Purmerenderweg 187

Mystery shopper

Lees
waarom

Mick Bak beoordeelde op 2017-12-17

Goed product. Prijs-kwaliteit keurig. Snelle levering met persoonlijk tintje.

Marina Boekhout beoordeelde op 2017-12-15

Goede, persoonlijke service en natuurlijk prachtige shirts!

Jan beoordeelde op 2017-12-13

Mooie shirts. Lief kaartje bij levering.

Richard Hagedoorn beoordeelde op 2017-12-12

snelle en correcte levering plus een persoonlijk handgeschreven kaartje m.b.t. de aangekochte shirts.

W.M.F.Goedhart beoordeelde op 2017-12-06

Bestelling was pas na 4 dagen binnen, maar het was tijdens de sinterklaasdrukte, dus daar heb ik begrip voor. Verder keurig verzorgd. Hoe het product bevalt moet ik nog ervaren.

Peter Oost beoordeelde op 2017-12-05

Snel bezorgd met leuk, handgeschreven persoonlijk gericht berichtje, origineel!

Erna Bosschart beoordeelde op 2017-12-05

De mensen achter Chum zijn zeer behulpzaam en ook snel met hun reactie als je een vraag hebt; zelfs op zondag!! Pakket netjes ontvangen en de overhemden waren ook nog ingepakt :-). De overhemden zijn mooi, maar verschillen wel in pasvorm. Waar het ene echt slim fit is, is de andere ruimer geknipt. Maar prijs/kwaliteit is hier dus helemaal in orde!

Peter van Wijk beoordeelde op 2017-12-01

Heel mooi product, zeer snelle levering, mooi verpakt, persoonlijke touch aan bestelling, het voelt echt als een cadeautje i.p.v. web-bestelling.

Guido Van Loenen beoordeelde op 2017-11-30

Mooi shirt, leuk persoonlijk bericht erbij

Ton van H. beoordeelde op 2017-11-30

Gemiddeld een 9,9 bij Webwinkel voorkeur: en terecht! Alles wat is gezegd, is waar. Top.

Arthur Waterham beoordeelde op 2017-11-29

Persoonlijke touch, handgeschrevenkaartje. Super service en beleving

Johan Weerts beoordeelde op 2017-11-27

Wederom een mooi shirt mogen ontvangen in de print zoals goed was te zien op de site. Bij ontvangst kreeg ik een persoonlijk bericht van BB-Chum. Superleuk! Bedankt.

Henk Oosting beoordeelde op 2017-11-27

Heel tevreden, pakketje snel op het op het juiste, niet ons eigen adres, afgeleverd. Het is erg leuk en persoonlijk ingepakt.

Arie van Rijswijk beoordeelde op 2017-11-15

Opnieuw met zorg en persoonlijk tintje de levering van een mooi shirt. Prima !!

Paulien Haas beoordeelde op 2017-11-13

Snelle levering, verpakt als kadootje. Overhemd helaas verkeerde model voor mijn man, na retourzending snelle terug betaling. Oh ja de overhemden zijn schitterend!!

Vybeke Pieters beoordeelde op 2017-10-26

Zeer tevreden! Al enkele jaren koop ik bij jullie bloezen, altijd een succes. Ook goede kwaliteit en super origineel.

Jop Mijwaard beoordeelde op 2017-10-25

Het artikel werd thuisbezorgd met een feestelijk strikje eromheen, plus een persoonlijk handgeschreven kaartje. Daar word je blij van.

Sander Wiese beoordeelde op 2017-10-23

Super klantvriendelijk en een handgeschreven kaart bij mijn bestelling maakt het heel persoonlijk. Kan ik erg waarderen! Snelle levering en kwalitatief goede en mooie producten.

Henk de Jong beoordeelde op 2017-10-23

Prachtig verpakt met 'a personal touch' een hand geschreven briefje. Dat geeft een lekker en exclusief gevoel. Leuk ook dat er maar een beperkte oplage per design is en dat het zichtbaar is in het label.
Top jongens ga zo door.

Berry Prins beoordeelde op 2017-10-20

Snel, accuraat en met zorg en aandacht verpakt.