Dokter van Deenweg 108

Johan de Jonge beoordeelde op 2019-07-07

Lyda Langelaar beoordeelde op 2019-07-06

J.C. Amelink beoordeelde op 2019-07-01

Anoniem beoordeelde op 2019-07-01

Eerste keer dat ik hier wat bestel. En ben tevreden. Voor 21 uur besteld en had hem volgende dag gelijk in huis.

hugo truyens beoordeelde op 2019-06-28

ok

Marjon van Kuijk beoordeelde op 2019-06-27

Snel geleverd ondanks dat ik het op zondag had besteld.

S.S ÖZBEN beoordeelde op 2019-06-23

Rene Verduijn beoordeelde op 2019-06-13

C. Hoeks beoordeelde op 2019-06-08

Erik Teljeur beoordeelde op 2019-06-06

kees`` luidinga beoordeelde op 2019-06-01

Hans Kohl beoordeelde op 2019-05-24

snel geleverd en goed product

Marjan Houben beoordeelde op 2019-05-16

Krzysztof Krzempek beoordeelde op 2019-05-12

Tomislav Stanic beoordeelde op 2019-05-08

Margot Creyne beoordeelde op 2019-05-06

Hanneke Verrijt beoordeelde op 2019-05-06

Prima. Snelle levering.

Ton Warnas beoordeelde op 2019-05-06

Goed produkt en een snelle levering

Gul Yildiz beoordeelde op 2019-05-06