Biesland 13
1948RJ Beverwijk

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Nina Gevaert beoordeelde op 2019-01-26

Nog geen bestelling ontv !was iedere dag thuis.werd nooit aangebeld bij de 2 aanbiedingen.heb pakket box staan aan mijn huis voor levering . Post NL is naar mijn mening nooit langsgeweest !!!zeer teleurgesteld

KvdB beoordeelde op 2019-01-25

snelle levering, alles naar wens

Sarah Delanghe beoordeelde op 2019-01-25

snel geleverd
goed ingepakt

H beoordeelde op 2019-01-20

Prima, razendsnel geleverd, goede kwaliteit. Blij!

D Stam beoordeelde op 2019-01-17

prima

Aiden Gerrist beoordeelde op 2019-01-16

Zeer tevreden. Vlotte levering. Badjas netjes afgewerkt en de naam erop geborduurd.

Nadine Rachidi beoordeelde op 2019-01-15

Lengte en kwaliteit is perfect, het materiaal voelt geweldig aan.

Anthony beoordeelde op 2019-01-15

Goede kwaliteit & snelle levering

Anastasia Evertz beoordeelde op 2019-01-13

Mooie jas voor mijn dochter besteld. Kwaliteit uitstekend....prijs is goed betaalbaar , mooie kleur..na twee dagen al binnen...super service

j.a. vermeer beoordeelde op 2019-01-11

badjasparadijs heeft volop keus,wij zijn ook geslaagd om leuke blauwe ibiza badjas voor onze zus te bestellen.zij wordt 60 jaar en draagt heel vaak een badjas als ochtendjas en natuurlijk ook om te gebruiken in de sauna.
het bezorgen van de badjas is supersnel gegaan,dus zijn we heel tevreden.

A.C.P. Van Rees beoordeelde op 2019-01-10

Niets op aan te merken. Duidelijke bestelwijze Bezorging keurig op tijd. Prachtig product!

Ottolien Verlaan beoordeelde op 2019-01-09

Snelle levering en de kwaliteit is uitstekend!

Mariëtte Perton beoordeelde op 2019-01-07

Na eerst bestelling, zeer snel geleverd, binnen 2 dagen. Badjas was te groot, teruggestuurd, en 2 dagen later was de kleinere maat al binnen. Klasse! Geen gezeur met volledige terugbetaling en dan weer volledige betaling voor de 2e bestelling, men heeft het verschil direct teruggestort en de badjas verzonden.
Ik zou willen dat andere webshops net zo veel goede service leveren als het badjasparadijs! Top gedaan (en ben heel blij met mijn badjas, uitstekend product!)

Johan Carsouw beoordeelde op 2019-01-07

Snelle levering en prima badjas.

Annet Zoutman beoordeelde op 2019-01-02

Uitstekend

Willem van Alphen beoordeelde op 2019-01-02

Heldere site, snelle levering en goede prijs/kwaliteit.

Francis Hoff beoordeelde op 2018-12-28

De volgende dag op de afgesproken tijd binnen uitstekend!! en dat in de drukke periode voor kerst

Jordi Brouwer beoordeelde op 2018-12-28

Zeer goede service!

Marcel Krottje beoordeelde op 2018-12-26

De heren badjas valt klein uit maar goed dat ik een maat groter heb besteld. Beter was twee maten groter bestellen.

Vesna Stevovic beoordeelde op 2018-12-24

Ongelooflijk snelle levering, netjes ingepakt product en nog vele extra's! Uitstekend