Brink 1
7683BP Den Ham

Liesbeth Koomen beoordeelde op 2019-06-13

Snelle bestelling en levering, uitpakken van het pakje is altijd een feestjes, klein kadootje ingesloten!

Sebas Troost beoordeelde op 2019-06-13

Super!

Tessa Roelandt beoordeelde op 2019-06-09

Bestelling nog niet toegekregen thuis, nog steeds onderweg.

W Ma beoordeelde op 2019-06-08

altijd ik ben blij met dit parfums gekocht
bij B Yourself

Anneke beoordeelde op 2019-06-02

Snelle levering, blij mee!

Tineke beoordeelde op 2019-05-28

Goede service, goede producten en veel ervaring&kennis!

Janine beoordeelde op 2019-05-28

Heerlijke parfum voor zowel hem als haar voor een klein prijsje

Jaqueline beoordeelde op 2019-05-24

Super snelle levering , mooi verpakt en ook nog een leuk cadeautje i like ๐Ÿ‘๐Ÿป! Ga er zeker weer bestellen

Suze Bos-Molendijk beoordeelde op 2019-05-08

Snelle levering en bestelde artikel helemaal naar wens

jw kok beoordeelde op 2019-05-03

Ik heb alleen een kaart besteld, die had dus ook in een gewone envelop verstuurd kunnen worden zonder al die reclame erbij.
Nu waren de portokosten nog duurder dan de kaart zelf, dat was dus niet nodig geweest en jammer van mijn geld!.

G Brakenhoff beoordeelde op 2019-05-02

Persoonlijke benadering over de mail. Oplossingsgericht. Een extra cadeautje erbij. Mooie verpakking.

Mariska Wieland beoordeelde op 2019-04-18

Mooi ingepakt met een leuk kadootje erin. Super snelle response toen ik een te kleine maat armband had ontvangen. Kreeg de juiste maat toegestuurd en daar zat een retour enveloppe bij voor de verkeerde maat.

Mandy Verwey beoordeelde op 2019-03-30

100 ml besteld voor 5.95 kreeg ik de 15 ml opgestuurd netjes contact opgenomen en om dat te melden en ze erkenden gelijk de fout en is netjes door hun opgelost een top service ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ‘

Linda beoordeelde op 2019-02-15

Grappig dat je 10% korting krijgt op de producten van absolution.
Alleen wel jammer dat alles minimaal 10% duurder is dan bij andere sites en of salons.

G vd W beoordeelde op 2019-02-10

Zo leuk je wordt er wel hebberig van die leuk verpakte bestelling.
Altijd weer een leuke verrassing en nog snel geleverd ook. Toppie hoor!

WJ beoordeelde op 2019-02-10

Heel tevreden snelle levering en erg leuk verpakt. Ga hier zeker binnenkort weer bestellen dikke duim ๐Ÿ‘

Liesbeth Koomen beoordeelde op 2019-02-06

Je bestelling is altijd verpakt als een kadootje, altijd extra proefjes erbij, vriendelijke correspondentie en...supersnel geleverd!

Bo Bierens beoordeelde op 2019-01-03

Zeer tevreden over de snelle en vriendelijke service!

eva beoordeelde op 2018-12-25

Snelle levering aardige mensen Ad telefoon ga zeker vaker bij hen bestellen. Aanrader!

rick verhaar beoordeelde op 2018-11-24

vrijdag besteld, maandag keurig afgeleverd!