Molenveld 17

8,7

TM de Vos beoordeelde op 2018-06-16

Prima, snelle levering!

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Dank voor je positieve beoordeling, groet José

G M Schaap beoordeelde op 2018-06-14

De afhandeling, de tijd tussen bestellen en afleveren, zou iets korter mogen zijn.
Het zijn mooie en functionele slofjes.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi, dank voor je reactie en positieve beoordeling. De leveringstijd, daar werken we continu aan en proberen dit steeds weer te verbeteren ;-) Groet José

Mariëlle Harleman beoordeelde op 2018-06-11

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Mariëlle, dank voor je positieve beoordeling en veel plezier met je bestelling. Groet José

Martina Bockorikova beoordeelde op 2018-06-11

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Martina, dank voor je positieve beoordeling en veel plezier met je bestelling. Groet José

Lenthe B. beoordeelde op 2018-06-11

Ik had slofjes besteld die niet meer op voorraad waren. Ik kreeg deze info snel na mijn bestelling, het werd keurig opgelost. Ik hoorde welke slofjes er wel nog waren (welk model of kleur) en de maat werd voor de zekerheid nog opgemeten. Ik werd goed geadviseerd over een grotere maat, zodat ze 'langer mee zouden gaan'. Erg aardig allemaal!
En nadat ik een nieuwe keuze gemaakt had, werden de slofjes razendsnel opgestuurd en de volgende dag zaten ze in de brievenbus!

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Lenthe, dank voor je positieve verhaal, ben blij dat ik je zo heb kunnen helpen. Veel plezier met je bestelling. Groet José

Marjan Den Boer beoordeelde op 2018-06-10

Ik kan het iedereen aanraden om hier een bestelling te plaatsen! Eerst snel gereageerd op mijn chatbericht, en daarna snelle bezorging van mijn bestelling. Heel tevreden!!

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Marjan, dank voor je leuke reactie en veel plezier met je bestelling. Groet José

Saskia Pascha beoordeelde op 2018-06-08

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Saskia, dank voor je positieve beoordeling en veel plezier met je bestelling. Groet José

Eveline Van Walsum Hoogvliet beoordeelde op 2018-05-28

Makkelijk te bestellen, alleen schoentjes veel te breed voor mijn dochter. Moet dus alles terugsturen en verzendkosten betalen. Dus geen profijt van de bestelling maar wel 7 euro kwijt. Toch zonde.....

Hilly Rijsdijk beoordeelde op 2018-05-28

Snelle levering, goed bereikbaar.

T. beoordeelde op 2018-05-25

Leuke producten, zeer veel keus. Levertijd staat er goed bij vermeld. Ik wist dus voordat ik mijn bestelling deed dat de schoentjes 2 weken levertijd hadden. Handig om vooraf te weten!

Hanna Timmerman beoordeelde op 2018-05-21

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Hanna, dank voor je positieve beoordeling en veel plezier met je bestelling. Groet José

Lieke Schukking beoordeelde op 2018-05-18

Het heeft 10 dagen geduurd dat we de pantoffels in huis hadden. Dat is wel erg lang. Tevens vallen ze veel kleiner uit. Ik kan pantoffels besteld maat 27-30. Mijn dochter heeft maat 27 en de pantoffels zijn eigenlijk te klein. Ze zal ze niet lang aan hebben. En voor dat ze in een simpele envelop zitten vond ik de verzendkosten ook duur. Al met al niet voor herhaling vatbaar dus.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Lieke, wat jammer dat ze net iets te klein zijn. Als je het even gelijk had laten weten dan hadden we kunnen kijken naar een oplossing, die was er echt geweest. En deze pantoffels worden inderdaad via reguliere post verzonden. Wij hanteren een vast bedrag voor het verzenden, soms vallen de werkelijke kosten lager uit maar soms ook hoger. Vandaar dat we een vaste prijs hanteren om het voor iedereen duidelijk te hebben. Had je er meer bij besteld had het waarschijnlijk als pakket verzonden moeten worden, daar betaal je dan niet extra voor.

Maar mocht je toch andere pantoffels willen, let me know, dan kijken we voor meer passende pantoffels. groet José

Linda Laumann beoordeelde op 2018-05-18

netjes precies.. me dochter heeft maat 20 en ze draagt 18/19 waterschoentjes... ivm smalle voetjes

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Linda, dank voor je positieve beoordeling, veel plezier met je bestelling. Groet José

Han beoordeelde op 2018-05-08

Netjes verpakt en bezorgd! Slofjes blijven super goed zitten dankzij klittenband sluiting aan de achterkant waar door mijn zoontje ze niet uit krijgt. Snelle reactie bij vragen!

Hoi Han, wat een leuke beoordeling. Heel veel plezier ermee! Groet José

Walter van Wijk beoordeelde op 2018-05-08

Goede producten echter erg lang geduurt zonder communicatie. Ik heb er zelf achteraan moeten zitten om een statusupdate te krijgen.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Walter, jouw bestelling heeft inderdaad langer geduurd dan normaal gesproken het geval zou zijn, mijn excuses hiervoor. Veel plezier met je bestelling. Groet José

nathalie de mulder beoordeelde op 2018-05-04

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Nathalie, dank voor je beoordeling en veel plezier met je bestelling. Groet José

Kim Erades beoordeelde op 2018-05-01

Hoi Kim,
Dank voor je positieve beoordeling en veel plezier met je bestelling. Groet José

Linda Govers beoordeelde op 2018-04-27

2,5 week moeten wachten op mijn bestelling, zonder iets te horen. Zelf erachteraan moeten gaan.

Hoi Linda,
Jouw bestelling heeft inderdaad te lang geduurd, mijn excuses hiervoor. Er bleek 1 product in backorder te staan bij de leverancier. Ik hoop dat de slofjes goed passen en dat je er nog veel plezier van hebt. Groet José

Petra Koch beoordeelde op 2018-04-24

Klacht netjes opgelost

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Petra, ik vind het jammer dat je ons een negatieve beoordeling hebt gegeven. Het enige wat anders was aan de slofjes was het stiksel en nu lijkt het net of je geheel verkeerde slofjes hebt ontvangen, wat niet zo was. Als compensatie heb ik de verzendkosten voor je retour geboekt, dus er was wel degelijk sprake van service. De retourboeking is vanuit onze betaalprovider, wellicht heb je deze over hoofd gezien? Groeten José

J Koster beoordeelde op 2018-04-23

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Goedemorgen, dank voor uw positieve beoordeling, veel plezier met uw bestelling. Groet José