Noorderlicht 103

Bol.com 14 9,1
Google Plus/Places - 10,0

Anoniem beoordeelde op 2018-11-28

Reactie van Atelier Geejee:
Dank! Een persoonlijke mail met de kortingscode wordt toegestuurd.

Anoniem beoordeelde op 2018-11-27

Anoniem beoordeelde op 2018-11-26

Anoniem beoordeelde op 2018-11-11

T van Boxtel beoordeelde op 2018-11-03

Zeer snelle service

Reactie van Atelier Geejee:
Dank! En een persoonlijke mail met een kortingscode wordt toegestuurd!

H.Barning beoordeelde op 2018-10-30

Keurig bericht van verzending en afwerking uitstekend en een gezellige persoonlijke noot, tevreden dus! Artikelen in orde!

Reactie van Atelier Geejee:
Bedankt voor de mooie beoordeling en in een persoonlijke mail wordt er nog een kortingscode van 10% toegestuurd!

Anoniem beoordeelde op 2018-09-24

Dank!

Marie Anne beoordeelde op 2018-09-10

Het zag er uitstekend uit en de levering was supersnel.

Reactie van Atelier Geejee:
Bedankt voor je mooie reactie Marie Anne en ook voor de de review in Google! Je krijgt nog een persoonlijke mail, met de code van 10% korting toegestuurd als dank voor je reviews!

Anoniem beoordeelde op 2018-09-06

constance groenendijk beoordeelde op 2018-08-29

Goede omschrijvingen op de site, producten kwalitatief volledig naar verwachting en prompte levering. Prima ervaring!

Reactie van Atelier Geejee:
Fijn om te horen en er volgt nog een persoonlijke mail met de beloofde 10% korting bij een volgende aankoop!

Anoniem beoordeelde op 2018-08-28

Mirjam beoordeelde op 2018-08-27

Super service!

Anoniem beoordeelde op 2018-08-21

Anoniem beoordeelde op 2018-08-21

Anoniem beoordeelde op 2018-08-17

Mark Fennis beoordeelde op 2018-08-15

Snelle levering en voldeed aan de verwachting.

Anoniem beoordeelde op 2018-08-15

Reactie van Atelier Geejee:
Bedankt voor je positieve beoordeling! Een persoonlijke mail met een kortingscode wordt toegestuurd, als dank voor de reactie!

Anoniem beoordeelde op 2018-08-15

Koen beoordeelde op 2018-08-15

Goed en snel ook in de vakantie

Paula Goedbloed beoordeelde op 2018-08-13

Heel tevreden.