engelsholm 22
2133AG Hoofddorp

8,8

2016

Jans beoordeelde op 2016-10-15

Plieger ventilator model PA 125 DS besteld, netjes afgeleverd, alleen was deze ventilator ook al uit het bouwjaar 2006, garantie bewijs was al ingevuld en ook weer netjes met typex verwijderd.
Helaas paste deze ventilator niet in onze muur opening,twee keer een retour aanvraag gedaan via de website van badkamerventilatorshop, geen respons.
Zelf mail getuurd, geen respons, website niet bereikbaar.
Herhaaldelijk telefonisch geprobeerd contact op te nemen, ook geen respons.
Ik zou zeggen , niet doen

Marco beoordeelde op 2016-02-18

snelle levering, maar wil product ruilen. Na diverse bellen en mailen geen gehoor en geen reactie. Een eerdere ervaring achtergelaten, maar is weggehaald. Jammer!

Marco de WIt beoordeelde op 2016-02-14

Eason model VF-M5 besteld, keurig ontvangen. Echter wil ik deze ruilen, maar na herhaaldelijk bellen en mailen tot op heden geen gehoor??

Mb beoordeelde op 2015-12-27

Vreemd dat er geen bevestiging wordt gestuurd van de bestelling. Kan echt niet. Wel netjes geleverd

ET Ho beoordeelde op 2015-12-22

Snelle en goede levering

gilbert beoordeelde op 2015-12-21

Goede kwaliteit voor mooie prijs.
Snelle levering volgens afspraak.

SUPER DEAL

F.M. beoordeelde op 2015-11-18

Hallo.
Het bestellen via de site en betalen ging snel.
ook de bevestiging via de mail was zeer snel,
Een dag later had ik het pakket al thuis
Bedankt Frits

Hanneke Andringa beoordeelde op 2015-11-18

Ik kreeg geen bevestiging van mijn bestelling en betaling maar de volgende dag wel een track en trace en het pakketje is netjes en snel bezorgd.

P. van Polanen beoordeelde op 2015-10-30

Uitstekende ervaring. Eenvoudige en duidelijke produkt-keuzemogelijkheden. Tegen uitstekende prijzen. Artikel is supersnel, in een deugdelijke verpakking ontvangen. Geen "onnodig" mailverkeer.

Rob Wouda beoordeelde op 2015-10-30

Gekocht op 31 augustus j.l. een Eason Badkamerventilator RVS 100 mm met timer, recent geinstalleerd en de timer werkt niet, 3 keer bellen 2 keer mailen GEEN antwoord.
Na deze moeilijke communicatie hebben zij een compleet nieuwe ventilator gestuurd en deze doet prima zijn werk in onze badkamer, waarvoor onze dank.
Rob Wouda

Reactie van Badkamerventilatorshop:
Na contact met klant probleem opgelost, hij heeft geprobeerd beoordeling te herroepen maar het is hem niet geluk, hier onder zijn mail.

Geachte heer / mevrouw,

Ik heb geprobeerd mijn eerder geschreven ervaring te herroepen met onderstaande tekst. ( beoordeling Goed )

Op 30-10-2015 heb ik een slechte ervaring gehad met de Badkamerventilatorshop over de aankoop van een ventilator, deze ervaring wil ik herroepen daar zij direct gereageerd hebben en een compleet nieuwe ventilator opgestuurd hebben.
Deze doet prima zijn werk in onze badkamer, waarvoor onze dank.
Rob Wouda

Eric beoordeelde op 2015-08-26

Goede prijs, snelle levering
Ventilator was 5 jaar geleden geproduceerd

Herben Groenendijk beoordeelde op 2015-07-11

De service is goed te noemen.

Anja beoordeelde op 2015-07-06

Bestelde ventilator keurig op tijd gekregen. Super

Mira beoordeelde op 2015-06-16

Prima service

Piet beoordeelde op 2015-04-26

Veel keus in de shop en het type dat ik moest vervangen was op voorraad en snel geleverd.

gilberto beoordeelde op 2015-04-14

Super
Snel
Goede kwaliteit & prijs

Jan beoordeelde op 2015-04-09

Super snelle en goede levering
Goede kwaliteit

B Dorre beoordeelde op 2015-03-04