De Gruisdonk 9A
5928RT venlo

8,7

Rik Roosdorp beoordeelde op 2019-07-14

Prima geïnformeerd dat de bestelling iets later zou komen. Alleen dat duurde langer dan aangegeven. Maar na een telefoontje was dat ook duidelijk. Netjes geleverd, bedankt.

Susanne middelkamp beoordeelde op 2019-07-12

Gewoon prima

Maarten Bakker beoordeelde op 2019-07-08

Koen Koperberg beoordeelde op 2019-07-05

Jan SEVERIJNS beoordeelde op 2019-07-04

dakdragers besteld, snelle levering en netjes verpakt.

Jesse beoordeelde op 2019-07-01

Door snel handelen van Peter, werd een noodzakelijk extra product zonder verzendkosten bij me afgeleverd. Perfecte service naar mijn mening!!

Brigitte Kooger beoordeelde op 2019-06-30

Remus Maris beoordeelde op 2019-06-28

C Huijer beoordeelde op 2019-06-27

Maurice Tubée beoordeelde op 2019-06-27

Anne-Marie De Vries-Postma beoordeelde op 2019-06-23

Jeroen Haarler beoordeelde op 2019-06-22

Website werkte niet goed om bestelling te plaatsen. Bleef vragen naar BTWnummer.
Als het afleveradres bij een firma is moet je de firmanaam toch ook kunnen vermelden zondet daar een BTWnummer aan te koppelen.

Bruno flamen beoordeelde op 2019-06-21

Marcel Dokter beoordeelde op 2019-06-14

Werner jannis beoordeelde op 2019-06-08

Henk Vos beoordeelde op 2019-06-03

Even tel kontakt,de spec bestelling werdt mij de dag erop gestuurd en bestelling geplaatst ,alles goed geleverd .

Ronald Sjardijn beoordeelde op 2019-05-31

gerrit gerritsen beoordeelde op 2019-05-31

perfecte service zelfs de fout die ik heb gemaakt is hersteld.Alleen jammer dat dhl niet zo goed werkt.

Fabio Davies beoordeelde op 2019-05-30

Had een vraag over de levering. Prettig te woord gestaan.

Roger Anten beoordeelde op 2019-05-27