BBQ Green Egg Store

BBQ Green Egg Store

BBQ Green Egg Store is dé specialist op het gebied van Big Green Egg. Wij, als fanatieke liefhebbers van deze unieke barbecue, hebben inmiddels een jarenlange kennis en ervaring opgebouwd.

BBQ Green Egg Store is Premium dealer en voert het totale assortiment Big Green Egg barbecues. In onze showroom in Oud-Beijerland staan diverse modellen gepresenteerd en een ruim assortiment accessoires. Ook kun je bij BBQ Green Egg Store kiezen uit verschillende werktafels, die van jouw Green Egg een complete buitenkeuken maken.

Door onze jarenlange ervaring kunnen we jou als geen ander adviseren bij de aankoop van jouw Big Green Egg. Persoonlijk contact, deskundig advies en een uitstekende service is waar we bij BBQ Green Egg Store grote waarde aan hechten. Op onze website staat het gehele Green Egg assortiment overzichtelijk gepresenteerd. Ook hiermee willen wij bijdragen aan jouw Big Green Egg Experience!

Wil je alles weten op het gebied van Big Green Egg? Kijk dan eens in onze BBQ Green Egg Foodlabs. Op dit unieke kennis platform geven wij antwoord op al jouw vragen met betrekking tot het koken op de Big Green Egg, kun je je inschrijven voor diverse workshops en delen wij interessante recepten voor het bereiden van mooie en smaakvolle gerechten op de Big Green Egg.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 03-09-2019 ingetrokken