Archangelkade 17b

Sven beoordeelde op 2019-01-13

Topservice!

Dank Sven, groet Dennis

M.P. Boksebeld beoordeelde op 2019-01-12

Ik had een klachtmail gestuurd. Gelijk binnen 1 dag werd ik op gebeld. De klantvriendelijkheid was top. Er werd gelijk gekeken naar eventuele oplossingen. Binnen 1 dag had ik mijn product al binnen.

Reactie van BIOdisposables v.o.f.:
Hoi Merel, gelukkig hebben we het kunnen oplossen! Jouw e-mail is niet goed aangekomen waardoor we niet konden antwoorden op jouw vragen. De door jou bestelde samples voldeden niet aan jouw verwachting en daarom hebben we snel de juiste opgestuurd. Dank voor de beoordeling. Groet Dennis

Koen Eykens beoordeelde op 2018-12-17

Bedankt Koen!

wijkcentrum daalmeer beoordeelde op 2018-12-17

Er was een verkeerde bestelling geleverd , maar super opgelost ze kwamen het zelf oplossen .
Snelle service vriendlijk bedrijf.
Gaan we zeker weer bestellen .

Graag gedaan, gelukkig hebben we het kunnen oplossen! Groet Dennis

Marijke de Wijs beoordeelde op 2018-12-16

Bedankt Marijke!

Sarah de Leest beoordeelde op 2018-12-13

Mooie rietjes! Het zijn quasi allemaal brede rietjes. Heel aangenaam om door te drinken.

wim simons beoordeelde op 2018-12-11

Top leverancier snelle service

Bedankt Wim :)

Maaike Siekman beoordeelde op 2018-12-10

Thx Maaike!

Rob Slotemaker beoordeelde op 2018-12-08

Bestelde slechts wat samples zodat we kunnen zien welke producten het best passen bij wat we zoeken. Alles was zeer netjes verzorgd met nog wat extra samples erbij. En alles netjes in papier/karton verpakt (niet in plastic dus). Het idee van samples kunnen bestellen tegen slechts verzendkosten is mijns inziens geniaal.

Reactie van BIOdisposables v.o.f.:
Graag gedaan Rob, en dank voor je mooie beoordeling, groet Dennis

Susan Miedema beoordeelde op 2018-12-07

Heel tevreden. Snelle levering.

Dankjewel Susan :)

Tiny beoordeelde op 2018-12-05

Uitstekende en snelle service en zeer goede voorlichting per chat! Bamboe rietjes, fantastisch product.

Bedankt Tiny! Leuk om je gesproken te hebben via de chat, groet Dennis

Hoi-Chin Chong beoordeelde op 2018-12-05

Dank!

Alexis Ywaska beoordeelde op 2018-12-03

Bedankt!

Rianne beoordeelde op 2018-11-27

Mooie, overzichtelijke webshop en snelle levering! Ik heb voor een groot feest 4 smaken eetbare rietjes van Sorbos besteld voor in de cocktails. De rietjes waren een groot succes. Ze zijn stevig, ruiken naar de smaak die op de verpakking vermeld staat en smaken ook lekker. Meerdere gasten vroegen waar de rietjes vandaan kwamen. Fantastisch dat je ook nog eens milieuvriendelijk bezig bent. Echt een aanrader! Ik ga zeker meerdere producten van de site uittesten.

Reactie van BIOdisposables v.o.f.:
Dank Rianne! Leuk om te horen dat je een geslaagd feestje hebt gehad! groet Dennis

Lukasz Patryn beoordeelde op 2018-11-26

Thx Lukasz :)