Biesland 13

xx

Andre Vernes beoordeelde op 2019-04-16

Snelle levering .mooie badjas

Julienne Van de Voorde beoordeelde op 2019-04-15

Goede snelle service en info betreffende de bestelling.
Zeer mooi en aangenaam product.

Gerda Rijs beoordeelde op 2019-04-08

Helemaal goed en snel geleverd!

willem oud beoordeelde op 2019-04-07

keurig op tijd geleverd
mooi geborduurde letters

Reinhilde Bijnens beoordeelde op 2019-04-04

Vertrouwd kwaliteitsmerk aan prima prijs. Supersnelle levering naar België (binnen 24 uur).

rita de wilde beoordeelde op 2019-04-03

Heel tevreden goeie service !

Mathilde Boom beoordeelde op 2019-04-03

Bij de badjas ontbreekt ceintuur. Heb gebeld en wordt nagezonden. Ben benieuwd wanneer ik de ceintuur ontvang. Veel te duur voor zo'n lelijke badjas. Zakken zitten op de hoogte van mijn knieën. Een echte miskoop.

Reactie van Badjasparadijs:
Beste Klant,

Vervelend dat u niet tevreden bent over uw aankoop. Wij hebben u uiteraard de ceintuur nagestuurd met daarbij ons excuses voor het ongemak. Verder hebben we u voorgesteld de badjas ofwel om te ruilen ofwel te retourneren. U kunt dit altijd alsnog doen als u dat wenst.

Koen
Badjas.com

Simona van den Bos beoordeelde op 2019-03-31

Mooie badjas, prima pasvorm

Nora el moussaoui beoordeelde op 2019-03-24

👍🏻

j Wesselink beoordeelde op 2019-03-21

De transactie is goed verlopen.

Cora Sprang van beoordeelde op 2019-03-21

Badjas met naam was kraamkado!
Top kado
Zeer tevreden!!

Dia van Aalst beoordeelde op 2019-03-10

Goede levering.

Loraine Poorthuis beoordeelde op 2019-03-07

Goede klantenservice!
We hebben heen en weer gemaild over mijn logo op een badjas en ben super geholpen! Erg duidelijk en zeker goede kwaliteit!

Rick Strik beoordeelde op 2019-03-04

Goede kwaliteit, snelle levering

Thea Pas beoordeelde op 2019-03-03

Alles naar wens gegaan

Mirjam Hijstek afhaal beoordeelde op 2019-03-01

Zeer adequate service. Goed meedenken en gastvrij.

Henri De Graaff beoordeelde op 2019-02-28

Perfecte manier van handelingen

Wietske Aarts beoordeelde op 2019-02-21

Product uitstekend, levertijd zoals beloofd!