Biesland 13
1948RJ Beverwijk

Wilma beoordeelde op 2019-06-15

Duidelijke website en snelle levering.

lucas van 't Hoenderdaal-de Jager beoordeelde op 2019-06-12

Ja ik ben meer dan tevreden, ik had een te kleine jas besteld, even gebeld , en kon geruild worden ,maar die maat was er niet meer
geen probleem andere jas besteld en ook weer betaald,
Ondanks dat Pinksteren er zat, die nieuwe jas dinsdag ontvangen en geld was terug gestort van jas 1.
Een nieuw bedrijf met ouderwetse service Bravo en 100 %

C.F. de Vos beoordeelde op 2019-06-11

Snelle behandeling, binnen 1 dag in huis, leuk verpakt. voor herhaling vatbaar!!!

J Becker beoordeelde op 2019-06-10

Levering etc uitstekend.
Maatvoering kan iets beter.

G. Tonneijck beoordeelde op 2019-06-10

Snelle afhandeling. Wacht nog af hoe snel de retouzending financieel wordt afgehandeld. Tot nu prima!

Ria Vrijs beoordeelde op 2019-06-06

snelle levering zelfs met applicatie als extra . mooie kwaliteit !!.

Jenny Hagedoorn beoordeelde op 2019-05-31

Snel geleverd, mooie kleur

Annette Van den Broek beoordeelde op 2019-05-29

Bestellen en dag later is het er echt.Super.Ook badjasje is geweldig.Erg blij mee.

Karin Meijering beoordeelde op 2019-05-29

Snelle goede service. Ook mooi verpakt.

Margretha noordman beoordeelde op 2019-05-27

Eerste keer had ik zelf de verkeerde bestelt maar heb nog een besteld nu heb ik de goede hahaha

Claudine Van Bouchaute beoordeelde op 2019-05-26

Kwaliteit van mijn bestelling alsook de service waren uitstekend

M.H. Sener-de Wilde beoordeelde op 2019-05-26

Snelle en correcte levering, uitstekende pasvorm, mooie kwaliteit.

Angela Wagemaker beoordeelde op 2019-05-13

De bestelling ging makkelijk bij Badjas.com. Levering super snel (Volgende dag) zoals beloofd. Kwaliteit is toppie! Ben super blij met m’n dikke fluffige badjas!!!

Edgard Verhasselt beoordeelde op 2019-05-10

De bestelling was zorgvuldig verpakt en de nodige info was erbij. Daarover ben ik dus tevreden.
De levering , dat is een ander hoofdstuk. Ik kreeg zondag bericht dat het pak maandag tussen 12 en 16 uur zou geleverd worden. Dus snel een halve dag verlof genomen. Om 14 uur die maandag opeens een mail : het zal niet meer voor vandaag zijn, maar morgen tussen 14 en 18 uur. Halve dag verlof verspild, en opnieuw een halve dag te nemen!
Verlof groeit niet aan de bomen als appels die zomaar te plukken zijn ! Ik had eerder al een gelijkaardige ervaring met PostNL . Vanwege uw keuze van een weinig betrouwbare besteldienst krijgt u slechts een "matig" als eindbeoordeling.
Vriendelijke groet

a koebrugge beoordeelde op 2019-05-09

Snel en goed. Namen staan er mooi op

Catharina petiet beoordeelde op 2019-05-08

Prima. Zondag besteld, maandag in huis. Mooie badjas.

Frank beoordeelde op 2019-05-02

Prima webshop: snel geleverd, en product voldoet aan verwachting. Precies zoals het hoort.

Nico Tamsin beoordeelde op 2019-05-02

Zeer snelle levering zaterdag besteld en maandag al pakje ontvangen

Jacqueline Dohmen beoordeelde op 2019-04-28

Erg tevreden, bestelling afgehandeld zoals het hoort bij een webshop. Snel in huis. En perfecte kwaliteit van de badjas, blij mee!

Jose beoordeelde op 2019-04-27

Badjas is mooi en keurig op tijd geleverd