Purmerenderweg 187

Mystery shopper

Lees
waarom

Joop Lichtenberg beoordeelde op 2019-05-23

Mooie dessins en prima kwaliteit. Punctuele levering. Goed en mooi ingepakt. Een dikke tien!

Marco den Den Engelsman beoordeelde op 2019-05-21

Mooie kwaliteit en persoonlijke service.

karin vennik beoordeelde op 2019-05-16

Snelle levering, goede kwaliteit en men is alert op persoonlijk profiel qua maatvoering .Had voor mijn broer wat besteld als cadeau en men attendeerde mij er op dat dit niet mijn normale maatvoering was, dus dubbelcheck. Wel jammer dat mouwlengte 7 niet meer in assortiment zit.

Marco Mastenbroek beoordeelde op 2019-05-16

Mooi verpakt, persoonlijke aandacht. Zeer tevreden!

Ben Ket beoordeelde op 2019-05-13

Overhemd snel in huis. Daarbij een leuke persoonlijke noot over het overhemd voor de drager van de ontwerpers. Leuk ook dat het om gelimiteerde overhemden gaat. Zo blijf je als drager uniek.

Marcel Leechburch Auwers beoordeelde op 2019-05-09

De website is duidelijk. De bestelling komt vlot aan. Ik heb een aantal e-mails ontvangen rond de verwachte aanbieding van het pakje. En leuk is dat er een handgeschreven kaartje bij de bestelling zit, voor een persoonlijke touch.

Erik Overman beoordeelde op 2019-05-06

Persoonlijk kaartje bij de bestelling. Snelle levering: dag vertraging was te wijten aan Post NL. Ik blijf shirts bestellen bij BB-Chum.

Hans de Ruiter beoordeelde op 2019-05-05

Via een buurman geattendeerd op jullie site en was meteen verkocht. Bestelling geplaatst en snel geleverd. Prima (eerste) overhemd en er volgen er waarschijnlijk nog meer. Klasse!

Jan DE VLIEGER beoordeelde op 2019-05-02

Zoals steeds weer een perfecte fit , en met een handgeschreven kaartje erbij. Excellente service !

Corine De Boer beoordeelde op 2019-05-02

Bestelling snel geleverd.
Product voldeed aan volkomen aan verwachting.
En dan het pakketje op zich, het is gewoon een feestje om het product uit te pakken. Prachtig!!

Bennie Peters beoordeelde op 2019-05-02

Hele mooie shirts. Goede kwaliteit. Unieke shirts, je ziet er bijna nooit iemand me lopen. Snelle service en levering. Altijd persoonlijke noot bij de bestelling.
Op vragen krijg je altijd heel snel antwoord. Voor mij de site waar ik mijn overhemden koop.

Arie van Rijswijk beoordeelde op 2019-05-01

Na plaatsing bestelling vlotte levering, shirt zoals altijd verpakt met een strik erom en persoonlijke aandacht door handgeschreven kaartje : kortom TOP

Hans Vringer beoordeelde op 2019-04-28

keurig netjes, goede kwaliteit. omruilen geen probleem helemaal top!!

W.M.F. Goedhart beoordeelde op 2019-04-26

Goed

Jan Kerkhof beoordeelde op 2019-04-24

tophemden en super snel geleverd

jan van Esch beoordeelde op 2019-04-23

geleverd zoals beloofd, heldere informatie

Harrie Blankers beoordeelde op 2019-04-17

Snelle afhandeling, en goed verpakt en leuk dat er een handgeschreven kaart in zat.
Mvg Harrie Blankers

Monique beoordeelde op 2019-04-16

Snelle levering en mooi verpakt. Gewoon een cadeautješŸ˜Šwat je dan wel gewoon moet betalenšŸ˜‰. Maar echt tevreden!

Jurgen Mulderij beoordeelde op 2019-04-16

Product was op tijd en de persoonlijke benadering spreekt mij erg aan. En ik vind het geweldige overhemden

Marga Wolthuis beoordeelde op 2019-04-16

evenals de voorgaande 3 overhemden, is deze ook weer superleuk!
Is inmiddels onderweg naar onze zoon in Sydney.