Kimbrenstraat 15
7312 KA Apeldoorn
06-31912689

Anne beoordeelde op 2018-05-22

Zeer blij met de wasbare zwemluier het lijkt me prettig dragen door de dunne en zachte stof. Daarnaast fijn dat je de luier aan kan passen qua maat. Kan niet wachten om mijn meisje erin te zien zwemmen.

Inge alferink beoordeelde op 2018-05-21

Ben zeer tevreden snelle levering en goed product.

Kuiper beoordeelde op 2018-05-16

Product was snel en correct geleverd. Ook was er een persoonlijk briefje bij gedaan. Erg positief dus

Emma beoordeelde op 2018-05-05

Erg leuke webwinkel, als ik een vraag heb wordt ik ook erg goed geholpen. Ook zijn de wasbare luiers van een goede kwaliteit. Ik ben erg blij met jullie

Marie beoordeelde op 2018-05-05

Heel fijn product. Pads zijn wel wat dikker. Maar met een goede bh is dat helemaal geen punt. Erg tevreden en snelle levering!

Stacey beoordeelde op 2018-05-05

Snelle levering, goed product.

Jeanette beoordeelde op 2018-04-27

De volgende dag 8 prachtige Slabben in huis. Heel fijn dat het zo snel geleverd is. Anders had ik moeten wachten tot na het weekend. De kwaliteit van de Slabben zien er ook uitstekend uit. Nu al een aantal keren gewassen en ze zien er nog mooi uit. Tipp.

Sophia beoordeelde op 2018-04-26

Blij met de zwemluiers, moeilijk kiezen uit zoveel leuke prints! Ze werden de dag na bestelling bezorgd met een handgeschreven briefje erbij. We gaan ze over een maand uitproberen op vakantie!

Olga beoordeelde op 2018-04-24

Heel tevreden. Bestelling was snel in huis. Vooral het handgeschreven kaartje vond ik top!! Bedankt!

Izzet beoordeelde op 2018-04-08

Snel levering

D beoordeelde op 2018-04-05

Snelle levering met een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij..

Gomaa beoordeelde op 2018-04-04

Heel tevreden over service en bezorging, alles was snel in huis. Ik miste wel iets van de bestelling, achteraf gezien maar een klein dingetje dus was niet zo’n punt. Ik vind het echter erg jammer dat, de normale pocketluiers, verschillen in kwaliteit. Ik had er een cadeau gekregen die heel fijn was, maar nu krijgt mijn kindje bij 7/9 pockterluiers flink striemen. Bij 2/9 weer niet. De bamboepocker luiers vind ik fijner, zachter ook bij de beentjes. Heel jammer, de helft van mijn bestelling kan ik nauwelijks gebruiken dus..

Hetty beoordeelde op 2018-04-03

Goede levering mooi product.

Roos beoordeelde op 2018-04-02

Snelle levering, s avonds besteld en de volgende dag al in huis! Bij het uitpakken een handgeschreven kaartje, erg leuk.

Frances Vocht beoordeelde op 2018-03-27

Gewoon goed

Dunja Kentie beoordeelde op 2018-03-27

Heel tevreden, snelle levering, goede materialen, gekregen wat ik als voorkeur heb doorgegeven.

Vera beoordeelde op 2018-03-25

It went well and smoothly, would order again

Anne beoordeelde op 2018-03-18

Snelle levering, luiers zien er mooi uit. Nu nog wachten tot de kleine man er is voordat we ze uit kunnen proberen!

Marianne beoordeelde op 2018-03-18

Zeer overzichtelijke webwinkel. Snelle levering, binnen 24 uur in huis. Producten zijn prettig in gebruik.

Leah Winkel beoordeelde op 2018-03-13

Snelle levering. Jammer dat best wel een aantal producten op hun website niet leverbaar zijn. Luiers zijn leuk we zijn er tevreden mee.