Molenveld 17
1761BS Anna Paulowna

8,6

Femke Koppen beoordeelde op 2018-08-13

Wij zijn heel tevreden! Zondag besteld en dinsdag (gelukkig voor de bruiloft in huis) zelfs onderweg naar vakantie bestemming helpt José je. Echt super top

Dagmar Peet beoordeelde op 2018-08-05

Marleen Kruidhof beoordeelde op 2018-08-04

Kristien Vanlandeghem beoordeelde op 2018-08-03

is niet echt een zooltje.beetje teleurgesteld.achja.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Kristien, wat jammer dat het niet is wat je ervan had verwacht. Het is wel een antislip zooltje. Maar mocht je iets anders willen mail me dan even, dan komen we er vast wel uit. Groet José

Ilona Kuipers beoordeelde op 2018-07-29

Ik vind het heel storend dat er E 5 euro aan mij wordt verdiend onder de noemer verzendkosten.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Ilona, via Beslist hanteren we inderdaad één bedrag aan verzendkosten en dat ligt hoger dan wanneer je rechtstreeks bij ons bestelt. In onze webshop maken we onderscheid tussen enveloppost en pakketpost namelijk en dat kunnen we bij Beslist niet zo instellen.
groet José

A.G. Neijndorff-de Jong beoordeelde op 2018-07-29

Tot op heden (vanaf 4 juli jl) nog niks ontvangen.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Goedemorgen, zoals in de mail al gemeld is deze bestelling al enige tijd geleden verzonden. Helaas blijkbaar nog niet gearriveerd dus ik stuur je zo snel mogelijk een nieuw paar toe. Mocht de eerste zending alsnog arriveren dan hoor ik dat uiteraard graag van je. Groet José

Sabine Schoon beoordeelde op 2018-07-19

super vriendelijk. heel competent en zeer snelle levering

Hoi Sabine, dank voor je positieve beoordeling! groet José

Milan Henskens beoordeelde op 2018-07-10

Hoi Milan, dank voor je positieve beoordeling, groet José

Rick Langenberg beoordeelde op 2018-07-07

Hoi Rick, dank voor je positieve beoordeling, groet José

Martine Jaspers beoordeelde op 2018-07-04

Hoi Martine, dank voor je positieve beoordeling, groet José

Denise Ploegman beoordeelde op 2018-07-04

Werd heel snel contact met mij opgenomen nadat ik een vraag had! Zeer behulpzame dame!

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Denise, graag gedaan hoor! Dank voor je leuke beoordeling en veel plezier met je bestelling.

LvW beoordeelde op 2018-07-03

Snelle levering, product in prima staat. Niks op aante merken

Hoi, dank voor je positieve beoordeling! Groet José

Anoniem beoordeelde op 2018-07-02

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi, dank voor je positieve beoordeling, groet José

Ellen Wijnands beoordeelde op 2018-06-24

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Ellen, dank voor je positieve beoordeling en veel plezier met je bestelling, groet José

Geomara Fernandez beoordeelde op 2018-06-24

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Geomara, dank voor je positieve beoordeling en veel plezier met je bestelling, groet José

Yvon Beers-huisman beoordeelde op 2018-06-23

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Yvon, dank voor je positieve beoordeling en veel plezier met je bestelling, groet José

TM de Vos beoordeelde op 2018-06-16

Prima, snelle levering!

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Dank voor je positieve beoordeling, groet José

G M Schaap beoordeelde op 2018-06-14

De afhandeling, de tijd tussen bestellen en afleveren, zou iets korter mogen zijn.
Het zijn mooie en functionele slofjes.

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi, dank voor je reactie en positieve beoordeling. De leveringstijd, daar werken we continu aan en proberen dit steeds weer te verbeteren ;-) Groet José

Mariëlle Harleman beoordeelde op 2018-06-11

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Mariëlle, dank voor je positieve beoordeling en veel plezier met je bestelling. Groet José

Martina Bockorikova beoordeelde op 2018-06-11

Reactie van Babyslofje-online.nl:
Hoi Martina, dank voor je positieve beoordeling en veel plezier met je bestelling. Groet José