Molenveld 17
1761BS Anna Paulowna

8,6

Tjitske Lenes beoordeelde op 2019-02-20

Zijn mooi van kleur en materiaal. Maar erg breed.

Petra Suister beoordeelde op 2019-02-18

Anita van Kronenburg beoordeelde op 2019-02-17

Sophie Oosterwegel beoordeelde op 2019-02-17

S van Dijk beoordeelde op 2019-02-14

Merel beoordeelde op 2019-02-14

Goede service, netjes verpakt en goede communicatie. 👌🏼

Christianne Braeken beoordeelde op 2019-02-13

Babyslofjes-online.nl kon er niks aan doen, maar 1 paar wat ik besteld had werd niet geleverd. Dit was niet gecommuniceerd door de leverancier, maar daardoor duurde de rest van de bestelling ook langer voor ik het in huis had.
Verder wel zeer tevreden over de producten en de vriendelijkheid van José Borst. Zij kwam met alternatieve producten of met de optie om mijn geld terug te krijgen voor het product dat niet geleverd kon worden.
Leuk ook de hartjessnoepjes die aan het pakket toegevoegd waren!
Ik zal zeker nog een keer bestellen bij Babyslofjes-online.nl!

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Christianne, wat een leuke reactie van je. Ben blij dat het allemaal nog zo opgelost is. De laatste sokjes zijn vandaag aan je verstuurd. Veel plezier ermee. Groet José

Wendy de Jong-Martens beoordeelde op 2019-02-10

Diana van Dam beoordeelde op 2019-02-09

Zeer snelle levering en mooie kwaliteit schoentjes

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Diana, fijn dat je tevreden bent. Veel plezier met je bestelling. Groet JOsé

C St Jago beoordeelde op 2019-02-03

Marjolein Knotters beoordeelde op 2019-02-03

Esther Bos beoordeelde op 2019-02-03

Martin Stam beoordeelde op 2019-02-02

Vlotte afhandeling op zondagavond. De chat functie hielp bij een vlotte afwikkeling.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Dank voor je leuke reactie, veel plezier met je bestelling. Groet José

Wilma Cuperus beoordeelde op 2019-02-02

Leuke website met prachtige slofjes. Goede service, je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Wilma, wat een leuke reactie, dank je. Veel plezier met je bestelling. Groet José

Sammy Charmes beoordeelde op 2019-01-29

Heel nep persoonlijk kaartje maar wel zelf de retourkostem moeten betalen en op een hele slinkse manier op de site gezet! Ik koop hier nooit meer wat

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Sammy, jammer dat je zo'n beoordeling achterlaat. Het kaartje was wel degelijk persoonlijk bedoeld maar blijkbaar niet zo door jou opgevat. En de retourkosten zijn inderdaad voor de klant maar dit staat ook duidelijk op de site vermeld. Bij je oorspronkelijke aankoop heb je trouwens ook geen verzendkosten betaald. En verzenden kost nou eenmaal geld, zowel voor jou als voor mij, daar kan ik niets aan veranderen. Groet José

Anita Merkx beoordeelde op 2019-01-29

Goede service!! En goed uitgelegd op de site hoe je de maar kan bepalen.. je word heel erg goed op de hoogte gehouden over je pakje waneer t word verstuurd ect.. erg tervreden dus!!

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Anita, wat een leuk berichtje. Ben blij dat je tevreden bent. Heel veel plezier met je aankoop en wellicht tot een volgende keer. Groet José

Leon van Leeuwen beoordeelde op 2019-01-29

Linda Van Osch beoordeelde op 2019-01-28

judit soha beoordeelde op 2019-01-27

Alles ok, alleen beetje lange levering!

Reactie van Babyslofje-online.nl:
De levertijd staat dagelijks op onze aandachtslijst, we proberen die zo kort mogelijk te houden maar soms lukt dat niet door allerlei omstandigheden. Excuses hiervoor. Veel plezier met je aankoop. Groet José

Imma Arends beoordeelde op 2019-01-26