Dokter van Deenweg 108
8025 BK Zwolle

9,1

Berend Vink beoordeelde op 2018-08-18

Heidi Wittrup beoordeelde op 2018-08-16

I don't understand any of your text on website. But i still manege to order my favourit salmiak pastilles.
Many high five to you, extremly fast shipping. I Will gladly shop by yous again.

Chantal van Ommeren beoordeelde op 2018-08-16

Marjon Smit beoordeelde op 2018-08-16

Snelle levering!

Sjoerd Hogebrink beoordeelde op 2018-08-13

Vlotte afhandeling, maar had prima door de brievenbus gekund. Nu dure verzendkosten.

Theo Hollander beoordeelde op 2018-08-13

Snel en correct geleverd.

Monique Baars beoordeelde op 2018-08-09

annemarie sakkersmollema beoordeelde op 2018-08-07

Supersnelle levering, en supersnel geld terug gestort gekregen omdat niet alles aanwezig was. Heemaal tevreden .....

PETRI Baijens beoordeelde op 2018-08-04

W de Jong beoordeelde op 2018-08-03

J.M. Dekker beoordeelde op 2018-07-29

W. van Ginkel beoordeelde op 2018-07-26

na de bestelling werd het bestelde de volgende al, het is gord materiaal dat voldoet aan de verwachtingen

mary de taey beoordeelde op 2018-07-23

Reactie van BYFIT.NL:
Goedenavond Mary,

Mag ik u vragen naar de reden van uw beoordeling?

Zie net dat PostNL nog onderweg is om vandaag uw pakketje te bezorgen?
Heeft u ze zaterdag gemist?

Hoor graag

Beatrix Joosten beoordeelde op 2018-07-22

Emmy Thieleman beoordeelde op 2018-07-20

Lida Van Rijssen beoordeelde op 2018-07-19

galina Romanova beoordeelde op 2018-07-18

Ik ben erg tevreden met alles, goede service snelle bezorging !

Nicole Rosenkrantz beoordeelde op 2018-07-17

johanna beoordeelde op 2018-07-17