Molenveld 17
1761BS Anna Paulowna

8,6

Marchel Romeijn beoordeelde op 2017-11-29

Supersnelle levering en (bij telefonisch) contact uiterst klantvriendelijk.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
He Marchel, dank voor je positieve beoordeling en veel plezier met je bestelling ^José

jorieke janse beoordeelde op 2017-11-15

Stond 2 weken voor bezorging. Gelukkig binnen 1 week ontvangen.
Helaas gaan de slofjes op onze ruwe tegels snel stuk. 1 week heeft de kleine ermee rond gekropen.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Jorieke, dank voor je positieve beoordeling. Wat vervelend dat ze nu al stuk zijn, kun je mij anders even een mailtje sturen op klantenservice @ babyslofje-online.nl met foto's erbij? Dan kijk ik even of er nog iets aan te doen is. ^José

AdU beoordeelde op 2017-11-14

De slofjes zijn na 1,5e week nog niet geleverd.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Atie, ik heb je gisteren een mailtje gestuurd over je bestelling met uitleg over de late levering. Ze komen er snel aan. ^José

Grianne Lantinga beoordeelde op 2017-11-08

Het duurde meer dan een week dat het er was en de verzendkosten die je moet betalen vind ik erg jammer

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Grianne, jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Je bestelling is na 4 dagen verzonden, hoop wel dat ze passen en dat je tevreden bent met de slofjes. ^José

Anne beoordeelde op 2017-09-16

Super blij met de slofjes van het merk bobux. Goede kwaliteit. Goede klantenservice en duidelijke informatie.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Anne, ik ben blij dat je zo tevreden bent, dank voor je leuke review. gr José

D. Berends beoordeelde op 2017-09-13

Snel product in huis. Bleek niet in orde. Dag erna had ik nieuwe slofjes in huis! Contact op de live chat was ook prettig en snel. Indien ik weer slofjes nodig heb, ga ik weer naar babyslofje-online

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Dank voor je positieve review, ben blij dat we het zo hebben kunnen oplossen. Groet José

Olivia Liem beoordeelde op 2017-09-10

Snelle verzending

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Olivia, dank je voor je positieve feedback.

Anita Jansen beoordeelde op 2017-09-09

Zeer tevreden over de service, binnen 1 uur was mijn bestelling al verzonden!
Klein probleem met 1 van de sokjes, contact opgenomen en volgende dag al nieuw paar in huis!

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Anita, dank je wel voor je positieve feedback en wellicht tot ziens.

Han Van den broeke beoordeelde op 2017-08-27

Vriendelijk, heel behulpzaam en prima communicatie.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Han, dank voor je leuke en positieve beoordeling!

Sanneke Pijning beoordeelde op 2017-08-02

Ik ben tevreden. Het was mij alleen niet duidelijk wanneer de slofjes geleverd zouden worden, dus na een week wachten heb ik daar maar even over gemaild. Ik had het fijner gevonden als ze me dasr uit zichzelf over geïnformeerd hadden.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Sanneke, fijn dat je tevreden bent. Dank voor je feedback, we gaan hier zeker mee aan de slag. Met vriendelijke groet, José

Lizette Dohmen beoordeelde op 2017-07-26

Levering had iets sneller gekund maar verder zijn wij tevreden.

Hoi Lizette, je opmerking nemen we mee, dank voor je beoordeling. Groet José

Fleur van der Laan beoordeelde op 2017-07-16

Snelle service! Ook toen het niet lukte online werd ik per email verder geholpen, heel fijn.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Fleur, wat fijn dat je tevreden bent, dank voor je beoordeling en wellicht tot een volgende keer. Groet José

Stefanie Kuit beoordeelde op 2017-07-14

jammer genoeg geen manier dat je kunt strakker trekken zodat ze niet zakken maar het bied juiste bescherming zolang ze niet zakken.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Stefanie, je kunt de kniebeschermers inderdaad niet verstellen, ik hoop dat ze goed blijven zitten. Dank voor je beoordeling. Groet José

Adriana de Ruiter beoordeelde op 2017-06-29

Fijne webshop, goeie communicatie en verzending en een geweldig product!

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Adriana, wat een leuke reactie, fijn dat je tevreden bent! Wie weet tot een volgende keer. Groet José

Ellen Singelyn beoordeelde op 2017-06-27

- Leuke slofjes, net zoals op de foto
- Snelle levering

Hoi Ellen, dank voor je positieve beoordeling, gr José

Marjolijn Ygosse beoordeelde op 2017-06-18

Snelle levering, goed verpakt. Mooie slofjes van goede kwaliteit, erg tevreden.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Leuk om te horen dat je tevreden bent, veel plezier met je bestelling en dank voor je positieve beoordeling.

Julien Serbruyns beoordeelde op 2017-05-17

Op de website staan geen levertijden! Na bestelling op een maandag heb ik mailtje gestuurd (wel snel reactie) en zou deze op vrijdag verstuurd worden met de post. Ondertussen zijn we weer bijna een paar week verder en hebben we nog steeds niets ontvangen. Over de kwaliteit van de goederen kunnen we dus nog niets zeggen.

UPDATE:
Eerste zending nog steeds niet toegekomen, maar danzkij de uitsekende klantenservice is de zending opnieuw opgestuurd en ondertussen bij ons toegekomen.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Julien, wat vervelend dat dit nog niet bij je is aangekomen. Ze zijn zeker weten vrijdag verstuurd, want het was een Moederdag cadeautje. Wil je me even laten weten van de week als ze alsnog binnenkomen? Ze zijn gewoon als reguliere post verzonden. Hartelijk groet, José

Jellie Bralts beoordeelde op 2017-05-13

Prima service.

Dank voor je reactie. Hartelijke groet José

Brigitte Jaspar beoordeelde op 2017-05-13

Alles prima volgens afspraak!

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Dank voor je leuke reactie, wellicht tot een volgende keer. Hartelijke groet José

Nadine Benmoussa beoordeelde op 2017-05-08

Prachtige WEB shop en goede omschrijvingen bij alle producten!
Verder is de levering prima en buitengewoon sfeervol qua inpakken en persoonlijke noot.
Ook is het assortiment erg ruim!

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Nadine, wat fijn dat je zo tevreden bent en dank je voor je leuke beoordeling. Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet van José