Armbandjesdirect

Armbandjesdirect

Bij Armbandjesdirect.nl vind je speciale, persoonlijke en vrolijke armbandjes voor je allerliefste vriendin, moeder, leukste dochter of gewoon voor jezelf. In onze webshop kun je veilig winkelen en hier bestel je je sieraden online. Als je een chique sieraad hebt gevonden doe je hem in de winkelwagen en betaal je gemakkelijk met iDEAL. Alle armbandjes zijn van uitstekende kwaliteit en worden geleverd in verpakte bubbel enveloppen om beschadigingen te voorkomen!

Armbandjes dames
Onze website heeft verschillende soorten armbandjes te vinden onder onze verschillende Categorieën . Verdeeld over de Categorieën vindt je bij ons de nieuwste trends zoals bijvoorbeeld de ibiza armbanden. Wil je een elastische armband, een armband met sluiting, lederen-armbandjes, een slavenarmband of wikkelarmbandjes? Bekijk ons ruime assortiment armbanden. Makkelijk besteld en snel bezorgd.

Ibiza armbanden, de Wikkelarmband of een armband met sluiting
Ibiza-armbanden begonnen in te komen in 2014. In de zomer van 2015 zal dit een nog grotere trend worden wat nu langzamerhand terug te vinden is in verschillende modebladen. Ook wij van armbandjesdirect gaan mee met de mode en verkopen ibiza armbandjes.

De wikkelarmband is goed te combineren met vele andere armbanden. Het vult de arm sneller op doordat deze armband dubbel om de arm of pols is gewikkeld. Wij verkopen wikkelarmbanden met strass, voor het extra ‘wauw’ effect.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016