Veenendaalsestraatweg 14A
3921 EC Elst

Judith De Jong beoordeelde op 2018-11-30

Ik zat krap in de tijd, maar na een belletje extra snel geleverd; top service!

Reactie van Art Floors:
Beste Judith, graag gedaan!

Koos van Dijkhuizen beoordeelde op 2017-03-08

Wij hebben een foto van het naambord (60x40cm) van ons vakantiehuis opgestuurd. Dit is een hele mooie deurmat geworden van 160 x 190 cm. Indrukwekkend.

Reactie van Art Floors:
Dank! het resultaat vonden wij ook geweldig. Een deurmat van een foto, gemaakt met een smartphone, van een schilderij (naambord). Het resultaat was haarscherp.