Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

BAAAM.NL

Euphoniumweg 30
1312XJ Almere
036-5245907
KvK 65410106

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
BAAAM.NL

Gemiddelde beoordeling

9,2

152 beoordelingen

Beoordeling van klanten

95%

2%

3%

2018
BAAAM.NL

G.J. Westra beoordeelde op 2018-05-27

Snel en netjes afgeleverd zoals je hoopt dat het gaat.

BAAAM.NL

M.M. Linders-Gerritsen beoordeelde op 2018-05-21

Geweldig. Ze zijn prachtige hoezen voor mijn sierkussens.
Ze passen heel mooi op mijn nieuwe zitbanken.
Heel mooi, heel veel dank,
Madelein.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

A.M. braal beoordeelde op 2018-04-23

Bestelling snel binnen.
Ik ben wel verbaasd dat de bezorger meldt dat de ontvanger ( ik dus ) heeft getekend met mijn achternaam voor ontvangst. Wat dus niet zo is. En waar waarschijnlijk wel voor betaald wordt.

BAAAM.NL

Lieke beoordeelde op 2018-04-09

Snelle levering én mooi product (kussenhoes).

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

Jeanet Lucassen beoordeelde op 2018-04-09

Na ontvangst kussens, bleken er 2 niet te zijn zoals we verwachtten. Zonder problemen werden de retourkosten vergoed. Verder verliep de communicatie uiterst snel, vriendelijk en adequaat!! Een aanrader dit bedrijf!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

martine vandenbroeck beoordeelde op 2018-04-09

Ben tevreden over mijn bestelling, maar sommige kleuren van de kussens zijn in het echt toch wel anders van kleur.

BAAAM.NL

Angelique van der Linden beoordeelde op 2018-03-24

Snelle en juiste levering.
E-mail communicatie uitstekend.
Groot en mooi assortiment

BAAAM.NL

Dirk De Munck beoordeelde op 2018-03-11

...

BAAAM.NL

Sofie beoordeelde op 2018-02-08

Snelle levering.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

Dianne Mathieu beoordeelde op 2018-01-10

Snel geleverd en mooie producten

BAAAM.NL

r Geerdink beoordeelde op 2018-01-08

Goed verpakt,ruim op tijd.

BAAAM.NL

Ingrid Plat beoordeelde op 2017-12-25

Zeer snelle levering. En content met het product.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

Jillian Scipio beoordeelde op 2017-12-25

Snelle levering.
Hele mooie producten.

BAAAM.NL

Marlie beoordeelde op 2017-12-23

Ondanks de drukte voor Kerst werd mijn pakket mooi op tijd geleverd!👍

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

Angelina Van Loo beoordeelde op 2017-12-23

Ik heb mijn bestelling niet binnen omdat de bezorger niet goed zijn werk heeft gedaan en nu is ie retour gestuurd door DHL

BAAAM.NL

Anita Nieuwenhuijsen-Zweerts beoordeelde op 2017-12-23

Mijn bestelling werd uitstekend behandeld en afgeleverd zoals afgesproken. Alles verliep naar wens!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

D. beoordeelde op 2017-12-19

Goede service betreft mijn bestelling.Ik ben tevreden.

BAAAM.NL

Monique Kemper beoordeelde op 2017-12-19

Hele goede en snelle levering van mooie kussens die goed verpakt waren.

BAAAM.NL

J Bogaards beoordeelde op 2017-12-16

Bestelling is goed verlopen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

John beoordeelde op 2017-12-09

Nog nooit klant geweest bij deze firma, maar de service was snel en zonder problemen ook de site is mooi en makkelijk met behoorlijk wat variatie ga zo Door.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.