Kimbrenstraat 15
7312 KA Apeldoorn
06-31912689

Saw lin beoordeelde op 2017-12-04

Zeer snelle levering, een overtuigend startpakket wasbare luiers! Heb na de testdag het volledige pakket besteld! Bijgevoegd.... een handgeschreven bedankkaartje... waar vind je dat nog ?? Een aanrader!

R Baanstra beoordeelde op 2017-12-03

Goeie service! Moet de producten nog gebruiken maar advies voor aankoop was duidelijk.

Sandra Tessels beoordeelde op 2017-12-03

Heel snel de bestelde spullen in huis. Leuk dat er een handgeschreven briefje bij zat, dat maakte het heel persoonlijk. Enig nadeel vond ik dat elke luier apart verpakt zit in plastic en karton.

Selma beoordeelde op 2017-12-02

Snel verzonden en mooi product.goede communicatie over levering

Oona beoordeelde op 2017-12-01

Snelle, vlotte levering van een product dat helemaal aan mijn verwachtingen voldoet. Bedankt!

A vd Ven beoordeelde op 2017-11-21

Veel leuke producten, prijs/ kwaliteit in orde. Snelle levering.

Nienke beoordeelde op 2017-11-21

De luiers hebben leuke printjes, werden mooi snel bezorgd en zit een duidelijke wasinstructie en handleiding bij.

Echter hebben wij vanaf dag 1 al problemen met de luiers en hebben hier al verschillende keren contact over gehad. Over het algemeen wordt er snel op gereageerd, maar nu wacht ik inmiddels al ruim anderhalve maand op antwoord. En heb ik nog steeds problemen met de luiers. Het liefst sturen wij de luiers terug maar gebruikte luiers kan je niet meer terug sturen.

Liesbeth beoordeelde op 2017-11-20

Heel te vreden, maandag besteld volgende dag in huis! Zeer goede en snelle service goeie kwaliteit!
Zeer snelle antwoorden op onze vragen!

Sarike beoordeelde op 2017-11-20

Alles goed, jammer dat het in vervuilend plastic is verpakt

Hilde beoordeelde op 2017-11-19

Overzichtelijke website. Mooie producten en een vlotte levering met een persoonlijke boodschap. Tof!

B. Bijlhouwer beoordeelde op 2017-11-18

Ik had het pakket snel in huis en het kon gewoon in de brievenbus, wat heel fijn was. Jammer dat er verder geen uitleg van materialen of wasinstructies bijzaten. Dit moest ik terugzoeken op de site.

Janniek beoordeelde op 2017-11-18

Op zich prima levertijd en leuk handgeschreven briefje.
Maar had voorkeur voor bepaalde printjes en dit aangegeven in de opmerkingen. Toch andere gekregen. (Deze zijn ook leuk hoor)

Reactie van Bababoe:
Goedenavond Janniek,
Dank voor je bericht en eerlijke beoordeling.
Helaas hebben wij je print keuze over het hoofd gezien.
Als je dat aan ons had laten weten zouden we je met plezier andere luier hebben toegestuurd.
Gelukkig zijn de toegestuurde printjes ook leuk. we hopen dat je ook tevreden zult zijn over het gebruik van onze producten.
Mocht je wat voor vragen dan ook hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen.

Fijne avond.
René Haak
Bababoe vof

Linda beoordeelde op 2017-11-15

Netjes ontvangen wat bestetld is. Een luier was niet goed deze is zonder problemen gelijk zonder kosten omgeruild.

Jozien van der Meijden beoordeelde op 2017-11-15

Snel in huis, goede kwaliteit slabben, leuk geschreven bedankkaartje erbij.

Dsten beoordeelde op 2017-11-14

Zeer tevreden, snel en netjes geleverd

Rsvb beoordeelde op 2017-11-12

Zeer snelle levering. Met persoonlijk geschreven kaartje.

Leonie beoordeelde op 2017-11-06

Snelle service leuk verpakt!

Wendeline beoordeelde op 2017-10-31

Ik ben erg tevreden, de bestelde artikelen waren de volgende dag in huis, keurig voorzien van heldere uitleg.

Lisa beoordeelde op 2017-10-29

Goeie luiers, mooi en weinig lekkage. Bestelling snel ontvangen en persoonlijke service bij vragen!

Isabelle beoordeelde op 2017-10-22

Snelle en vlotte levering. En ik apprecieerde de persoonlijke afhandeling: ik kreeg een mailtje om verduidelijking te vragen over mijn bestelling terwijl ze me gewoon om het even wat hadden kunnen opsturen.