Uitslagweg 26a
7556LR Hengelo

8,9

Freddy Huizing beoordeelde op 2018-11-11

Wampie beoordeelde op 2018-10-26

Bijna 1 maand geleden besteld en nog niet in huis, bezorger kan maar tot 14 uur, na een keer mailcontact niets meer gehoord. Vrees voor mijn investering, hoop dat er toch nog geleverd gaat worden......

Reactie van Artdeals.nl:
Beste klant,
Het pakket is inmiddels op zaterdag geleverd. We hebben je hierover al gebeld. Omdat het om fragiele producten gaat, werken we met een speciale koeriersdienst die nog handmatig sorteert. Deze werkt tot een bepaalde tijd en als de klant dan niet thuis is, kan de levering pas later plaatsvinden. Inmiddels gelukt met een andere koeriersdienst, die op afspraak werkt. Onze excuses voor de overlast. Mvg Anne Mijnders

Trees Gordebeke beoordeelde op 2018-10-25

Mooi schilderij en snelle levering.

Reactie van Artdeals.nl:
Beste klant,
Dat is fijn om te horen! Veel plezier met het schilderij!
Mvg Anne Mijnders Artdeals

Elly Kappert beoordeelde op 2018-10-25

Els Appeldoorn beoordeelde op 2018-10-13

Frits Raaijmakers beoordeelde op 2018-10-07

helemaal top precies zo ik het wou hebben heel tevreden mee

IB beoordeelde op 2018-09-16

Het schilderij was zelfs eerder in huis dan de mail waarin werd aangegeven dat het bezorgd zou worden!

Connie Van alphen beoordeelde op 2018-07-26

A van Doesburg beoordeelde op 2018-06-06

Ellen Schraven beoordeelde op 2018-04-16

Rinske Mulder beoordeelde op 2018-03-28

H J M de Cort beoordeelde op 2018-03-28

Het is prima , het ziet er mooi uit . De bezorging was ook naar tevredenheid . Uitstekend

Erna beoordeelde op 2018-03-19

snelle en correcte levering

rick beoordeelde op 2017-11-05

Prachtig schilderij ontvangen, kon nog wat kleuren laten aanpassen. Eindresultaat erg blij mee!

Pien beoordeelde op 2017-11-04

Snelle levering en erg tevreden over het product.