Schokker 39
2991DJ Barendrecht
06 432 710 24

Manon beoordeelde op 2017-01-09

Ik ben heel tevreden. Snelle levering.

Yvonne beoordeelde op 2017-01-09

superfijne afhandeling en snelle service! had gemaild of het er op tijd zou zijn en werd meteen gereageerd!

Bianca beoordeelde op 2017-01-09

Fijne communicatie!

Esther Wolsink-Prins beoordeelde op 2017-01-06

Ik heb meerdere bestellingen gedaan voor onze kids.
Snelle levering, goede service, leuke dvd's ook vooral.
Onze kinderen luisteren en kijken graag naar bijvoorbeeld de liedjes. De jongste praat nog niet maar gebaart de liedjes al zingent mee.

Suzanne Jonkers beoordeelde op 2017-01-06

Super! Fijn advies gekregen, snelle levering en mooie producten.

Nancy beoordeelde op 2017-01-06

Snel klantcontact, supersnelle levering en leuke producten!

Rianne beoordeelde op 2017-01-04

Snelle levering, makkelijk website, hele leuke workshop