Purmerenderweg 187

Mystery shopper

Lees
waarom

Hannie Wisselink beoordeelde op 2018-05-22

Bijzonder klantgericht en persoonlijk was de behandeling van mijn bestelling. Compliment daarvoor!

Heleen Wessels beoordeelde op 2018-05-21

Niks op aan te merken, keurig verpakt, leuk briefje erbij.

Marcel Kuijper beoordeelde op 2018-05-14

Ontzettend leuke shirts, snelle levering, en vooral erg leuk, een persoonlijk hand geschreven kaartje erbij! Waar vind je dat nog?

Jochem beoordeelde op 2018-05-11

Goede kwaliteit, snelle levering, leuke shirts. Uitstekend!

Ton van Huffelen beoordeelde op 2018-05-10

Ach, wat weer een prachtig shirt! En dank voor de service, goed zoals altijd: snel en persoonlijk.

Jan Vink beoordeelde op 2018-05-10

Goede communicatie, goede service, persoonlijke benadering, snelle levering.

Stan Van de Velde beoordeelde op 2018-05-09

Zondag besteld en maandag in huis, inclusief een handgeschreven kaartje. Geweldig!

wilfred krijger beoordeelde op 2018-04-24

heel leuk een hand geschreven kaartje erbij. En inderdaad heb al veel complimenten ontvangen!

erik meijer beoordeelde op 2018-04-17

Mocht je nog twijfelen of je hier moet bestellen, wacht je op een teken? Dit is 'm. BB-Chum weet wat een klant is.

Arnold Madderom beoordeelde op 2018-04-15

Prima service en persoonlijk briefje, leuk!

Genardus Schalk beoordeelde op 2018-04-14

weer een leuk en origineel shirt, dat ook nog perfect past.

Michel Van Koert beoordeelde op 2018-04-14

Snelle en bovenal persoonlijke service

Jeroen Janssen beoordeelde op 2018-04-12

Service en levering: snel, correct, persoonlijk en attent. BB King of the Chum!

Arnoud Joosten beoordeelde op 2018-04-12

Wederom een kadootje om te krijgen! Mooi verzorgd met handgeschreven kaartje erbij. De bloes op zich is top en krijgt veel complimenten.

Alex Adams beoordeelde op 2018-04-12

Perfecte levering... zowel op tijd als met een persoonlijke touch die erg gewaardeerd wordt.

Philip Vermeulen beoordeelde op 2018-04-12

Correcte snelle afhandeling van de bestelling.

Warner Tiemensma beoordeelde op 2018-03-30

Uitstekende kwaliteit, snelle levering en elke keer met een persoonlijk kaartje. Top!

Alex beoordeelde op 2018-03-26

Het blijven geweldige shirts van BB Chum. Op de zaak heb ik inmiddels de bijnaam MR Happy Shirt! Ik ben echt fan.

franck van boekel beoordeelde op 2018-03-21

Snel persoonlijk en mooie hemden

Wim beoordeelde op 2018-03-19

Snelle en attente levering!