Polderpeil 468

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

8,9

Google Plus/Places - 10,0

M Jansen beoordeelde op 2019-04-15

De armband was al als cadeautje ingepakt, met een extra kaartje met mooie tekst erbij!
Super snelle levering, de volgende dag al. Goed beschermd verzonden.

Elien Symons beoordeelde op 2019-04-14

Hele mooie armbanden van goede kwaliteit! Ze voelen stevig aan en de gegraveerde tekst ziet er ook heel mooi uit. Hopelijk behouden ze hun kleur ook..

Angelique Cappelle beoordeelde op 2019-04-12

Ik was heel tevreden mooie verpakking en super mooie tekst dankje .

Margreet Vel Tromp beoordeelde op 2019-04-10

Thais Lauwers beoordeelde op 2019-04-10

Zeer snelle levering, mooie kwaliteit.
Heel tevreden, hier koop ik er nog!

Stephanie Tetteroo beoordeelde op 2019-04-09

Lynn Geeraert beoordeelde op 2019-04-04

Sophie Van genderen beoordeelde op 2019-04-01

Ik heb een armband voor mijn moeder besteld en je moest invullen of het het aan de buiten of de binnenzijde wilde en dat snapte ik niet helemaal. Dus ik heb de binnenzijde ingevuld, nu heb ik hem binnen gekregen en zie ik dat het aan de binnenkant gegrafeerd is. Achteraf had ik het wel kunnen weten, maar misschien een tip om erbij te zetten wat er bedoeld wordt.

Sophie van Genderen

Brigitte Esselinckx beoordeelde op 2019-03-29

Nathalie beoordeelde op 2019-03-28

Mooi armbandje! Snel ontvangen en goede service. Erg tevreden over mijn aankoop.

Ria Hellings beoordeelde op 2019-03-25

Supersnelle levering, en het was heel mooi verpakt. Dank u wel, het zijn twee prachtige armbandjes. Mijn zus en ik zijn er heel blij mee !!!!

Betul Bilgin beoordeelde op 2019-03-25

Sarah beoordeelde op 2019-03-21

Drie armbanden gekocht en cadeau gedaan, allemaal even prachtig!

Sarah

Toos Drieenhuizen beoordeelde op 2019-03-21

Snelle bezorging en ook heel mooi verpakt!

Annemarie beoordeelde op 2019-03-17

Snelle levering, mooie atmband,

S. Rochat beoordeelde op 2019-03-17

Gijs beoordeelde op 2019-03-15

Super service..

Linda Teluij beoordeelde op 2019-03-15

Gerrit beoordeelde op 2019-03-12

Snelle levering en leuk ingepakt

Daniel Gest beoordeelde op 2019-03-07