Hendrik Marsmanhof 7
+31 (0) 852 738 187

Petra Hotting beoordeelde op 2018-11-12

Prima levering

Sophie Boshuizen beoordeelde op 2018-11-11

snel thuis bezorgd, goed verpakt, mischien in een iets te grote doos

Reactie van Autishop:
Bedankt voor uw positieve beoordeling en feedback!

Kim Van Velsen beoordeelde op 2018-11-10

Erg tevreden. Snelle levering. En mijn complimenten voor de persoonlijke kaart, altijd leuk om zo je bestelling te mogen ontvangen.

Reactie van Autishop:
Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat het kaartje zo goed is ontvangen!

Diana Hendrikse beoordeelde op 2018-11-10

me kind is echt blij.
en helpt hem op school.

Reactie van Autishop:
Bedankt voor uw beoordeling, wat fijn dat het uw kind helpt op school!

Douglas Brandenburg beoordeelde op 2018-10-30

Ik vind jullie aanbod heerlijk!!! Spullen waar ik nooit aan heb gedacht voor mijn zoon. Ga zeker vaker kijken voor een leuk cadeau en het wordt keurig op tijd geleverd.

Reactie van Autishop:
Bedankt voor uw beoordeling, wat fijn om te lezen dat u ons aanbod heerlijk vindt!

Kurt Pijpers beoordeelde op 2018-10-19

Heldere verwerking en goede levering.

Maurice Leferink beoordeelde op 2018-10-16

Bestelling supersnel en correct geleverd! Top!

STIJN GEERTS beoordeelde op 2018-10-14

Correcte levering, super product