Molenveld 17

Miranda Top beoordeelde op 2019-06-18

veronique van Oorschot beoordeelde op 2019-06-18

Snelle levering :)

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Veronique, dank voor je reactie en veel plezier met je bestelling. Groet José

Francine de Heer beoordeelde op 2019-06-14

Katrien De Meulenaere beoordeelde op 2019-06-11

Lara Geense beoordeelde op 2019-06-10

Ik had een te kleine maat besteld en na snel en vriendelijk contact worden ze geruild voor grotere.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Lara, hoop dat je veel plezier hebt van het grotere maatje. Dank voor je beoordeling. Groet José

Xiomara Lepelblad beoordeelde op 2019-06-09

De touwtjes van 1 van de roze schoentjes zijn al kapot. Erg jammer. Ze heeft ze nog niet vaak aan gehad. Was een miskoop...

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Xiomara, wat jammer dat je niet even contact met ons hebt opgenomen. Uiteraard verhelpen we dit graag want ze horen niet zo snel stuk te gaan. Neem je even contact met ons op? Groet José

Ilco Roukema beoordeelde op 2019-06-09

Loesje beoordeelde op 2019-06-07

Jammer dat de retour kosten voor eigen rekening zijn en deze zijn nog hoog ook

Ilse Bruntink beoordeelde op 2019-06-04

Anja van der Wijngaard beoordeelde op 2019-06-04

Heidy Daams beoordeelde op 2019-06-03

Heel persoonlijk. Goede directe bereikbaarheid op de website (chat) en ook leuk, persoonlijk verpakt.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Heidy, wat een leuke reactie, dank je. Veel plezier met je bestelling. Groet José

Ilse den Dulk beoordeelde op 2019-06-03

Jelske Geelhoedt beoordeelde op 2019-06-03

De slofjes zijn erg mooi en zitten heerlijk! Het duurde wel erg lang voordat ik de slofjes thuis had, vanwege een fout bij de leverancier.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Jelske, het was inderdaad jammer dat het zo lang duurde, gelukkig bevallen de slofjes prima, veel plezier ermee. Groet José

Wendy beoordeelde op 2019-06-01

Op 23 april bestelling geplaatst die 1 week levertijd zou hebben, niets ontvangen of gehoord tot 10 mei, product bleek niet leverbaar. Alternatief aangeboden gekregen en geaccepteerd en bijna week later pas ontvangen. Bijna een maand tussen bestellen en ontvangen. Prima opgelost door alternatief te bieden en ik zat niet te wachten bij de brievenbus, maar de communicatie rondom een bestelling mag absoluut beter!

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Wendy, mijn excuses voor de slechte communicatie en dank voor je melding, zullen we hard aan gaan werken. Veel plezier met je bestelling. Groet José

Andrea de Wit beoordeelde op 2019-05-28

Besteld, maar geen e-mailbevestiging gekregen. Na contact via de website de volgende dag, bleek de bestelling wel goed doorgekomen te zijn. Fijne slofjes, die de dag erna bezorgd werden.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Andrea, gelukkig alles goedgekomen, veel plezier met je bestelling. Groet José

Larissa Smiers beoordeelde op 2019-05-21

De sokjes waren netjes verpakt en ik kon ze snel afhalen.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Larissa, fijn dat je tevreden bent en veel plezier met de sokjes. Groet José

Wilma Cuperus beoordeelde op 2019-05-21

Mooie slofjes, veel keus.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Wilma, ben blij dat jij blij bent met je aankoop ;-) Veel plezier ermee. Groet José

Kelly Plasschaert beoordeelde op 2019-05-21

M Resoort beoordeelde op 2019-05-20

Heel tevreden netjes en snel geleverd

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Goedemorgen, dank voor je positieve berichtje, veel plezier met je bestelling. Groet José