Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

BAAAM.NL

Euphoniumweg 30
1312XJ Almere
036-5245907
KvK 65410106

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
BAAAM.NL

Gemiddelde beoordeling

9,2

184 beoordelingen

Beoordeling van klanten

95%

3%

2%

2018
BAAAM.NL

Lyanne Martens beoordeelde op 2018-12-17

goede kwaliteit en goede levering

BAAAM.NL

Miranda Mansvelders-van Rooij beoordeelde op 2018-12-17

snelle levering, mooi product

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

Natasja Ubachs-de bruijn beoordeelde op 2018-12-15

Te vreden. Mooi product. Snel geleverd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

Co Zijp beoordeelde op 2018-12-12

Snelle service

BAAAM.NL

D Martinez beoordeelde op 2018-12-12

Super snelle levering ! dankuwel

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

Jenneke Bezemer beoordeelde op 2018-12-02

Snelle levering, alles perfect in orde.

BAAAM.NL

Kerstin Sieben beoordeelde op 2018-12-01

Everything was ok but the price for delivering was very high

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

Sonja Vonk beoordeelde op 2018-11-21

Op tijd geleverd, goed verpakt.
Mooie kwaliteit .

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

Josine beoordeelde op 2018-11-19

Onlangs heb ik prachtige sierkussens besteld bij BAAAM. De kleuren en het materiaal zijn supermooi. Ze staan prachtig in mijn woonkamer. De service is prima, snelle en goede levering. Ik heb ook twee kussens retour gestuurd en dat werd snel en prima afgehandeld. Ik vond wel de kosten wat hoog om ze terug te sturen, bij veel webwinkels is dat ook gratis.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

Simone van Dijk beoordeelde op 2018-11-15

Er mankeerde iets aan mij levering. Er werd per omgaande een nieuw exemplaar gestuurd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

Pascale Van Battel beoordeelde op 2018-11-05

Zeer tevreden, vragen werden snel beantwoord en levering snel in huis!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

Dani beoordeelde op 2018-11-01

Levering netjes en op tijd, mooie kussens. Retour kan makkelijker, moet eerst aanvraag doen en dan wachten per mail op retour instructies. Jammer want dat is onnodig tijdrovend!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

Paul Van der Linden beoordeelde op 2018-10-20

Fout gemaakt bij de levering maar keurig netjes en snel hersteld.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

Anita Visser beoordeelde op 2018-10-17

Snelle levering en retouraanvraag supersnel afgewikkeld

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

Sofie Peeters beoordeelde op 2018-10-02

Snelle levering. Snel antwoord op de vragen die ik had.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

R Zwienenberg beoordeelde op 2018-09-30

2 kussenhoezen besteld bij Baaam. Snel geleverd en prima verpakt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

sonja segers beoordeelde op 2018-09-23

snelle levering, mooie producten!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

c.l. van lier beoordeelde op 2018-09-23

baaam is in een woord goed

BAAAM.NL

Petri Rijksen beoordeelde op 2018-09-22

Goede service
En vlug reactie op vragen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

Marian Eerden beoordeelde op 2018-09-19

Het is prima verlopen !

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.