Molenveld 17
1761BS Anna Paulowna

8,8

Joy Kon beoordeelde op 2018-10-19

Goede klantenservice en een prettige dame om mee te spreken!

Nienke beoordeelde op 2018-10-18

Ik had het product snel binnen. Echter bleek er helaas een defect te zijn, dit werd, na mail contact, direct verholpen. Zonder verdere vragen krijg ik nieuwe slofjes geleverd. Ontzettend tevreden over deze service van babyslofje!

G.H. van der Kooij beoordeelde op 2018-10-17

Super leuke slofjes en zitten perfect!

Charlotte Van Engeland beoordeelde op 2018-10-16

Levering duurde erg lang omdat het uit het buitenland moest komen. Dit stond niet bij de schoentjes vermeld, anders had ik ze niet gekocht. De maatvoering klopte ook niet waardoor ze nu eigenlijk aan de kleine kant zijn.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Charlotte, super vervelend dat je zo lang moest wachten op je bestelling, mijn excuses hiervoor. De slofjes zijn aan de kleine kant zeg je maar wil je ze niet ruilen dan voor een maat groter? Als je ze wilt ruilen, stuur me maar een mailtje dan. Groet José

Mandy Koren beoordeelde op 2018-10-16

Jennifer Bakker beoordeelde op 2018-10-15

Keurige levering en goed product!

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Jennifer, dank voor je leuke beoordeling en veel plezier met je bestelling. Groet José

Madelon Raijmakers beoordeelde op 2018-10-15

Lisette Lith beoordeelde op 2018-10-14

Heel tevreden. Goed materiaal en snelle levering

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Lisette, ben blij dat jij tevreden bent, daar doen we het voor. Heel veel plezier met je bestelling. Groet José

Nel Bonouvrie beoordeelde op 2018-10-14

J. Stevens beoordeelde op 2018-10-14

Githa van Velzen beoordeelde op 2018-10-13

Iris Zijerveld beoordeelde op 2018-10-12

Johanna Kossack beoordeelde op 2018-10-11

Gerda van Veldhuizen beoordeelde op 2018-10-08

Even snel schoentjes bestellen! Geweldig! Goed en goedkoop en snelle levering en super contact! Onze bestelling was even niet op voorraad maar ze houden je op de hoogte en dat wordt gewaardeerd! Ga zo door!!

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Gerda, dank voor je positieve feedback en veel plezier met je bestelling! Groet José

Christianne Braeken beoordeelde op 2018-10-07

Angelique Gotjé beoordeelde op 2018-10-07

Merel Waninge beoordeelde op 2018-10-07

Giselle Mirkovic beoordeelde op 2018-10-06

Snel geleverd ,mooie deal, fijne sloffen

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Giselle, dank voor je leuke reactie, heel veel plezier met je bestelling. Groet José

MMCC van der Swaluw beoordeelde op 2018-10-05

Marjolein Akkerman beoordeelde op 2018-10-05