Plakselaan 10
6681DS Bemmel

Alfons Benen beoordeelde op 2019-03-11

Snelle en nette levering. Goede prijs en goede kwaliteit. Volgende keer bestel ik hier weer.

Willy van 3dforge.nl beoordeelde op 2019-03-06

Prima leverancier en Uitstekend filament. P.S. Ook hier verkrijgbaar: https://3dforge.nl/winkel/

Peter Sanders beoordeelde op 2019-02-26

Snelle levering en zeker niet te duur. Wij hebben het PETG filament nog niet getest, maar de levering en ook de verpakking is helemaal prima.

Alex Appel beoordeelde op 2019-02-25

Snelle levering, goede prijs. Jammer alleen dat de verzendkosten zo hoog zijn...

Beste Alex,
Dank voor deze positieve beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met ons filament. Inderdaad jammer dat de verzendkosten hoog zijn. Helaas moeten wij die doorberekenen.

D. Verheijen beoordeelde op 2019-02-23

Snelle levering en goede service!

Hoi Derek,
Dank je voor deze positieve beoordeling. Fijn, dat ik je heb kunnen helpen om het printen een eind de goede richting op te krijgen. Fijn ook, dat jij de moeite hebt genomen om e.e.a. uit te testen.
groet,

Berry Wijering beoordeelde op 2019-02-12

Dikke duim

Hoi Berry,

dank je voor deze dikke duim, daar doen we het voor.

groet,

Bennie Polderman beoordeelde op 2019-02-11

Prima ervaring met dit nieuwe bedrijf. Zal zeker vervolg opdrachten plaatsen als het assortiment verder is uitgebreid.

Beste Bennie,
dank je voor deze zeer positieve beoordeling. Altijd leuk om ervaringen terug te lezen en helemaal als deze positief zijn. Laat gerust weten weten hoe je ons assortiment het liefst uitgebreid ziet worden.

Roel Gritter beoordeelde op 2019-02-07

Prima.
Super snelle levering.
Goed verpakt.

Beste Roel,
Dank je voor deze zeer positieve beoordeling. we hopen dat je net zo tevreden bent met jouw printresultaten. Natuurlijk zien we jou graag terug.

Fila Ment beoordeelde op 2019-01-14

Review verzoek is al binnen maar filament nog niet. Beetje te vroeg.

Beste E,
Dankje voor deze beoordeling. Mijn fout, dat het reviewverzoek zo snel verstuurd is. Ik heb het verzendmoment nu gewijzigd. Sorry voor dit ongemak.

Herman Kruisman beoordeelde op 2019-01-07

Dit is een bedrijf wat wordt gerund door mensen die echt weten wat ze doen en de klant centraal stelt. Service is buitengewoon goed en ze geven je meer aandacht dan elk ander bedrijf. Vragen worden snel beantwoord en ze denker erg goed mee met je vragen.

Beste Herman,
Dankjewel voor deze zeer positieve beoordeling. Niet verder vertellen, maar bezig zijn met onze hobby, in gesprek gaan over onze hobby, mooier kan toch ook niet?

Jan-Erik Mense beoordeelde op 2018-12-29

supersnellle en correcte levering.
goed verpakt.

Beste Jan-Erik,
Dank voor deze positieve beoordeling. fijn te horen dat je tevreden bent met de levering, In dit geval ook dank aan DHL. We hopen dat je net zulke positieve ervaring hebt bij het printen.

Rob van der Have beoordeelde op 2018-12-29

Super snel.
14:00 uur besteld en de volgende dag 11:10 uur al in huis.
Print resultaat is prima en netjes verpakt voor een wel heel mooie prijs.
Ik ben hier blij mee en kom zeker terug.

Hallo Rob,
Fijn om te horen dat je zo positief bent over zowel de levering als de kwaliteit van het filament. Daar doen we het voor en we zien je heel graag terug.

Yannick van Loon beoordeelde op 2018-12-24

Snelle levering en super kwaliteit product. Website is overzichtelijk en no nonsense.

Hoi Yannick,
Dankjewel voor deze positieve beoordeling. Fijn om te horen dat je zo positief bent over de kwaliteit.

tim steenbruggen beoordeelde op 2018-12-15

Heb de filament opgehaald echt top!

Beste Tim,
Dank je voor deze positieve beoordeling. Wij wensen je veel printplezier en zien je graag terug.

Aimé Dommerholt beoordeelde op 2018-12-13

Snel geleverd en super kwaliteit.

Beste Aimé,
Dankje voor deze positieve beoordeling. We doen er uiteraard alles aan om de kwaliteit hoog (super) te houden en zo mogelijk nog te verbeteren.

Kevin Rijken beoordeelde op 2018-12-01

Heel tevreden

Beste Kevin,

Dankje voor deze positieve beoordeling. Fijn om te horen dat jij tevreden bent. We zien je uiteraard graag terug.

Ben Verwoert beoordeelde op 2018-11-24

Ik gebruik al een tijdje het pla filament en met regelmaat bestel ik bij Ineke en rob en het verloopt altijd super.
Bestelling wordt altijd zeer snel verwerkt en opgestuurd meestal vandaag bestellen morgen bezorgen mits er geen zondag tussen zit.
Maar mijn ervaring is zeer goed.

Ben,
dank je voor deze positieve beoordeling. Natuurlijk doen we er alles aan, om dit niveau te handhaven of zelfs te verbeteren.
We zien je graag terug!

Dinant de Kruijff (Enschede) beoordeelde op 2018-11-21

Zeer goede en betrouwbare leverancier van 3d printerfilament met zeer goede printeigenschappen. de prints komen er altijd glanzend uit en zijn mooi consistent dwz door de contante dikte van het filament is er bijna geen over of onder extrucion.
Als hun Petg filament net zo goed word als hun Pla hebben ze er een zeer goede plek verdient op de 3d print markt. Filament besteld op maandag de volgende dag in huis zeer goed verpakt in een gesealde bag met droogkoprrels en een kartonnen omdoos

Beste Dinant,
Dankje voor deze positieve beoordeling. Wij zijn er erg blij mee. Natuurlijk gaan we er alles aan doen, om onze PETG net zo goed te maken als de PLA. Wij zouden het leuk vinden als jij de eerste bent die onze PETG gaat testen.