Polderpeil 468

8,8

Milah Devriesere beoordeelde op 2019-06-27

He

Judith Pelzers beoordeelde op 2019-06-26

Tevreden snelle levering, mooi verpakt! Aanrader!

May Romero beoordeelde op 2019-06-24

Super snelle bezorging, alles mooi als kado ingepakt, vond het echt super! Al die moeite om kleine spullen apart inpakken en heel mooi ook. Zonder meerprijs. Pakketje in de middag besteld en volgende dag in de brievenbus. Aankop zelf: armbanden zijn erg mooi, ook ketting. echter de charms hebben geen gaatjes en weet dus niet hoe ik die kan gebruiken. Maar echt super service!

BRINGME Lien Castelein beoordeelde op 2019-06-23

Ik had mijn armband zeer snel en het ziet er prachtig uit. Na mijn depressie is dit het aandenken om af en toe eens herinnerd te worden en de weg die ik aflegde.
Dank je wel!

Debby Reijmer beoordeelde op 2019-06-21

Ria De Wreede beoordeelde op 2019-06-16

Was keurig op tijd binnen en voldoet aan alle verwachtingen

Kim van Lieshout beoordeelde op 2019-06-16

Brigiite Schmidt beoordeelde op 2019-06-16

Fantastisch goed resultaat. Verbeterpunten: laat duidelijk weten dat de armband geleverd wordt in een mooi ingepakt "gepast doosje" , was niet duidelijk maar erg prettig om vooraf te weten. Daarnaast is een duidelijke uitleg online over "hoe te openen vd armband" om beschadiging te voorkomen ik wist niet hoe mijn bestelde armband moest openen en was bang om hem te beschadigen zonder dat hij überhaupt gedragen was. Maar ontvanger is super blij.

Ester Van der meer beoordeelde op 2019-06-15

Elâ Tomasini beoordeelde op 2019-06-15

Super leuk pakketje met extra zorg ingepakt en afgeleverd in de brievenbus. Zo leuk dat er nog een persoonlijke touch aan is gegeven! Bezorging ook heel snel en keurig op de hoogte gehouden via de mail!

Annelies Tessensohn beoordeelde op 2019-06-14

Snelle levering. Mooie armband. Leuk ingepakt!

Natasja Dillen beoordeelde op 2019-06-14

Heel mooi. Simpel en toch elegant

Freek Moricz beoordeelde op 2019-06-08

Armband is mooi alleen iets te klein , lijkt iets kleiner te zijn dan de maat die er bij staat.
das beetje jammer. verder mooien snelle levering.
ook super mooi verpakt.
Anneke Moricz

Martje van Boxtel beoordeelde op 2019-06-06

prachtige armband, snel geleverd. Blij mee!

Lynn Cuypers beoordeelde op 2019-06-05

Het armbandje geeft een lelijke kleur af aan mijn huid.

Suet Ming Leung beoordeelde op 2019-06-05

Tevreden over armband maar had een gekleurd hart verwacht ipv een gewoon gegraveerd hartje...
Maar toch nog Heel mooi...

Kimberley Ruijzenaars beoordeelde op 2019-06-04

Armband is te klein

Linda Koelewijn beoordeelde op 2019-06-03

Lenneke van Nierop beoordeelde op 2019-06-03

Zag er goed uit. Leuk ingepakt en het was er snel

C Keur beoordeelde op 2019-06-02