Oosteinderweg 205 b
1432AS Aalsmeer
0297 548917

Ron beoordeelde op 2019-01-19

Bestelling was netjes op tijd bezorgd en via mail snel en netjes te woord gestaan. Wij houden deze winkel voortaan in de gaten als we weer iets nodig hebben

Manon Voogels beoordeelde op 2019-01-14

Goede en snelle verzending . Goed verpakt mooie spullen.

Ruben Heindryckx beoordeelde op 2019-01-12

het product en de service is echt wat we zochten dus daarvan zijn we zeer tevreden. Maar voor een klein pakje van 2cm op 2cm op 10cm groot dat amper iets weegt, vind ik een verzedingskost naar België van 9,99 schandalig veel. Verzending binnen Nederland ook 6.95!!

Muhammad Windi Agustia beoordeelde op 2019-01-11

Very cooperative customer service,,good choice of product

Emma van Duijn beoordeelde op 2019-01-10

Ondanks de drukte van de afgelopen maand december snel geleverd ,dus heel tevreden!!!!

T.H. Lee beoordeelde op 2019-01-07

Product is van zeer goede kwaliteit!
Snelle levering, zoals beschreven!

Gewoon top!

Michel van der Meer beoordeelde op 2019-01-07

Prima op tijd, alleen bij de buren afgeleverd in plaats van bij ons, terwijl ik wel thuis was. Maar was nietcerg hoor

Linda Bots beoordeelde op 2019-01-07

Top service, super tevreden !

Marloes beoordeelde op 2018-12-24

Perfecte bezoegin: snel en accuraat!

Sabrina beoordeelde op 2018-12-22

Netjes geholpen, heel tevreden

marco nieuwenhuizen beoordeelde op 2018-12-22

snelle levering en correcte afhandeling.

Lennard van den Brink beoordeelde op 2018-12-18

snelle levering, prachtige kinderwagen, goed verpakt, voetenzak in kleur naar wens. Helemaal top!

Eef beoordeelde op 2018-12-18

Snel en goed

Wim Bouden beoordeelde op 2018-12-12

Burcu Kara beoordeelde op 2018-12-11

Volgende dag bezorgd! Top!

Joannette Muhring beoordeelde op 2018-12-09

Gewoon perfect, zeer vriendlijk

Adriëlla van Vugt beoordeelde op 2018-12-01

Uitzonderlijk klantvriendelijk. Had een uitbreidingsset voor de kinderwagen besteld. Deze werd zelfs al in elkaar gezet direct verstuurd. En bij deze winkel is "op voorraad" ook echt op voorraad.

Betty Jakobs beoordeelde op 2018-12-01

Heel goed. Zondag besteld en dinsdag al gekregen.

D Van der Putten beoordeelde op 2018-11-27

Snel geleverd en mooi ingepakt

H De Kwant beoordeelde op 2018-11-27

Snel bezorgd, prima stoeltjes