Bellweg 6a
2627AW Delft

Google Plus/Places - 9,8
KiyOh 2283 9,1

Geertje beoordeelde op 2019-08-11

Een hele goeie ervaring qua service en snelle levering Super fijn geholpen en mensen die meedenken

Den Helder beoordeelde op 2019-08-11

Keijzer beoordeelde op 2019-08-06

Super handig dat je de producten zelf kan afhalen bij de magazijn. Juist op de momenten wanneer je dringend een oplossing moet bedenken. Ik ben fan van bakgoed

Rotterdam beoordeelde op 2019-08-06

Jeanette beoordeelde op 2019-08-04

Ik bestelde donderdagmiddag, vrijdagochtend was het er al.

De sloffenring was heel netjes met luchtelementen verpakt zodat hij niet zo verbuigen. Supersnelle levering van goede spullen

Vlaardingen beoordeelde op 2019-08-04

Ik bestelde donderdagmiddag, vrijdagochtend was het er al.

Sys beoordeelde op 2019-08-02

Produkten zijn lekker Goede site

Merksem beoordeelde op 2019-08-02

Produkten zijn lekker Goede site

Cora beoordeelde op 2019-08-01

De bestelling was snel geleverd en alles netjes verpakt. Ook tip erbij hoe je het fondant en marsepein bij warmte kan gebruiken. Snelle levering

Rhoon beoordeelde op 2019-08-01

Diana beoordeelde op 2019-07-30

Je plaatst je bestelling en de volgende dag al in huis goed en snel

DEVENTER beoordeelde op 2019-07-30

Je plaatst je bestelling en de volgende dag al in huis goed en snel

Ilse beoordeelde op 2019-07-29

Snelle levering en artikels zoals ik gewend ben Snelle levering en artikels zoals ik gewend ben

Haarlem beoordeelde op 2019-07-29

Jacco beoordeelde op 2019-07-18

Altijd snel geleverd en prima producten. Al jaren vaste klant en net als altijd top.

Ignas beoordeelde op 2019-07-18

Had 2 soorten ijs poeder besteld, Madame LouLou en Patidess beide erg lekker hoewel de chocolade wat mat is in smaak, had een wat vollere chocoladesmaak verwacht. IJs poeder

Schagen beoordeelde op 2019-07-18

Purmerend beoordeelde op 2019-07-18

Anne beoordeelde op 2019-07-17

Snelle levering. Opgehaald in de winkel, goed geholpen. Vriendelijke mensen. Top

Delft beoordeelde op 2019-07-17