Purmerenderweg 187

Mystery shopper

Lees
waarom

T van Prooijen beoordeelde op 2017-06-23

Snelle levering en erg mooi ingepakt met persoonlijke noot.

MD beoordeelde op 2017-06-16

Zeer positief. Ondanks dat het allemaal op afstand gaat via internet voelt het heel persoonlijk

S. Bunnik beoordeelde op 2017-06-16

Vrijdag besteld en zaterdag het heertje op een feestje!

Berry Prins beoordeelde op 2017-06-14

Prima, Snel, netjes en met zorg en aandacht ingepakt. Zo zit er een handgeschreven persoonlijk berichtje bij. Geeft net dat beetje extra.

Guido Nafzger beoordeelde op 2017-06-13

Snel geleverd en snel.

Hannie Wisselink beoordeelde op 2017-06-13

De kwaliteit van de overhemden is erg goed en ook de service is vlot, correct en persoonlijk. Daar hou ik van.

Anne Muurling beoordeelde op 2017-06-06

Hele persoonlijke benadering, snelle levering

Gerard Veugelers beoordeelde op 2017-06-05

Bijzonder: een persoonlijk kaartje erbij en mooi verpakt. Snel geleverd.

John van den Berg beoordeelde op 2017-05-31

Zeer tevreden over mijnkeuze en de vlotte bestelling,zeker met het persoonlijke briefje.

Peter Peters beoordeelde op 2017-05-24

Snelle levering met een leuk persoonlijk kaartje. Prima kwaliteit.

Kees Luteijn beoordeelde op 2017-05-18

Een lady-kollega attendeerde mij op de overhemden van BB Chum. I'm houd wel van de wat ekspressievere shirt. De veilige, gedekte tinten in klassieke snit mijd ik. Standaard ruitjes en streepjes hangen in de kringloop.
Een ontdekking??? Mooi design, bijzondere prints, fraai gemaakt en lekker lange mouwen. Helemaal TOP. Dit is een eerste aankoop. Er gaan meer volgen. Een voorrecht een kollektors item te mogen dragen. Daar wil ik wel ambassadeur voor zijn.
Uitermate bijzonder het persoonlijke briefje van Peggy en Martijn. Wie had het over onderscheidend bezig zijn??? Chapeau!!!

Robbert-Kees Boer beoordeelde op 2017-05-18

Het overhemd valt te wijd en is geen slimfit zoals aangegeven.

Reactie van BB Chum B.V.:
Beste Robbert-Kees,

Wat jammer dat het shirt niet aan je verwachtingen voldoet. Misschien kunnen we je helpen en dat je het shirt ruilt voor een maat kleiner. Wij vinden nl toch echt; Great Men deserve Great Shirts!

Bert Logtmeijer beoordeelde op 2017-05-17

Unieke shirts in beperkte oplage; snel in huis en persoonlijke afhandeling. Top!

Erik Roumen beoordeelde op 2017-05-16

...zoals gebruikelijk een snelle levering en het blijft een cadeau dat je uitpakt!

Frank Suijker beoordeelde op 2017-05-06

Niet mijn eerste bestelling en zeker niet mijn laatste.
Levertijd zoals gewoonlijk lekker kort. Kwaliteit van de shirts zoals gewoonlijk fantastisch.
Iedere keer een persoonlijk kaartje.
Dit keer een shirt besteld voor een Engelse vriend welke in Lesvos woont.
Niets teveel. Het persoonlijke kaartje in het Engels.
Chapeau Peggy & Martijn.

Bart Van Hee beoordeelde op 2017-05-03

Mooi product, vlotte communicatie, een persoonlijke boodschap. ben heel tevreden :-)

Warner Tiemensma beoordeelde op 2017-05-01

Prima en snelle service. Het persoonlijke kaartje, de leuke en verzorgde manier van inpakken maken het echt een cadeautje!

Evert de Jong beoordeelde op 2017-05-01

levering snel en de kleuren zijn zoals op de site (soms mis ik het knaapje)
Ben erg blij met de shirts

ME van der Laan beoordeelde op 2017-05-01

top