Molenveld 17
1761BS Anna Paulowna

8,7

Marliene Groenhart beoordeelde op 2019-04-13

Heeel blij met de super kwaliteit slofjes, de levertijd was twee weken zoals aangegeven, ik miste aalleen wel even een bestelbevestiging met betalingsbevestiging tot die tijd, nu kreeg ik deze pas bij verzending maar dat is alleen een klein detail. Dank voor de schattige slofjes!

Marc Stanescu beoordeelde op 2019-04-13

Marja Amsterdam beoordeelde op 2019-04-09

Andrea van Knijff beoordeelde op 2019-04-09

Susan beoordeelde op 2019-04-07

Snel en goed

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Susan, dank voor je positieve reactie. Veel plezier met je bestelling. Groet José

Roelien van der Wal beoordeelde op 2019-04-05

R. Drenth beoordeelde op 2019-04-02

Heel tevreden. 1 paar van sokken van mijn bestelling was niet voorradig, maar direct een ander paar kunnen uitzoeken en ook nog een extra paar sokken mogen ontvangen omdat net "sale" was begonnen in de tijd dat ik de bestelling had geplaatst. Top!!

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Goedemorgen, dank voor je leuke beoordeling en fijn dat we het zo hebben kunnen oplossen. Veel plezier met je bestelling. Groet José

Sonja beoordeelde op 2019-04-02

Heel tevreden, snel geleverd, vriendelijke klantenservice

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Sonja, dank voor je leuke reactie. Veel plezier met je bestelling. Groet José

Anoniem beoordeelde op 2019-04-02

Goed, snelle levering en het product is wat ik had verwacht, behalve de zool die bleek toch anders

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Goedemorgen, dank voor je reactie. Jammer dat de zool toch niet was wat je ervan had verwacht. Mocht je dit nog anders willen, mail me dan even, wie weet kunnen we het oplossen. Veel plezier met je bestelling. Groet José

Iris beoordeelde op 2019-04-01

Tevreden over de winkel, minder tevreden over de antislip sokken. Ze blijven slecht zitten bij een baby die net begint met lopen.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Iris, dank voor je reactie. Jammer dat de sokjes niet goed blijven zitten. Zijn ze misschien dan toch iets te groot? Als je wilt dat ik er even naar kijk, mail me dan even. Groet José

Liselotte Klitsie beoordeelde op 2019-04-01

Lisanne van den Hombergh beoordeelde op 2019-03-31

Jammer genoeg was het product dat ik had besteld pas na een maand weer op voorraad. Maar ik kon kiezen voor een vervangend product. Levering na ruim een week en ben tevreden met de producten.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Top dat je tevreden bent met het alternatieve product en dank voor je reactie. Veel plezier met je bestelling. Groet José

Seida Wiek beoordeelde op 2019-03-30

Agnieszka Borowicz beoordeelde op 2019-03-29

Heel tevreden👍

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Agnieszka, dat hoor ik natuurlijk graag, altijd fijn. Veel plezier met je bestelling. Groet José

Narod Bagdasar beoordeelde op 2019-03-25

Heel weg tevreden

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Narod, dat horen we natuurlijk graag. Veel plezier met je bestelling. Groet José

Marjolein beoordeelde op 2019-03-24

Snelle levering en leuk persoonlijk presentje

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Marjolein, dank voor je positieve reactie en veel plezier met je bestelling. Groet José

ACM beoordeelde op 2019-03-23

Prachtige mooie slofjes en schoentjes voor mijn dochter gekocht, mooie kwaliteit en ze zitten perfect

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Dat is fijn om te horen, veel plezier ermee. Groet José

Claire Storm beoordeelde op 2019-03-23

Netjes verpakt met een persoonlijk handgeschreven briefje!

Hoi Claire,
Dank voor je leuke reactie, daar doen we het voor! Veel plezier met je bestelling. Groet José

S Van Dorsten beoordeelde op 2019-03-23

Jannemieke beoordeelde op 2019-03-22

Het bestelproces is eenvoudig en er wordt netjes gecommuniceerd over de status van de bestelling. Een verbeterpuntje is de levertijd: die is wel lang. Dat staat aangegeven, dus ik had er rekening mee gehouden.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Jannemieke, we werken had aan de levertijden, we hebben er niet altijd evenveel controle over helaas. Dank voor je goede feedback. Groet José