Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Kimbrenstraat 15
7312 KA Apeldoorn
06-31912689

Mirthe beoordeelde op 2018-08-07

Ik kreeg niet de gevraagde producten (printjes van de luiers kwamen niet overeen) en de kwaliteit van de pocketluiers vind ik matig. Dubbele lekgootjes ontbreken bijvoorbeeld. De foto's op de site zijn niet afdoende om de kwaliteit van de producten in te schatten.
Het overbroekje en de voorgevormde luier ben ik wel tevreden mee.

Van Herck nathalie beoordeelde op 2018-07-30

Dit is de tweede maal dat we rekenen op bababoe. Voor ons zoontje waren het fantastische zwemluiers. Geen lekkage en mooi design. Daarom hebben we er nu weer besteld voor ons dochtertje 😀

Hester beoordeelde op 2018-07-23

Snel binnen!!

Sylvia beoordeelde op 2018-07-10

Tevreden. 1 van mijn bestelde producten was niet leverbaar, daar werd ik netjes over geinformeerd. Ik ontving mijn bestelling, er ontbraken echter 2 artikelen. Na 1 telefoontje werd dit direct geregeld en had ik de volgende dag mijn bestelling compleet. Een foutje maken kan, het werd keurig opgelost.

M beoordeelde op 2018-07-09

Snelle levering en mooie producten.

Laura beoordeelde op 2018-06-25

Snel binnen, goede prijzen.

Wendy beoordeelde op 2018-06-24

Na mis communicatie ivm retour zending is het goed en netjes opgelost.

Daniëlle beoordeelde op 2018-06-23

Snelle service

Assie beoordeelde op 2018-06-19

Snelle en nette levering. Duidelijke omschrijving en veel info. Ben erg tevreden!

Dunja Kentie beoordeelde op 2018-06-18

Tevreden, ondanks een misverstand is de levering toch de volgende dag gekomen

Wendy beoordeelde op 2018-06-11

Snelle levering. Netjes aan de telefoon dat ik aangaf dat het oefenbroek te klein is. Retour verzonden. 8 mei.
Geen terug koppeling. Geen reactie op mijn mail. Niet meer telefonisch bereikbaar. Vorige week eindelijk iemand aan de telefoon hij gaf aan het ligt voor me en zijn excuses hier voor. Zal het per direct op pakken. Maar verder geen reactie meer ontvangen wat hij er mee heb gedaan. Ik moet nog steeds wachten op mijn geld en ondertussen telefoonkosten omhoog gegaan. Dit is zeker niet netjes. En klagen doe ik niet snel maar wel als het zolang duurt.

Annelies beoordeelde op 2018-06-05

Heel tevreden, snelle en correcte levering naar België.

Hester beoordeelde op 2018-06-03

Bestelling was heel snel binnen. Nu wachten tot de baby er is en ik de luiers kan gaan testen.

Psymars beoordeelde op 2018-06-02

Slabjes en zwemluier besteld. Kwalitatief goede en mooie producten! Leuk een persoonlijk briefje bij levering.

Anne beoordeelde op 2018-05-22

Zeer blij met de wasbare zwemluier het lijkt me prettig dragen door de dunne en zachte stof. Daarnaast fijn dat je de luier aan kan passen qua maat. Kan niet wachten om mijn meisje erin te zien zwemmen.

Inge alferink beoordeelde op 2018-05-21

Ben zeer tevreden snelle levering en goed product.

Kuiper beoordeelde op 2018-05-16

Product was snel en correct geleverd. Ook was er een persoonlijk briefje bij gedaan. Erg positief dus

Emma beoordeelde op 2018-05-05

Erg leuke webwinkel, als ik een vraag heb wordt ik ook erg goed geholpen. Ook zijn de wasbare luiers van een goede kwaliteit. Ik ben erg blij met jullie

Marie beoordeelde op 2018-05-05

Heel fijn product. Pads zijn wel wat dikker. Maar met een goede bh is dat helemaal geen punt. Erg tevreden en snelle levering!

Stacey beoordeelde op 2018-05-05

Snelle levering, goed product.