Tijmensgroet 103
1722KH Zuid-Scharwoude

9,9

Google Plus/Places - 10,0

Nancy van der Leeden beoordeelde op 2018-01-15

Een paar dagen voor kerst nog een badjasje besteld, ik was weer 's niet zo vlug. Maar Yvette wel, geen moeite, met naam op de voor- en achterkant. Wat een service en mooie kwaliteit, dankjewel en zeker tot de volgende keer.

Reactie van Baby-Gift:
Beste Nancy, bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service en kwaliteit.

Marije beoordeelde op 2018-01-11

Erg tevreden! Fijne website om op te bestellen. Goede service. Mail contact gaat erg snel!

Reactie van Baby-Gift:
Beste Marije, bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service en de communicatie via de mail.

Melanie beoordeelde op 2017-11-08

Ontzettend leuke pepernootzakjes met naam besteld en pieten mutsjes.
Fijne en snelle service.
Zeer tevreden.

Reactie van Baby-Gift:
Beste Melanie, dank u wel voor uw beoordeling! Veel plezier met het geven van de pepernootzakjes en de Pietenmutsjes.

Nicole Claassen beoordeelde op 2017-10-19

Wauw! Wat een geweldige service en klantvriendelijkheid!
Yvette, Wat een toppertje! Ik stel een vraag en krijg meteen binnen 5 minuten een antwoord terug!

De kwaliteit van de pietenmutsen zijn super! Met zorg afgeleverd!
Nogmaals complimenten!

Groetjes Nicole

Reactie van Baby-Gift:
Beste Nicole, dank u wel voor deze mooie beoordeling! Goed en leuk om te horen dat u zeer tevreden bent met onze service en klantvriendelijkheid. Veel plezier met de pietenmutsjes!

Zilla beoordeelde op 2017-07-26

Speendoekje met naam besteld. Super mooi gedaan en de dag erna in huis. Top site voor een origineel kraamkado.....

Reactie van Baby-Gift:
Beste Zilla, dank u wel voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze persoonlijk geborduurde producten.

Maurice Jong beoordeelde op 2017-07-19

Topkwaliteit! en een hele goede service.

Reactie van Baby-Gift:
Beste Maurice, dank u wel voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze kwaliteit en de service.

Wouter Ursem beoordeelde op 2017-07-18

Super kwaliteit en perfecte service. Omstreeks 16:00 uur besteld en de volgende dag al in huis.

Reactie van Baby-Gift:
Beste Wouter, dank u wel voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze kwaliteit en service.

Thierry Michel beoordeelde op 2017-07-05

Al meerdere malen hier wat besteld. Kwaliteit is zeer goed, net zoals de service.
Alles is snel geleverd.

Zal hier vaker blijven bestellen.

Reactie van Baby-Gift:
Beste Thierry, bedankt voor uw beoordeling! Leuk om te horen dat u al meerdere keer iets besteld heeft bij ons en dat u tevreden bent met onze webshop.

G. van Ewijk beoordeelde op 2017-02-23

Funnie baby badjasje met roze bies en naam besteld. Super snelle service, betaalbaar en zeer mooi gemaakt.
Een echte aanrader!!!

Reactie van Baby-Gift:
Beste G. van Ewijk, dank u wel voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over onze persoonlijk geborduurde producten en service.

Daisy beoordeelde op 2016-11-14

Netjes en snel geleverd.

Reactie van Baby-Gift:
Beste Daisy, bedankt voor uw beoordeling! Goed om te horen dat u tevreden bent met onze webshop.

Bakker beoordeelde op 2016-11-13

Super goede service zeker omdat het thuis bezorgt kan worden en nog kosteloos ook En zelfde dag. Dat is pas service.

Reactie van Baby-Gift:
Beste Anita, Dank u wel voor de beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service!

Marieke de la Vienne beoordeelde op 2016-11-11

Na 12 uur een bestelling gedaan, kraamkoffer incl. overal de naam op, en alsnog de volgende dag in huis. Super fijn! Alles is goede kwaliteit en de ouders waren er super blij mee!

Reactie van Baby-Gift:
Beste Marieke, dank u wel voor uw beoordeling. Goed om te horen dat de de ouders die de kraamkoffer hebben mogen ontvangen er super blij mee zijn en dat u tevreden bent met onze service en kwaliteit.

Hasna beoordeelde op 2016-09-15

2 keer een gepersonaliseerde badjas besteld als kraamcadeau.. Ze vonden het geweldig! Ook heb ik het super snel mogen ontvangen. Helemaal top!

Reactie van Baby-Gift:
Beste Hasna, dank u wel voor uw beoordeling. Goed om te horen dat de ontvangers van de gepersonaliseerde badjassen ze geweldig vinden. En dat u tevreden bent met onze snelle service!

Henrieke beoordeelde op 2016-09-02

Super tevreden over de service en het cadeau. Een geweldig kraamcadeau.

Beste Henrieke,
Dank u wel voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service en uw kraamcadeau!

Maaike Haring-van Dijk beoordeelde op 2016-08-10

Ik ben zeer tevreden over het product. Was makkelijk te bestellen. En werd snel geleverd. Baby-gift is zeker een aanrader!

Reactie van Baby-Gift:
Beste Maaike, bedankt voor uw beoordeling! Goed om te horen dat u zeer tevreden bent met onze webshop. Veel plezier met het geven van uw kraamcadeau.

I Broekhuizen beoordeelde op 2016-06-28

Heel blij met de tutpopjes voor mijn zoontje, inmiddels heeft hij er 11!
En fijn dat ze nog steeds te bestellen zijn.

Reactie van Baby-Gift:
Bedankt voor uw beoordeling. Leuk om te lezen dat uw zoontje inmiddels al 11 tutpopjes heeft! Al een hele verzameling.

Sandra beoordeelde op 2016-06-20

Hele snelle levering en reactie.

Lale beoordeelde op 2016-06-20

Super snelle levering en top kwaliteit !!

Frencken beoordeelde op 2016-06-20

Goede, snelle levering.

Peter beoordeelde op 2016-06-16

Per e-mail contact gehad omdat het een laatste moment aankoop was. Dezelfde dag nog in huis, topservice.

Beste Peter,
Dank u wel voor uw beoordeling, goed om te horen dat u tevreden bent met onze service.