. En meteen werd er goede actie ondernomen door hen. Een echt uitstekend goed bedrijf dus met hart voor hen klanten. Zonder enige verdere vragen van hen werd ons meteen een mail verzonden wat we zouden willen. Dit is dan ook per direct door hen geregeld. En ook meteen de volgende dag aan huis bezorgd. Echt top als het aan ons is. Ook hadden wij netjes aangegeven om de ontvangen producten retour te gaan zenden. Maar ook dat was niet eens nodig voor hen. We mochten het gewoon weggooien. Dit is voor ons dan ook super. Een grote pluim dan ook van ons voor deze service. En een echte aanrader voor andere klanten ook. Dat deze service nog bestaat in deze tijd. Dat is echt goud waard.

anoniem beoordeelde op 2017-03-01

Bestel al geruime tijd regelmatig poppers. Uitstekende kwaliteit, uitstekende prijs, uitstekende website en steeds de bestelling de volgende dag in huis. Zeer aan te raden!!

feetje beoordeelde op 2017-02-02

SUPER!! dinsdag besteld en de volgende dag al in huis, keurig discreet verpakt.
geweldige servive en je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling!

Shanyssa beoordeelde op 2016-11-13

Al vaker besteld en super tevreden. Laatste keer was dop stuk maar na 1 mailtje kreeg ik 2 dagen later nieuw flesje in de bus en nog 1 flesje extra.!!
wauw Superservice!!!

Richard beoordeelde op 2015-12-24

Ik heb al vaak een bestelling gedaan, tot op heden ben ik zeer tevreden!
Perfecte service, bijzonder klantvriendelijk en uitstekend bereikbaar zowel telefonisch als per mail!
Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen!
Groetjes, Richard

@tomic beoordeelde op 2015-12-03

Heb tweemaal eerder een bestelling gedaan bij arco supplies/ poppersplaza.nl en beide keren netjes de volgende dag ontvangen.
Van de derde bestelling bleek in de envelop een flesje poppers te zijn leeggelopen.
Ik heb hier een mail over gestuurd. Wat denk je; ondanks dat ze dit volgens de leveringsvoorwaarden niet hoeven te doen zou er een nieuw flesje worden opgestuurd. En die zat de volgende dag al in de brievenbus. Geweldige service!

John beoordeelde op 2015-10-03

Perfect!! Snelle levering en goed op de hoogte gehouden over de status van het pakket. Helaas was de fles massage olie open (gegaan??) in de doos dus de inhoud van de fles lag in de doos. Na het verzenden van een email , is dit super goed opgelost. Ik kreeg zelfs nog een email om te checken of het deze keer wel goed aangekomen was!! Top bedrijf dus!!!

Sayxeper beoordeelde op 2015-08-30

Netjes anoniem geleverd en goed product.

Rob beoordeelde op 2015-06-24

Poppers.....een geweldig product. Altijd dezelfde kwaliteit en daarnaast snelle levering tegen een scherpe prijs. Anonimiteit staat bij de levering voorop. Betrouwbaar, snel en scherpe prijzen. Ook voor een goed advies kun je bij ze terecht. Poppersplaza....gewoon doen.

anonime beoordeelde op 2015-05-29

snel en correct!

chris beoordeelde op 2015-05-28

Helemaal top! Niets op aan te merken

seppe beoordeelde op 2015-05-12

super snel

Mo beoordeelde op 2015-05-06

TOP

Dennis beoordeelde op 2015-05-01

Zeer goed assortiment , goede service wat betreft vragen, snelle levering en perfect verpakt!

Jafer beoordeelde op 2015-04-30

Duidelijke site, eenvoudig te bestellen. Snelle discrete levering

Sjefke beoordeelde op 2015-04-30

Ik had bij de betaling een stomme fout gemaakt, die door Arco soepeltjes is rechtgezet, dus zonder dat ik op m'n kop kreeg (of ik heb het per ongeluk toch goed gedaan). Pakje 1 dag te laat, maar dat kwam door die stomme koning (die van Koningsdag). Kwaliteit goed, prijs acceptabel, dus hun verhouding in orde. Nazorg en garantie kan ik niet beoordelen. Naar mijn mening heel belangrijk: de verpakking is zeldzaam goed, echt robuust. Dat is precies wat je moet hebben in geval van poppers, want voor je het weet raakt de postbode, ja ! de postauto !, compleet bedwelmd. Hier is over nagedacht, daar houd ik van. Arco boppe !

sil beoordeelde op 2015-04-29

Super snelle levering. Echt een aanrader

olaf timmer beoordeelde op 2015-04-28

Poppers werden snel geleverd én hardware poppers zijn ERG goed! Dat maakt de sex ook nog extra lekker!

Johan Vunderink beoordeelde op 2015-04-28

ik had al eerder aangegeven dat ik het een top webwinkel vind, heel vriendelijk na betaling krijg je allerlei bevestiging mails. Maar wat het aller plezierigste is de snelle levering en goede service ik wil arco dan de complimenten geven. Verder is ons sexleven met de vooral de nieuwe gebruik vriendelijke poppers naar een mooie hoogte gestegen. Dank aan dit bedrijf een mooie ontdekking die ik graag wil delen groet johan