p/a Bouwluststraat 21
4363 BJ Aagtekerke

8,6

mirjan keltjens beoordeelde op 2019-08-19

Heel tevreden, reageerden ook snel op mail, prima product

Arnold Tuankotta beoordeelde op 2019-06-21

Snelle levering, goed in de verpakking!

Herman Huijbregts F2b-21.1 beoordeelde op 2019-03-31

Goede kwaliteit/prijs. Voorraadnotitie is misleidend want is de voorraad van de groothandel dus levering wat trager dan verwacht. Was het wachten waard!
Herman

Mirjam Leistra beoordeelde op 2019-02-05

Het zou even duren voor de tas er was i.v.m. voorraad ,... wachttijd viel uiteindelijk heel erg mee.
Zeer Mooie, ruime tas.

Peter Van Mil beoordeelde op 2018-10-09

Bijna 6 weken langer moeten wachten op de rugzak... Omdat hij uit China/Japan kwam en nog een hele tijd op de douane is blijven liggen ivm inklaren..
Rugzak zelf is goed en stevig..

Reactie van Backzak:
Uw reactie begrijp ik volledig. Bij uw bestelling ging het helaas wel erg lang duren. Normaliter gaat het gelukkig sneller. Fijn dat u wel tevreden bent over de kwaliteit van de rugzak.

Van Rijsingen beoordeelde op 2018-10-07

Zeer tevreden. Mijn vraag werd meteen serieus genomen. Snelle service. Super tas!!!!!

Clarissa beoordeelde op 2018-04-26

Mooie en praktische tas. Levering iets langer als gedacht, maar dat was geen probleem.