Brink 1
7683BP Den Ham

9,9

Mariska Wieland beoordeelde op 2019-04-18

Mooi ingepakt met een leuk kadootje erin. Super snelle response toen ik een te kleine maat armband had ontvangen. Kreeg de juiste maat toegestuurd en daar zat een retour enveloppe bij voor de verkeerde maat.

Mandy Verwey beoordeelde op 2019-03-30

100 ml besteld voor 5.95 kreeg ik de 15 ml opgestuurd netjes contact opgenomen en om dat te melden en ze erkenden gelijk de fout en is netjes door hun opgelost een top service ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ‘

Linda beoordeelde op 2019-02-15

Grappig dat je 10% korting krijgt op de producten van absolution.
Alleen wel jammer dat alles minimaal 10% duurder is dan bij andere sites en of salons.

G vd W beoordeelde op 2019-02-10

Zo leuk je wordt er wel hebberig van die leuk verpakte bestelling.
Altijd weer een leuke verrassing en nog snel geleverd ook. Toppie hoor!

WJ beoordeelde op 2019-02-10

Heel tevreden snelle levering en erg leuk verpakt. Ga hier zeker binnenkort weer bestellen dikke duim ๐Ÿ‘

Liesbeth Koomen beoordeelde op 2019-02-06

Je bestelling is altijd verpakt als een kadootje, altijd extra proefjes erbij, vriendelijke correspondentie en...supersnel geleverd!

Bo Bierens beoordeelde op 2019-01-03

Zeer tevreden over de snelle en vriendelijke service!

eva beoordeelde op 2018-12-25

Snelle levering aardige mensen Ad telefoon ga zeker vaker bij hen bestellen. Aanrader!

rick verhaar beoordeelde op 2018-11-24

vrijdag besteld, maandag keurig afgeleverd!

Mariska Roelofs beoordeelde op 2018-11-18

Ik heb zondags besteld en kreeg nog dezelfde dag een persoonlijke bevestiging van mijn bestelling. Het was mooi ingepakt en er zat zelfs een klein cadeautje bij.

Wendy Vercouillie beoordeelde op 2018-11-03

Besteld en volgende dag al geleverd! Heel netjes verpakt, een suprise als extra is heel leuk!

Ramona Wijnsma beoordeelde op 2018-10-07

Ben super tevreden..erg leuke attenties erbij gekregen.

Chantal beoordeelde op 2018-09-18

Een hele prettige webwinkel maar mede mogelijk gemaakt door de zeer vriendelijke en behulpzame eigenaresse. Ben erg positief over deze webshop en koop er graag!

Monique beoordeelde op 2018-07-08

Zeer goede service en goed advies.
Snelle levering in een mooi pakketje.
Zeer tevreden!

Hanneke Lambers beoordeelde op 2018-06-19