Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Babyslofje-online.nl

Molenveld 17
1761BS Anna Paulowna
0223-758489
KvK 37110398

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Babyslofje-online.nl

Gemiddelde beoordeling

8,6

338 beoordelingen

Beoordeling van klanten

87%

8%

5%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Facebook 2 10,0
2019
Babyslofje-online.nl

Tjitske Lenes beoordeelde op 2019-02-20

Zijn mooi van kleur en materiaal. Maar erg breed.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Babyslofje-online.nl

Petra Suister beoordeelde op 2019-02-18

Babyslofje-online.nl

Anita van Kronenburg beoordeelde op 2019-02-17

Babyslofje-online.nl

Sophie Oosterwegel beoordeelde op 2019-02-17

Babyslofje-online.nl

S van Dijk beoordeelde op 2019-02-14

Babyslofje-online.nl

Merel beoordeelde op 2019-02-14

Goede service, netjes verpakt en goede communicatie. 👌🏼

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Babyslofje-online.nl

Christianne Braeken beoordeelde op 2019-02-13

Babyslofjes-online.nl kon er niks aan doen, maar 1 paar wat ik besteld had werd niet geleverd. Dit was niet gecommuniceerd door de leverancier, maar daardoor duurde de rest van de bestelling ook langer voor ik het in huis had.
Verder wel zeer tevreden over de producten en de vriendelijkheid van José Borst. Zij kwam met alternatieve producten of met de optie om mijn geld terug te krijgen voor het product dat niet geleverd kon worden.
Leuk ook de hartjessnoepjes die aan het pakket toegevoegd waren!
Ik zal zeker nog een keer bestellen bij Babyslofjes-online.nl!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Christianne, wat een leuke reactie van je. Ben blij dat het allemaal nog zo opgelost is. De laatste sokjes zijn vandaag aan je verstuurd. Veel plezier ermee. Groet José
Babyslofje-online.nl

Wendy de Jong-Martens beoordeelde op 2019-02-10

Babyslofje-online.nl

Diana van Dam beoordeelde op 2019-02-09

Zeer snelle levering en mooie kwaliteit schoentjes

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Diana, fijn dat je tevreden bent. Veel plezier met je bestelling. Groet JOsé
Babyslofje-online.nl

C St Jago beoordeelde op 2019-02-03

Babyslofje-online.nl

Marjolein Knotters beoordeelde op 2019-02-03

Babyslofje-online.nl

Esther Bos beoordeelde op 2019-02-03

Babyslofje-online.nl

Martin Stam beoordeelde op 2019-02-02

Vlotte afhandeling op zondagavond. De chat functie hielp bij een vlotte afwikkeling.


Reactie van Babyslofje-online.nl:
Dank voor je leuke reactie, veel plezier met je bestelling. Groet José
Babyslofje-online.nl

Wilma Cuperus beoordeelde op 2019-02-02

Leuke website met prachtige slofjes. Goede service, je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Wilma, wat een leuke reactie, dank je. Veel plezier met je bestelling. Groet José
Babyslofje-online.nl

Sammy Charmes beoordeelde op 2019-01-29

Heel nep persoonlijk kaartje maar wel zelf de retourkostem moeten betalen en op een hele slinkse manier op de site gezet! Ik koop hier nooit meer wat

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Sammy, jammer dat je zo'n beoordeling achterlaat. Het kaartje was wel degelijk persoonlijk bedoeld maar blijkbaar niet zo door jou opgevat. En de retourkosten zijn inderdaad voor de klant maar dit staat ook duidelijk op de site vermeld. Bij je oorspronkelijke aankoop heb je trouwens ook geen verzendkosten betaald. En verzenden kost nou eenmaal geld, zowel voor jou als voor mij, daar kan ik niets aan veranderen. Groet José
Babyslofje-online.nl

Anita Merkx beoordeelde op 2019-01-29

Goede service!! En goed uitgelegd op de site hoe je de maar kan bepalen.. je word heel erg goed op de hoogte gehouden over je pakje waneer t word verstuurd ect.. erg tervreden dus!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Anita, wat een leuk berichtje. Ben blij dat je tevreden bent. Heel veel plezier met je aankoop en wellicht tot een volgende keer. Groet José
Babyslofje-online.nl

Leon van Leeuwen beoordeelde op 2019-01-29

Babyslofje-online.nl

Linda Van Osch beoordeelde op 2019-01-28

Babyslofje-online.nl

judit soha beoordeelde op 2019-01-27

Alles ok, alleen beetje lange levering!


Reactie van Babyslofje-online.nl:
De levertijd staat dagelijks op onze aandachtslijst, we proberen die zo kort mogelijk te houden maar soms lukt dat niet door allerlei omstandigheden. Excuses hiervoor. Veel plezier met je aankoop. Groet José
Babyslofje-online.nl

Imma Arends beoordeelde op 2019-01-26


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.