Dokter van Deenweg 108

Margot Creyne beoordeelde op 2019-05-06

Hanneke Verrijt beoordeelde op 2019-05-06

Prima. Snelle levering.

Ton Warnas beoordeelde op 2019-05-06

Goed produkt en een snelle levering

Gul Yildiz beoordeelde op 2019-05-06

GOFFIN Caroline beoordeelde op 2019-05-05

Hetty Hulsman-stegeman beoordeelde op 2019-05-05

Mirjam Sloots beoordeelde op 2019-05-04

Prima product. Snel geleverd. Wat ik wel vind dat de bestelling makkelijk in brievenbuspost paste, maar in een behoorlijke doos wordt bezorgd en ik daar €6.99 verzendkosten voor moet betalen. Best veel voor zulke kleine dingetjes. Dus voor verbetering vatbaar!

Dag Mirjam,

Bedankt voor uw feedback.

Hier zit zeker wat in. We gaan het uitzoeken.

Fijne deg gewenst

Vriendelijke groet,

Nanette De Vries beoordeelde op 2019-05-04

Netjes verzorgd en snel bezorgd.

Serpil serpil Urmuc beoordeelde op 2019-05-03

Karl Bergh beoordeelde op 2019-05-03

Echt hopeloos, nooit hier kopen

Dag Karl,

Bedankt voor uw antwoord.
Fijn dat alles goed is verlopen.

We zullen het respecteren dat u geen mails over reviews wil ontvangen.

Fijne dag gewenst.

Vriendelijke groet,

W Visser beoordeelde op 2019-04-30

Rudy snoeck beoordeelde op 2019-04-20

Niets op aan te merken het product is zoals beschreven en de volgende dag reeds geleverd Dank jullie
Vriendelijke groeten D.

Eduard Mendlik beoordeelde op 2019-04-20

petra van Zonneveld beoordeelde op 2019-04-15

Peter Luiken beoordeelde op 2019-04-14

Franka van Veggel beoordeelde op 2019-04-14

Dag Franka,

Bedankt voor uw beoordeling.
Waarschijnlijk was u niet helemaal tevreden door de lange levertijd? Of was het wat anders wat we kunnen verbeteren?

Ons excuses er was een voorraad verschil ontstaan tussen de marketplace waar u besteld had en ons.
Gelukkig kregen we vrij snel nieuwe voorraad.

Claartje de Wijs-Hoog beoordeelde op 2019-04-13