Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Ballin Amsterdam

overtoom 47
1054BV Amsterdam
Bezoek alleen op afspraak
0681590059
KvK 63729431

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Ballin Amsterdam

Gemiddelde beoordeling

7,6

145 beoordelingen

Beoordeling van klanten

73%

3%

24%

Ballin Amsterdam

Jill Pasanea beoordeelde op 2018-09-17

Super!

Verzendtijd
Klantenservice
Assortiment
Nazorg en garantie
Ballin Amsterdam

T Zonneveld beoordeelde op 2018-09-16

Verkeerde kleding geleverd

Ballin Amsterdam

Mirjam beoordeelde op 2018-09-15

1 week geleden een sweater besteld, die uiteindelijk niet voorradig bleek vanwege een fout in hun voorraad. Dit kan gebeuren en hier werd ook netjes een e-mail over gestuurd met de vraag of ik iets anders wilde bestellen of geld terug wilde. Daarna blijkt er geen enkel contact meer mogelijk; ik heb 2 x gemaild, 3 keer gebeld naar het 085 nummer (steeds een bandje, waarop ik 1 keer het verzoek heb ingesproken om een reactie), gebeld naar het 06 nummer (niet meer in gebruik). Heel vreemd om zo met klanten om te gaan. Hoe moeilijk kan het zijn om even terug te mailen of te bellen en een creditnota te sturen. Ik had gekozen voor achteraf betalen via Billink. Maar zolang Ballin geen creditnota naar Billink stuurt kom ik daar als wanbetaler te boek te staan.
Uiteindelijk heb ik 4 dagen na de mail van Ballin dat de sweater helaas niet leverbaar was, deze alsnog ontvangen via de buren waar de sweater blijkbaar 2 dagen geleden bezorgd was, zonder dat vervoerder dpd een kaartje in mijn brievenbus had gedaan. Ook geen track en trace mail ontvangen. Uiteindelijk ben ik blij dat ik de bestelling alsnog heb ontvangen, maar de bereikbaarheid, communicatie en service is ver onder de maat.

Verzendtijd
Klantenservice
Assortiment
Nazorg en garantie
Ballin Amsterdam

Mark Lamers beoordeelde op 2018-09-12

Snelle levering en mooi product

Verzendtijd
Klantenservice
Assortiment
Nazorg en garantie
Ballin Amsterdam

Alette Dibbelink beoordeelde op 2018-09-10

Ik had een rode trui voor mijn zoon besteld. Helaas werd er een blauwe trui geleverd. Na telefonisch contact, kan de trui retour en krijgen we de retourkosten terug, omdat de fout niet bij ons ligt. Telefonisch contact duurde even, ik ben netjes teruggebeld. Erg vriendelijk aan de telefoon en ben zeer tevreden hoe het nu is afgehandeld.

Verzendtijd
Klantenservice
Assortiment
Nazorg en garantie
Ballin Amsterdam

Anouk Broersma beoordeelde op 2018-08-29

Duidelijke webshop en communicatie. Bestelling werd op tijd geleverd. Tevreden dus!

Verzendtijd
Klantenservice
Assortiment
Nazorg en garantie
Ballin Amsterdam

Raymond Glaudemans beoordeelde op 2018-08-29

Binnen 1 dag in huis

Ballin Amsterdam

Jonathan beoordeelde op 2018-08-28

Kleding en service is SUBLIME!

Verzendtijd
Klantenservice
Assortiment
Nazorg en garantie
Ballin Amsterdam

A. Drosten beoordeelde op 2018-08-28

Tooppppp

Verzendtijd
Klantenservice
Assortiment
Nazorg en garantie
Ballin Amsterdam

Thomas beoordeelde op 2018-08-27

Zeer tevreden!

Verzendtijd
Klantenservice
Assortiment
Nazorg en garantie
Ballin Amsterdam

Aldert Jager beoordeelde op 2018-08-27

Heel tevreden over de kwaliteit van de kleding en de service. De website ziet er heel mooi uit!

Verzendtijd
Klantenservice
Assortiment
Nazorg en garantie
Ballin Amsterdam

Niels van Kampen beoordeelde op 2018-08-27

.

Verzendtijd
Klantenservice
Assortiment
Nazorg en garantie
Ballin Amsterdam

Bjorn Van bijnen beoordeelde op 2018-08-26

Optijd geleverd

Ballin Amsterdam

Ron Keinemans beoordeelde op 2018-08-26

Spullen netjes en op tijd geleverd.

Ballin Amsterdam

Werner de Groot beoordeelde op 2018-08-26

Produkt snel geleverd.

Verzendtijd
Klantenservice
Assortiment
Nazorg en garantie
Ballin Amsterdam

Nick Meegdes beoordeelde op 2018-08-26

Prima

Verzendtijd
Klantenservice
Assortiment
Nazorg en garantie
Ballin Amsterdam

Wendy De groot beoordeelde op 2018-08-20

Erge snelle levering

Ballin Amsterdam

Francois Nagtzaam beoordeelde op 2018-08-20

Na mailen en berichten vanuit de klant , een levering gekregen na 14 dagen
Zijn slecht bereikbaar

Verzendtijd
Klantenservice
Assortiment
Nazorg en garantie
Ballin Amsterdam

Dennis Hamers beoordeelde op 2018-08-20

Vlotte betaling en levering, zoals het hoort

Verzendtijd
Klantenservice
Assortiment
Nazorg en garantie
Ballin Amsterdam

Wassim Ouhammou Taouni beoordeelde op 2018-08-20

Snel, kwaliteitvol, zeer tevreden!

Verzendtijd
Klantenservice
Assortiment
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.