Molenveld 17
1761BS Anna Paulowna

8,6

Petra van Oosten beoordeelde op 2019-08-20

Prettig contact gehad toen er even iets mis ging bij mijn bestelling. Dit werd super opgelost, en dat zelfs tijdens de vakantie van de webshop eigenaresse!

Kim Kievits beoordeelde op 2019-08-19

Jolanda Roose beoordeelde op 2019-08-15

Er wordt snel gereageerd als iets niet snel geleverd kan worden, er worden alternatieven geboden, goede service!

Cibell Yecerra beoordeelde op 2019-08-14

Paulien Kolkman beoordeelde op 2019-08-11

Naar verwachting

Floor Nagengast beoordeelde op 2019-08-10

Snelle levering, uitstekende prijs. Zeer tevreden

Martine van Lingen beoordeelde op 2019-08-06

Naar aanleiding van een vraag zelfs op zondag te woord gestaan. Super!
Persoonlijk vond ik alleen de levertje van een week bedt lang...

Sonja Kuijper beoordeelde op 2019-07-29

Fijne communicatie via de chat en daarna een hele snelle levering!! Ik kon mijn schoonzus heel blij maken met twee paar Bobux babyslofjes voor de tweeling. Bedankt!!

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Sonja, wat leuk dat ze zo blij was met de gave schoentjes! Veel plezier er mee en wellicht tot een volgende keer. Groet José

B. Linde beoordeelde op 2019-07-28

De bestelde producten voldoen aan mijn verwachtingen. De levering werd langer. Hier werd niet vanuit het bedrijf zelf over geïnformeerd. Na een mail kreeg ik hierover een bericht dat de producten bij hen nog binnen moesten komen. Communicatie kan dus beter.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Goedemorgen, dank voor je feedback, hier gaan we zeker aan werken. Veel plezier met je bestelling. Groet José

Henny Clermonts beoordeelde op 2019-07-28

Snelle afhandeling van een goed product. Persoonlijk briefje bij levering met kleine attentie maakte het af!!

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Henny, dank voor je leuke reactie en veel plezier met je bestelling. Groet José

Els Abma beoordeelde op 2019-07-27

M.F. Mensen beoordeelde op 2019-07-23

Janet Lewis beoordeelde op 2019-07-22

Besteld en 8 dagen later in huis. Product nog niet gebruikt, slaapzak is voor logeerpartijen.

M.H.van Houten beoordeelde op 2019-07-21

Joke Vliegenthart beoordeelde op 2019-07-19

Nancy van de Veen beoordeelde op 2019-07-18

Hanneke Wittgen beoordeelde op 2019-07-10

Ej Van der schoot beoordeelde op 2019-07-10

Veels te lang moeten wachten

Alyssa Kranenburg beoordeelde op 2019-07-08

Goed product alleen ontzettend trage verwerking van de offerte.. Heb 2 weken moeten wachten voordat ik een bericht kreeg dat hij verzonden werd... Maar na verzending was hij er wel met 2 dagen...

Ida beoordeelde op 2019-07-07

Voordelig, goede kwaliteit en snel geleverd!

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Ida, wat een leuke reactie, dank je. Heel veel plezier met je bestelling. Groet José