Dokter van Deenweg 108

9,1

Wanda Zuidgeest beoordeelde op 2018-11-15

E Engelentina beoordeelde op 2018-11-10

Ron S. beoordeelde op 2018-11-08

Vlot en accuraat en vooral nette en prettig communicatie.
Zeker een aanrader :)

Ulfet Sager beoordeelde op 2018-11-08

Nicole Claes beoordeelde op 2018-11-07

Mijn pakje kon niet op tijd geleverd worden wegens niet meer in stock; men heeft mij hierover onmiddellijk ingelicht.
Men bood mij eventueel andere keuzes aan; ofwel kon ik wachten op de volgende levering.
Ik koos voor het laatste. Niet lang daarna werd het inderdaad geleverd.

Frans IJsselstijn beoordeelde op 2018-11-05

Het product was helaas niet op voorraad. Maar de leverancier hield mij keurig op de hoogte over de voortgang.

Klaas Meijer beoordeelde op 2018-11-02

Hertha Wilson beoordeelde op 2018-10-29

janneke beoordeelde op 2018-10-29

overzichtelijke website, zeer snelle levering, kortom uitstekende ervaring

R Land beoordeelde op 2018-10-28

Marlice Karremans beoordeelde op 2018-10-27

Jacob beoordeelde op 2018-10-27

Jammer. Dinsdag voor 21 uur besteld, in de loop van woensdag bericht dat de zending was verwerkt en dus pas donderdag geleverd. De afgesproken levertijd op de website klopt niet, terwijl dit bij veel webwinkels voor de beoordeling van de kwaliteit van de webwinkel wel een heel belangrijk item is. Tip: wees eerlijk over de levertijd als je de belofte niet waar kunt maken.

Reactie van BYFIT.NL:
Beste Jacob,

We hebben nagekeken wat hier gebeurt is en u hebt idd voor 21 uur besteld. Waarschijnlijk vlak voor 21 uur. Echter hebben wij om 21:00:02 uur de betalingsbevestiging binnen gekregen en daarom is uw bestelling niet meer dezelfde dag verzonden. Op 2 seconden na.

Een vervelende situatie die we nog niet eerder gehad hebben.

Waarvoor ons excuses.

Groet,

Klantenservice Byfit.nl

Ellie Keijers beoordeelde op 2018-10-27

Geeke Bosch beoordeelde op 2018-10-26

Prima service, goede communicatie bij een probleem

Ton Dijkman beoordeelde op 2018-10-26

ondanks vertraging, prima service!

Claudia Buschman beoordeelde op 2018-10-25

snelle levering en goed contact! fijn!

Fiuad Dekkouk beoordeelde op 2018-10-22

Bram van Stee beoordeelde op 2018-10-22

Supersnelle levering voor een mooie prijs.

Lea De Munter beoordeelde op 2018-10-19

Supersnel en correct