Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

BAAAM.NL

Euphoniumweg 30
1312XJ Almere
036-5245907
KvK 65410106

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
BAAAM.NL

Gemiddelde beoordeling

9,4

111 beoordelingen

Beoordeling van klanten

95%

4%

1%

2017
BAAAM.NL

J n Gerritsen beoordeelde op 2017-09-25

Hoe kan ik beoordelen als mijn pakje nog niet binnen is? En telefoon opnemen..........

BAAAM.NL

Diana Vreekamp beoordeelde op 2017-09-23

Vlugge levertijd. Goede prijs en kwaliteit verhouding

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

Kristel Verrijt beoordeelde op 2017-09-14

Snelle en correcte levering. Alles verliep prima.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

Ricardo Van der Lugt beoordeelde op 2017-09-07

Mooi op tijd, naar verwachting. Geen problemen gehad

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

Nathalie Mijnheer beoordeelde op 2017-09-03

Tevreden, bestelling goed binnengekomen en naar verwachting.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

wim Kila beoordeelde op 2017-09-02

Wij zijn tevreden met de levering en zijn blij met de mooie kussens

BAAAM.NL

Carolien Bloothoofd beoordeelde op 2017-08-24

Snelle levering

BAAAM.NL

Gerda Hendriks beoordeelde op 2017-08-10

Zeer tevreden, snelle levering.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

mady donders beoordeelde op 2017-08-09

Iets langer moeten wachten, was iets mis gegaan.
Maar dat werd meteen goed opgelost!!
Zeer tevreden over de artikelen!!

BAAAM.NL

F Rosier beoordeelde op 2017-08-09

Ik vind de kwaliteit van de handdoek niet zo mooi en je betaald verzendkosten terwijl je dat bij andere niet hoeft te betalen.. helaas heb ik het te laat gezien. Gr fre

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

A. V beoordeelde op 2017-08-07

Snelle levering. Mooie en kwalitatief goede stoffen. (3 kussenhoezen)

BAAAM.NL

Anja Hoekstra-Jorritsma beoordeelde op 2017-07-19

Na drieën besteld en toch al de volgende dag in huis.
Alleen jammer dat ik de kussens per 4 moest kopen. Ik had er maar 2 nodig.

BAAAM.NL

Marieke beoordeelde op 2017-07-19

Snelle verzending, keurig verpakt, mooie spullen, kortom goede website, en achteraf betalen.

BAAAM.NL

L Tot beoordeelde op 2017-07-19

Goede service
Alleen niet al te snel
Mooie kussens
Precies zoals op foto

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

Paul Smets beoordeelde op 2017-07-19

Service top

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

mary beoordeelde op 2017-07-09

Super snelle levering en heel klant vriendelijk.

BAAAM.NL

L van Voorst beoordeelde op 2017-07-05

De bestelling was snel binnen. De site is duidelijk met mooi geprijsde spullen. Het enige is dat de kleur van de kussenhoezen die we besteld hadden wel wat anders waren dan die op de foto's. Dat vind ik jammer.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

dorien hofman beoordeelde op 2017-06-29

Snelle levering, alleen jammer dat bepaalde kussens alleen per 4 te koop zijn

BAAAM.NL

Lara Ortmanns beoordeelde op 2017-06-09

Snelle reactie na hulpvraag. Snelle levering en product ziet hetzelfde uit als op de foto . Helemaal top

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BAAAM.NL

Angelique beoordeelde op 2017-06-05

Goei kwaliteit kussen en snelle levering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.