Boltelaan 8
7431ZG Diepenveen

9,0

Carla beoordeelde op 2018-02-15

Ik heb de bestelde armbandjes binnengekregen en ze zijn een mooie aanvulling op mijn Atelier Balila collectie. Er zit zelfs een extra armbandje bij om aan iemand Kado te geven, wat een mooi gebaar! Ook deze keer ben ik weer erg tevreden! Bedankt Ginny👍

Bertine uiy Bennekom beoordeelde op 2017-12-19

Ketting en een armband besteld. Erg mooi, ik ben er blij mee. Keurig en sfeervol verpakt. En ook fijn dat het door de brievenbus past. Dank je wel voor het extra armbandje om aan iemand cadeau te geven, leuk! Ook fijne en prettige reactie op een mail die ik stuurde.

Miek uit Deventer beoordeelde op 2017-12-19

Mooie sieraden op de site! Ik heb een setje van 3 armbandjes besteld en ontving ze mooi verpakt binnen enkele dagen. Dank je wel Ginny👍🏼