Oosteinderweg 205 b
0297 548917

Guest beoordeelde op 2019-06-12

Heel tevreden, snelle levering

David Hundscheid beoordeelde op 2019-06-03

Alles prima en snel verlopen, alleen jammer dat er niet bij een afhaalpunt geleverd kon worden.

Guest beoordeelde op 2019-06-02

Snelle afhandeling/ verzending! Enige Nederlandse webshop die dit specifieke product van Mountain Buggy verkocht!

Anton Masalatkin beoordeelde op 2019-06-01

We received buggy fast and good packed, thanks!

Steve Gouveia Reluz beoordeelde op 2019-05-21

Fast and very good packed!
Excellent service!

Naoual Bouassel beoordeelde op 2019-05-20

Alles was goed

Tina beoordeelde op 2019-05-19

Er ontbrak een item bij de levering van mijn bestelling, nadat ik dit gemeld had werd dit zonder problemen onmiddellijk na gestuurd.
Heel goede service!

Aysun Artuc beoordeelde op 2019-05-19

Uitstekend service !

Latifa Bouchmal beoordeelde op 2019-05-14

Bestelling was binnen 1 dag binnen, topservice.

CJFB beoordeelde op 2019-05-12

Goed en snel geholpen door Thomas met universeel staplankje voor aan kinderwagen.

Rina Durville beoordeelde op 2019-05-12

Snelle en persoonlijke service, echt top!

A Ahmed beoordeelde op 2019-05-11

Super leuk!!!

Brigitte de Koning beoordeelde op 2019-05-11

keurig geleverd

Tetegi beoordeelde op 2019-05-09

Bij afhalen goede service gehad.

Martijn Vollering beoordeelde op 2019-05-06

Heel tevreden. Woensdag besteld en de volgende dag al in huis.

Jacob beoordeelde op 2019-05-04

Vlotte levering, goed verpakt en een goed product

Anke Mütze beoordeelde op 2019-05-04

Eindelijk het product gevonden wat ik al heel lang zocht!
Hydrofiele doeken van Briljant (Sam, Navy), zodat ik reserve ‘knuffels’ heb voor ons zoontje. Hij gebruikt het monddoekje ervan als knuffel, maar die waren nergens meer te vinden. Nu kunnen we van de hydrofiele luier variant, kleinere doekjes maken! Helemaal geweldig dat jullie ze in het assortiment hebben :D. Groetjes van een blije mama!

Petra Boontjes beoordeelde op 2019-05-01

Uitstekende service.Heel erg mee denkend en oplossingen zoeken. Iets besteld via de webshop en 2x telefonisch contact gehad en echt uitstekend geholpen.....Daar kan menig bedrijf wat van leren.

Guest beoordeelde op 2019-04-24

Super nette service. Persoonlijk contact over de bestelde items en de artikelen heel snel in huis! Top!

Robert beoordeelde op 2019-04-22

Geweldige service en uitstekend geholpen. Sterk aangeraden.