Purmerenderweg 187

Mystery shopper

Lees
waarom

Ingeborg Bos beoordeelde op 2019-03-25

Het shirt kwam snel en was mooi ingepakt en er zat een leuk, persoonlijk berichtje bij! En uiteraard is het shirt prachtig!!!

Genardus Schalk beoordeelde op 2019-03-25

Weer een mooi origineel overhemd met als toegift een persoonlijke tekst

Corine De Boer beoordeelde op 2019-03-22

Donderdag besteld en vrijdag al bezorgd.
Zodra je het pakket open maakt is het een feestje. Prachtig ingepakt en een handgeschreven persoonlijke kaart wat over jouw bestelling gaat. In één woord SUPER.

Gerry van der Nagel beoordeelde op 2019-03-22

Alles heel goed!

Albert Boers beoordeelde op 2019-03-22

Snelle levering, persoonlijke benadering! Vriendelijk, Prettig

Paul beoordeelde op 2019-03-15

Al drie shirts gekocht. Bij het tweede shirt stond er op het persoonlijke handgeschreven kaartje ook nog eens dat ze blij waren dat ik weer een shirt bestelde. Nou dat is nog eens klantgericht werken. Maakt me nieuwsgierig naar de mensen achter deze zaak :) En nu komt er weer een shirt uit met Orchids! Kan ik eigenlijk niet weerstaan...

T van Prooijen beoordeelde op 2019-03-12

Mooi op tijd geleverd. Netjes verpakt, alsof je een cadeautje krijgt.

rene lennaerts beoordeelde op 2019-03-11

doeltreffend & vriendelyk ...

... n kadootje om t ontvangen per post

Guy Van Ishoven beoordeelde op 2019-03-11

De website is duidelijk, bestelling op de website verliep keurig, idem voor de betaling.
De levering is uitgevoerd zoals gepland en duidelijjk aangekondigd. De content was netjes verpakt, met een lintje en een gepersonaliseerd kaartje wat heel aangenaam overkwam.

Top doe zo voort.
grt
Guy

Arnold Madderom beoordeelde op 2019-03-05

Wederom in uitstekende staat een shirt onvangen. Dank je wel.

L Plas beoordeelde op 2019-03-05

Prachtige shirts, mooie katoen! Snelle levering, goed en mooi verpakt zonder plastic of andere rommel, in een niet te grote doos. En een handgeschreven kaart!

Thijs Lindeman beoordeelde op 2019-03-02

Perfect, unieke shirts en persoonlijke noot bij snelle levering. Uitzonderlijk!

Derrick Brown beoordeelde op 2019-02-28

Superieure service met een persoonlijke touch (handgeschreven kaart) en een prachtige selectie van kwaliteitsproducten.

Hannie Wisselink beoordeelde op 2019-02-25

Goed verzorgd en persoonlijk

Evert van de Bovenkamp beoordeelde op 2019-02-25

Snel, met zorg verpakt, handgeschreven bedankje en een mooi product. Kortom alles wat je als klant mag verwachten!

Ton van Huffelen beoordeelde op 2019-02-22

Wat weer een ge-wel-dig bloemenshirt!

Nellie Lamboo beoordeelde op 2019-02-18

Snelle reaktie na een door mij gestelde vraag. Vriendelijk antwoord. Hemd was heel snel in huis

Peter Liczkowski beoordeelde op 2019-02-18

Fantastic Shirt👍👍

Dietrich van Roest beoordeelde op 2019-02-18

Leuk en goed persoonlijk contact!

Marcel van Waardenburg beoordeelde op 2019-02-11

Bestelling met zorg afgeleverd met een persoonlijke kaart aan de klant gericht. Zeer dienstverlenend en klantgericht.