Nijemonde 4
3434 AZ Nieuwegein

2014

Peter beoordeelde op 2014-03-10

Binnen 24 uur mijn auto voor een goede prijs verkocht. Geweldig geholpen door Niels.

Ard beoordeelde op 2014-03-03

Snelle service, goed afgehandeld.

Younes beoordeelde op 2014-02-27

Binnen een paar uur kreeg ik een bod. Snelle afhandeling, vriendelijk personeel.
Goede ervaring.

hubers beoordeelde op 2014-02-24

Uitstekend bedrijf. Alles netjes volgens afspraak

sanne Attevelt beoordeelde op 2013-11-04

Ik ben erg tevreden over de service. Prima prijs en snel van je auto
af. Het contact met de site is perfect. Ik.zal dan ook andere mensen
deze site aanbevelen.

Koos beoordeelde op 2013-10-23

Snel, vlot ingesprongen op een probleem, snelle afhandeling

A. de Vries beoordeelde op 2013-09-05

Wij hebben meer uit nieuwsgierigheid wat onze auto waard was hem op de site gezet.Wij kregen twee dagen later een bod en
dag later kwam iemand kijken en heeft het bod bij moeten stellen
vanwege lichte schade. Na prettige onderhandelingen is er meteen betaald en auto is meegenomen. Prettige manier om je auto te
verkopen en zeer betrouwbaar. Fam. de Vrien.

2013