Noorderlicht 103
+31727850012

Bol.com 17 8,9
Google Plus/Places - 10,0

George beoordeelde op 2019-02-17

Mooi verpakt. Op zich was de briilenkoord netjes. Echter functionaliteit veel minder. Koord droeg niet mooi. Gleed constant van de bril. Ik vind dit wel jammer.

Beste George,
Jammer om te horen dat de rubbertjes van de bril afglijden. Zijn deze wel goed en strak om de brillenpoten bevestigd, zoals aangegeven op het bijgevoegde draagadvies staat uitgelegd? Misschien is het handig om nog even de foto's op de site kijken, waar het goed zichtbaar is hoe je de rubbertjes moet bevestigen. Ga maar even naar: https://ateliergeejee.nl/brillenkoordjes/tips-bij-het-kopen-van-brillenkoordjes. Als deze adviezen worden opgevolgd, dan kunnen de rubbertjes nooit van de brillenpoten glijden, ze moeten echt goed strak om de poten heen zitten. Ik hoor graag of het probleem op deze manier is opgelost.

Anoniem beoordeelde op 2019-02-11

Daniëlle beoordeelde op 2019-02-10

Fijne en duidelijke website, daarnaast een snelle service (levering)

Beste Danielle,

Bedankt en een persoonlijke mail met de kortingscode is zojuist naar je opgestuurd.

Hartelijke groet,
Geerjanne van Beekhoff, Atelier Geejee

Reina beoordeelde op 2019-02-08

Snelle service, keurig verpakt. Niks op aan te merken.reina

Beste Reina,

Dank je wel en een persoonlijke mail met de 10% kortingscode wordt opgestuurd!

Geerjanne van Beekhoff, Atelier Geejee

Anoniem beoordeelde op 2019-01-30

Viviane beoordeelde op 2019-01-28

Zeer klantvriendelijk, kwalitatief materiaal, snelle levertijd, correcte service.
Top !

Anoniem beoordeelde op 2019-01-28

Anoniem beoordeelde op 2019-01-16

Monique beoordeelde op 2019-01-03

Bestelde artikelen waren zelfs rondom feestdagen snel in huis. Mooie artikelen.
Persoonlijk berichtgeving over verzending en ook een teruggestuurd artikel is zeer zorgvuldig en vriendelijk afgehandeld.

Anoniem beoordeelde op 2018-12-25

Wilhelmina Sits beoordeelde op 2018-12-18

Snelle vriendelijke reactie op de door mij gestelde vraag via de e-mail.
Na bestelling snelle correcte levering.

Anoniem beoordeelde op 2018-11-28

Reactie van Atelier Geejee:
Dank! Een persoonlijke mail met de kortingscode wordt toegestuurd.

Anoniem beoordeelde op 2018-11-27

Anoniem beoordeelde op 2018-11-26

Anoniem beoordeelde op 2018-11-11

T van Boxtel beoordeelde op 2018-11-03

Zeer snelle service

Reactie van Atelier Geejee:
Dank! En een persoonlijke mail met een kortingscode wordt toegestuurd!

H.Barning beoordeelde op 2018-10-30

Keurig bericht van verzending en afwerking uitstekend en een gezellige persoonlijke noot, tevreden dus! Artikelen in orde!

Reactie van Atelier Geejee:
Bedankt voor de mooie beoordeling en in een persoonlijke mail wordt er nog een kortingscode van 10% toegestuurd!

Anoniem beoordeelde op 2018-09-24

Dank!

Marie Anne beoordeelde op 2018-09-10

Het zag er uitstekend uit en de levering was supersnel.

Reactie van Atelier Geejee:
Bedankt voor je mooie reactie Marie Anne en ook voor de de review in Google! Je krijgt nog een persoonlijke mail, met de code van 10% korting toegestuurd als dank voor je reviews!

Anoniem beoordeelde op 2018-09-06