Biesland 13
1948RJ Beverwijk

Ada van Meer beoordeelde op 2019-08-11

Er was 1 badjas gestuurd dat een andere maat was als ik besteld had , door de uitleg aan de telefoon van een desbetreffende man ,wat ik doen moest , is alles heel goed afgewerkt.

Es Muntz beoordeelde op 2019-08-07

Badjas valt een beetje tegen. Kleur is echt anders dan op de foto. Ook is het een vrij dunne badjas. Lekker zacht dat wel.
Badjas.com levert wel snel.

TY beoordeelde op 2019-07-18

Mooie kwaliteit badstof, goed passend. Levering tijdig, als toegezegd op de website. Verpakking degelijk. Helemaal goed dus.

c.e samson beoordeelde op 2019-07-14

Jammer als het terug gestuurd moet dat het betaald moet heb ik niet op gelet

Rachel Klein Obbink beoordeelde op 2019-07-12

Snel en keurig geleverd. Maat en kleur komen prima overeen.

Tjittie Ploegstra beoordeelde op 2019-07-11

Goed product en snelle levering.

Nina Ter Mors beoordeelde op 2019-07-10

Super snel de bestelling in huis

Theo Herbig beoordeelde op 2019-07-06

Tevreden!

Lies Willockx beoordeelde op 2019-06-30

Snel geleverd en tevreden over het product.

Annette Smallenbroek beoordeelde op 2019-06-29

Goede kwaliteit en snelle levering

MB Hielkema beoordeelde op 2019-06-28

Heerlijke badjas!! Niet te warm, lekker voor naar de sauna als het warm is!!

Lutgarde Beckers beoordeelde op 2019-06-27

Zeer tevreden, goede snelle levering

Anouk beoordeelde op 2019-06-26

Bestelling, met namen erop geborduurd was er snel en het ziet er mooi uit. Er zat een klein naadje los in de badjasmouw, maar dat kan gebeuren.

Britt De Groot beoordeelde op 2019-06-24

Snelle levering volgens afspraak en een heerlijke zachte badjas.

Loes den Breeyen - de Vos beoordeelde op 2019-06-24

Uitstekende kwaliteit en mooi geborduurde letters, ben zeer tevreden !

Nathalie Verschoore beoordeelde op 2019-06-23

Correcte levering

Greta Cenens beoordeelde op 2019-06-21

Mooi en degelijk materiaal !

Wilma beoordeelde op 2019-06-15

Duidelijke website en snelle levering.

lucas van 't Hoenderdaal-de Jager beoordeelde op 2019-06-12

Ja ik ben meer dan tevreden, ik had een te kleine jas besteld, even gebeld , en kon geruild worden ,maar die maat was er niet meer
geen probleem andere jas besteld en ook weer betaald,
Ondanks dat Pinksteren er zat, die nieuwe jas dinsdag ontvangen en geld was terug gestort van jas 1.
Een nieuw bedrijf met ouderwetse service Bravo en 100 %

C.F. de Vos beoordeelde op 2019-06-11

Snelle behandeling, binnen 1 dag in huis, leuk verpakt. voor herhaling vatbaar!!!