Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Babyslofje-online.nl

Molenveld 17
1761BS Anna Paulowna
0223-758489
KvK 37110398

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Babyslofje-online.nl

Gemiddelde beoordeling

8,6

405 beoordelingen

Beoordeling van klanten

87%

8%

5%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Facebook 2 10,0
2019
Babyslofje-online.nl

Moniek Stevens beoordeelde op 2019-06-23

Babyslofje-online.nl

Miranda Top beoordeelde op 2019-06-18

Babyslofje-online.nl

veronique van Oorschot beoordeelde op 2019-06-18

Snelle levering :)


Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Veronique, dank voor je reactie en veel plezier met je bestelling. Groet José
Babyslofje-online.nl

Francine de Heer beoordeelde op 2019-06-14

Babyslofje-online.nl

Katrien De Meulenaere beoordeelde op 2019-06-11

Babyslofje-online.nl

Lara Geense beoordeelde op 2019-06-10

Ik had een te kleine maat besteld en na snel en vriendelijk contact worden ze geruild voor grotere.


Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Lara, hoop dat je veel plezier hebt van het grotere maatje. Dank voor je beoordeling. Groet José
Babyslofje-online.nl

Xiomara Lepelblad beoordeelde op 2019-06-09

De touwtjes van 1 van de roze schoentjes zijn al kapot. Erg jammer. Ze heeft ze nog niet vaak aan gehad. Was een miskoop...

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Xiomara, wat jammer dat je niet even contact met ons hebt opgenomen. Uiteraard verhelpen we dit graag want ze horen niet zo snel stuk te gaan. Neem je even contact met ons op? Groet José
Babyslofje-online.nl

Ilco Roukema beoordeelde op 2019-06-09

Babyslofje-online.nl

Loesje beoordeelde op 2019-06-07

Jammer dat de retour kosten voor eigen rekening zijn en deze zijn nog hoog ook

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Babyslofje-online.nl

Ilse Bruntink beoordeelde op 2019-06-04

Babyslofje-online.nl

Anja van der Wijngaard beoordeelde op 2019-06-04

Babyslofje-online.nl

Heidy Daams beoordeelde op 2019-06-03

Heel persoonlijk. Goede directe bereikbaarheid op de website (chat) en ook leuk, persoonlijk verpakt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Heidy, wat een leuke reactie, dank je. Veel plezier met je bestelling. Groet José
Babyslofje-online.nl

Ilse den Dulk beoordeelde op 2019-06-03

Babyslofje-online.nl

Jelske Geelhoedt beoordeelde op 2019-06-03

De slofjes zijn erg mooi en zitten heerlijk! Het duurde wel erg lang voordat ik de slofjes thuis had, vanwege een fout bij de leverancier.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Jelske, het was inderdaad jammer dat het zo lang duurde, gelukkig bevallen de slofjes prima, veel plezier ermee. Groet José
Babyslofje-online.nl

Wendy beoordeelde op 2019-06-01

Op 23 april bestelling geplaatst die 1 week levertijd zou hebben, niets ontvangen of gehoord tot 10 mei, product bleek niet leverbaar. Alternatief aangeboden gekregen en geaccepteerd en bijna week later pas ontvangen. Bijna een maand tussen bestellen en ontvangen. Prima opgelost door alternatief te bieden en ik zat niet te wachten bij de brievenbus, maar de communicatie rondom een bestelling mag absoluut beter!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Wendy, mijn excuses voor de slechte communicatie en dank voor je melding, zullen we hard aan gaan werken. Veel plezier met je bestelling. Groet José
Babyslofje-online.nl

Andrea de Wit beoordeelde op 2019-05-28

Besteld, maar geen e-mailbevestiging gekregen. Na contact via de website de volgende dag, bleek de bestelling wel goed doorgekomen te zijn. Fijne slofjes, die de dag erna bezorgd werden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Andrea, gelukkig alles goedgekomen, veel plezier met je bestelling. Groet José
Babyslofje-online.nl

Larissa Smiers beoordeelde op 2019-05-21

De sokjes waren netjes verpakt en ik kon ze snel afhalen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Larissa, fijn dat je tevreden bent en veel plezier met de sokjes. Groet José
Babyslofje-online.nl

Wilma Cuperus beoordeelde op 2019-05-21

Mooie slofjes, veel keus.


Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Wilma, ben blij dat jij blij bent met je aankoop ;-) Veel plezier ermee. Groet José
Babyslofje-online.nl

Kelly Plasschaert beoordeelde op 2019-05-21

Babyslofje-online.nl

M Resoort beoordeelde op 2019-05-20

Heel tevreden netjes en snel geleverd

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Goedemorgen, dank voor je positieve berichtje, veel plezier met je bestelling. Groet José

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.