Ankerkade 12
5928PL venlo

8,9

Trijnie hollink beoordeelde op 2018-09-24

Heel tevreden donderdagavond besteld en op zaterdag al geleverd.
Ook goede kwaliteit van het materiaal.

Antoine Mortier beoordeelde op 2018-09-24

Great and very fast service!!! I went for long work travel with my dakkoffer, only ordering 24h before I had to go! Great Dutch fast service!

Sven Krens beoordeelde op 2018-09-04

Snel geleverd!

Ivo Gielen beoordeelde op 2018-09-04

goede website en snel geleverd

D Kerstjens beoordeelde op 2018-08-31

Snelle en goed levering👍🏻

Sjuul Salden beoordeelde op 2018-07-25

Had het product snel nodig en gelukkig dacht Autotravelshop met mij mee zodat ik het uiteindelijk op tijd in huis had. Dankjewel, erg fijn!

John beoordeelde op 2018-07-05

De website had tijdens de bestelprocedure last van een storing, wat voor verwarring zorgde over de status van de bestelling.
Nadat ik gebeld had werd deze verwarring direct uit de wereld geholpen en heb ik het bestelde product ontvangen.

Ingrid kalter beoordeelde op 2018-07-04

Het was goed en snel, alleen hadden we dakdragers besteld met sleutel en we kregen geleverd zonder sleutel.
Dit was wel jammer!!!!

P.J. Vos beoordeelde op 2018-03-01

Product snel geleverd, missende onderdeel netjes nagestuurd

Theo appels beoordeelde op 2018-02-27

de dakdrager zingt na montage, het geluid is zeer hard
Ik weet niet wat hieraan is te doen

Danny van Golde beoordeelde op 2018-02-26

Uitermate vriendelijke klantenservice en perfecte levering

Noah van Rens beoordeelde op 2018-02-22

Top service met een top website! 4 sterren

Jop beoordeelde op 2018-02-20

Heel tevreden, klantvriendelijk

Maikel Kempen beoordeelde op 2018-02-16

Snel geleverd en uitstekende service