Oude Steeg 30
7863 PG Gees

Margit beoordeelde op 2018-09-02

Snelle service, duidelijke uitleg op de website!

RD beoordeelde op 2018-08-31

Ik ben zeer tevreden!

Ik ga voor het eerst wasbare luiers gebruiken, en heb daarover zeer deskundige en fijne voorlichting gekregen van Gisela. Heel mooi te zien hoe enthousiast en praktisch zij is.
De producten die ik heb gekocht (strikluiers en rompertje) zijn van mooie, pure kwaliteit. Heel blij mee!

Maartje beoordeelde op 2018-08-23

Nadine beoordeelde op 2018-08-23

Hele fijne webshop. Alles goed geregeld en snel bezorgd en superfijne babyspullen! De eerste paar weken heeft onze tweeling alleen de wollen rompertjes en slaapzakjes aangehad. Geen gedoe met stapels was en aan- en uitkleden. Een hele fijne start voor onze mini's.

Marleen beoordeelde op 2018-08-23

Ik heb een pakket van strikluiers besteld bij de Wevershoek. Naast de zéér persoonlijke communicatie, een klein presentje in het bestelde pakket is het ook nog eens een heel stijlvol vormgegeven concept. Dit alles maakt het een feest om bij de Wevershoek te bestellen en we komen dan ook zeker terug. bedankt, Gisela!

Haley beoordeelde op 2018-07-24

Goede service en snelle levering!

Thamar Mollema beoordeelde op 2018-06-05

Zeer tevreden over mijn bestelling. Voldoende keuze in de webshop en snelle levering. Op de site ook nog een leuke informatieve blog over wasbare zwemluiers waarin alles wordt uitgelegd. Handig voor iemand die er onbekend mee is, zoals ik.