De Gruisdonk 9A
5928RT venlo

8,7

Kristof Troch beoordeelde op 2019-03-18

Richard de Jong beoordeelde op 2019-03-16

Product leek online beschikbaar. Was dit niet, maar werd enige weken later gewoon geleverd.

Arjo T Jong beoordeelde op 2019-03-10

Zeer snelle levering

Louise van der Vorst beoordeelde op 2019-03-03

Er werd veel moeite gedaan om onze bestelling op tijd te bezorgen,,,,

Ronald Oliemans beoordeelde op 2019-03-03

zeer snel ontvangen

Luc Schepens beoordeelde op 2019-02-28

Prijs kwaliteit is OK. Enkel wat onduidelijkheid rond standaard aanwezigheid van slotjes. Achteraf nog moeten bijbestellen waardoor 2 maal verzendingkosten. Had kunnen vermeden worden door duidelijk te vermelden dat ze niet inbegrepen waren. Op de foto staan de slotjes erop.

Ron Liefheid beoordeelde op 2019-02-28

Zeer mooie site

Jan Kerkhofs beoordeelde op 2019-02-24

Snelle levering.

Taxi Rene Strik beoordeelde op 2019-02-23

R Verwoerd beoordeelde op 2019-02-23

Karel Thys beoordeelde op 2019-02-23

Snelle levering maar een onderdeel van de levering lag al stuk in de doos... Hiervoor gemaild maar tot op heden geen antwoord.

jarmo Beekmans beoordeelde op 2019-02-18

Netjes geleverd!

Mischa Koek beoordeelde op 2019-02-14

Zeer tevreden. 1 onderdeel was niet leverbaar, maar dit hebben ze goed opgelost. Daarna snelle levering.

Peter Tabois beoordeelde op 2019-02-12

Heb geprobeerd om de ongebruikte sneeuwkettingen terug te mogen sturen maar ik was een paar dagen te laat. Helaas is men niet flexibel. Jammer

P Evers beoordeelde op 2019-02-11

Prima service

Edwin zandstra beoordeelde op 2019-02-11

Goede en snelle service.

Martijn Bekker beoordeelde op 2018-12-24

Door een foutje op de website de verkeerde stangen geleverd gekregen voor dakdrager. Deze worden kostenloos nagezonden. Prima service, vriendelijke medewerkers

J.H. Peperkamp beoordeelde op 2018-12-20

Snel geleverd.

Gert van Maurik beoordeelde op 2018-11-11

tevreden, besteld en op tijd geleverd.

Jereoen Paul van Aarst beoordeelde op 2018-11-09

Gewoon top