engelsholm 22

Mystery shopper

Lees
waarom

blanken beoordeelde op 2017-10-16

Op geen enkele manier dan ook contact over wanneer terug betaald wordt.
Doos teruggezonden, schijnt een eenmanszaak te zijn pakkket is bij de buren afgegeven volgens TNT
Geen bericht van retour en tot op heden geen cent terug ondanks mail, telefoonbeantwoorder in spreken en nog dan ook,.

NB beoordeelde op 2017-09-11

Goed Service!!!

R beoordeelde op 2017-03-18

Prettige ervaring.
Goede aftersale service.

MDB beoordeelde op 2017-03-03

De telefoon werd in ons geval ook niet opgenomen, maar de ventilator werd wel 2 dagen later bezorgd. Het is netjes op z'n poten terecht gekomen, maar deze webwinkel behoeft wel verbetering in communicatief opzicht. Ik heb géén bevestigingsmail gekregen, geen ordernummer, geen telefoon, geen reactie op e-mail, enz. Nogmaals: de levering was okee, maar de communicatie kan een stuk beter, vind ik.

Saamy beoordeelde op 2017-01-17

wordt niet gereageerd op email en de telefoon wordt tot nu toe niet opgenomen.

Bourougaa beoordeelde op 2017-01-17

Ik heb op zondagmiddag een ventilator besteld met de belofte dat deze dinsdag geleverd zou worden. Helaas geen bezorger gezien. Zeker 10 keer gebeld maar er neemt helemaal niemand de telefoon op. Ik heb maar een email gestuurd met de vraag of ze mij in ieder geval een track en trace nummer kunnen geven zodat ik de zending kan volgen. Afwachten op en reactie dan maar.

Toon beoordeelde op 2017-01-03

Na een maand gaat de ventilator kapot. Er wordt niet gereageerd op email en de telefoon wordt tot nu toe niet opgenomen.

Y. Ahni beoordeelde op 2016-12-23

Bedankt voor de snelle levering. De prijzen zijn goed de kwaliteit weet ik nog niet...

E.Vissers beoordeelde op 2016-12-21

Door een misverstand in eerste instantie is daarna de garantie zeer goed uitgevoerd.

Pool r beoordeelde op 2016-10-26

ventilator met vochtsensor doet het niet.vele malen gebeld maar word nooit opgenomen.per mail om contact en oplossing gevraagd ook geen reactie.Uiteindelijk de vocht sensor er uit gesloopt om de ventilator toch te kunnen gebruiken.Ik ga hier nooit meer bestellen alleen maar verkopen en verder niet thuis zijn als het niet werkt kan toch niet meer in deze tijd

Sjef beoordeelde op 2016-10-12

Heb overal 3 sterren ingevuld omdat ik nog niet besteld heb , ik wil eerst weten of die badkamerventilators van Eason , ook geschikt zijn voor plafond montage , omdat ik uit ervaring weet , dat sommige alleen geschikt zijn voor wand montage . Ik heb al gemaild en een paar keer gebelt maar er word steeds niet opgenomen ! Wie kan mij helpen ?

Peter beoordeelde op 2016-07-17

Het wonder is geschied ik heb een nieuwe liggen hoop dat deze goed is
Ik ga niet weer kopen bij deze schop
De reden is de erg trage afhandeling van mijn klacht

Peter beoordeelde op 2016-07-15

Moet foto opsturen van het probleem
Maar foto maken van een schroefje dat geen draad heeft gaat niet lukken
Dit ook gemeld
Maar het is stil aan de over kant
Jammer hoop dat het veranderd anders andere stappen

Peter beoordeelde op 2016-07-09

De bestelling super snel
Nu probleem met aansluiten kan zwarte draad niet vast maken schroef heeft geen draad
Bruin en blauw geen probleem
Heb het gemeld maar 2 X maar krijg tot op heden geen reactie
Gaat het veranderen ga ik het melden
wacht maar even af

Jens Kerckhof beoordeelde op 2016-07-09

Ik zie dat er geen voorraad meer is
Wnn kan ik 3 ventilatoren bestellen VF-N4?

Oostbeek Uw Klusjesman beoordeelde op 2016-02-18

Ik heb op de website en ook op de doos kunnen zien dat ik een witte ventilator mag verwachten. maak ik de doos los zit er een cremekleurige ventilator in. Dat lijkt niet op wit!!! Kan ik niet plaatsen bij een klant die witte wandtegels heeft en een wit plafond. Heb hem retour gestuurd. Ik ben verder goed te woord gestaan aan telefoon om dit op te lossen

Reactie van Badkamerventilators:
Beste Oostbeek. Zoals telefonische ook aangegeven is de kleur bepaald en beschreven door de leverancier. Omdat dit een bekende probleem is bij vele winkels kunt u altijd gebruik maken van de bedenktijd. We verzoeken u om de algemene beoordeling niet alleen op de kleur te beoordelen maar ook over de service, verzendtijd, contact en nazorg. We hebben namelijk aangeboden om de ventilator kosteloos te retourneren.
Mvg
Arsin

paul beoordeelde op 2015-12-21

De ventilator prima ontvangen maar nog niet gemonteerd

Cj pas beoordeelde op 2015-12-21

werk geweldig geen moment spijt van gehad

tom beoordeelde op 2015-12-06

vlotte levering, heldere voortgang bestelling

Moises beoordeelde op 2015-12-06

Alles goed.