Leeuwstraat 15b
9981CM Uithuizen

S.R. beoordeelde op 2017-10-16

Ik heb erg veel steun aan het feit dat ik als nabestaande altijd mijn geliefde bij mij kan dragen. Goed geholpen en een mooi sieraad tegen een goede prijs. Hartelijk bedankt!

Mevr. Bloemveld beoordeelde op 2017-10-04

Hele goede ervaringen met dit bedrijf. Mijn mailtjes werden snel en netjes beantwoordt. De ketting die we hadden besteld was prachtig en werd snel geleverd.

Rianne Oosting beoordeelde op 2017-10-03

Goede ervaring gehad. Het sieraad bleek inderdaad mooi en een vriendelijke klantenservice.

Wolt Kamminga beoordeelde op 2016-11-09

De medewerkers van Assieraad.com hebben mij geweldig geholpen bij het vinden van een passend sieraad.

Bedankt!

2016