Purmerenderweg 187

Mystery shopper

Lees
waarom

Kees Luteijn zei op 2017-05-18

Een lady-kollega attendeerde mij op de overhemden van BB Chum. I'm houd wel van de wat ekspressievere shirt. De veilige, gedekte tinten in klassieke snit mijd ik. Standaard ruitjes en streepjes hangen in de kringloop.
Een ontdekking??? Mooi design, bijzondere prints, fraai gemaakt en lekker lange mouwen. Helemaal TOP. Dit is een eerste aankoop. Er gaan meer volgen. Een voorrecht een kollektors item te mogen dragen. Daar wil ik wel ambassadeur voor zijn.
Uitermate bijzonder het persoonlijke briefje van Peggy en Martijn. Wie had het over onderscheidend bezig zijn??? Chapeau!!!

Robbert-Kees Boer zei op 2017-05-18

Het overhemd valt te wijd en is geen slimfit zoals aangegeven.

Reactie van BB Chum B.V.:
Beste Robbert-Kees,

Wat jammer dat het shirt niet aan je verwachtingen voldoet. Misschien kunnen we je helpen en dat je het shirt ruilt voor een maat kleiner. Wij vinden nl toch echt; Great Men deserve Great Shirts!

Bert Logtmeijer zei op 2017-05-17

Unieke shirts in beperkte oplage; snel in huis en persoonlijke afhandeling. Top!

Erik Roumen zei op 2017-05-16

...zoals gebruikelijk een snelle levering en het blijft een cadeau dat je uitpakt!

Frank Suijker zei op 2017-05-06

Niet mijn eerste bestelling en zeker niet mijn laatste.
Levertijd zoals gewoonlijk lekker kort. Kwaliteit van de shirts zoals gewoonlijk fantastisch.
Iedere keer een persoonlijk kaartje.
Dit keer een shirt besteld voor een Engelse vriend welke in Lesvos woont.
Niets teveel. Het persoonlijke kaartje in het Engels.
Chapeau Peggy & Martijn.

Bart Van Hee zei op 2017-05-03

Mooi product, vlotte communicatie, een persoonlijke boodschap. ben heel tevreden :-)

Warner Tiemensma zei op 2017-05-01

Prima en snelle service. Het persoonlijke kaartje, de leuke en verzorgde manier van inpakken maken het echt een cadeautje!

Evert de Jong zei op 2017-05-01

levering snel en de kleuren zijn zoals op de site (soms mis ik het knaapje)
Ben erg blij met de shirts

ME van der Laan zei op 2017-05-01

top

lucas Sterk zei op 2017-05-01

snel en prima...mooie shirts

Tammo Tamminga zei op 2017-05-01

Perfecte shirts. Unieke dessins. Persoonlijke aandacht. Handgeschreven kaartje bij elke bestelling. Ik gun het BB Chum van harte.

Saskia Verburg-Keppel zei op 2017-04-30

Zorgvuldig verpakt met een persoonlijk kaartje, erg leuk. Het overhemd is van prachtige kwaliteit.

J Polak zei op 2017-04-29

Zeer fijn bedrijf. Super om een handgeschreven briefje met toelichting in het pakket aan te treffen. Ik zal zeker nog vaker mijn aparte overhemden hier bestellen. :)

Bert Van Meteren zei op 2017-04-25

Bestel een nieuw overhemd en ervaar het zelf. Ik vind het bijzonder geweldig!

Ronald De Boer zei op 2017-04-23

Top

Geert Niland zei op 2017-04-22

Mooie blouse, persoonlijk briefje erbij, snel geleverd,

Michiel van Druten zei op 2017-04-22

Twee mooie blouses besteld, werden snel en prachtig verpakt en mét persoonlijke boodschap verzonden! Aangenaam verrast! Nog nooit zo iets meegemaakt bij een internetbestelling! Ben erg tevreden!!

Pieter Janssen zei op 2017-04-21

Had verkeerde maat besteld, werd snel en probleemloos vervangen.
Prima product. Goede kwaliteit voor prima prima prijs.
Leuk verpakt met persoonlijke tekst begeleid

josephine allewijn zei op 2017-04-20

Netjes verpakt en als je het open maakt....een echt persoonlijk geschreven briefje, wat heel goed en leuk overkomt! complimenten!! Zelf in Italie werd ik door mensen benaderd voor het leuke, mooie shirt wat ik droeg! Geweldig toch

Marcel Vroomen zei op 2017-04-14

Prima product, snelle levering