Plakselaan 10
6681DS Bemmel

Richard Horree beoordeelde op 2019-05-24

snel en goed verpakt

Beste Richard,

dankje voor deze postieve beoordeling. We wensen je veel printplezier en hopen dat je mooie prints maakt.

Bianca Leijnse beoordeelde op 2019-05-20

Mooi strak resultaat

Allert Van der Veen beoordeelde op 2019-05-16

Onlangs heb ik PETG aangeschaft, best een lastig filament type. Maar wauw wat een mooi en goed product maken ze bij Bandit 3D. Geen last van stringing en blobs bijvoorbeeld zoals ik wel bij andere merken ervaar. Super aanrader en ik kom zeker terug!!

Beste Allert,

dank je voor deze zeer positieve beoordeling. Natuurlijk zien we jou graag terug op onze website.

marcel zonneveld beoordeelde op 2019-05-14

prima levering snel en goedkoop

Beste Marcel,

dankje voor deze positieve beoordeling. Hier doen we het voor.

arno Bronswijk beoordeelde op 2019-05-12

men geeft snel antwoord op vragen en ze verkopen een uitstekend product voor een scherpe prijs. Zeker een aanrader!

Beste Arno,

Dankje voor deze positieve beoordeling. Fijn te horen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van ons filament.

Nancy Zeeman beoordeelde op 2019-05-01

Snelle levering, prima filament.
Ik had nog even een (algemeen) vraagje na mijn bestelling en daar is zeer goed op gereageerd.
Wat mij betreft een zeer goede service en een aanrader!

Hallo Nancy,
Wat een mooie beoordeling. Dank je, voor deze beoordeling en voor de tip. Ik houd hem in mijn vizier.

Joop Vos beoordeelde op 2019-04-16

Prima.

Hallo Joop,

Dank je voor deze positieve beoordeling. Hier doen we het voor.

Wim beoordeelde op 2019-04-05

Goede service, je kunt op afspraak zelf het filament ophalen, men is vriendelijk koffie stond klaar maar waar het omgaat filament daarvan kan ik zeggen dat het een goed product, is print resultaten zijn goed voor mij is dit een vaste leverancier geworden.

Beste Wim,
Dank je voor deze positieve beoordeling. Fijn te horen dat wij jouw vaste leverancier zijn.
Groet,

Dennis Hendriks beoordeelde op 2019-03-30

Prima service en goede kwaliteit product.

Beste Dennis,
dank je voor deze positieve beoordeling. Hier doen we het voor.

Alfons Benen beoordeelde op 2019-03-11

Snelle en nette levering. Goede prijs en goede kwaliteit. Volgende keer bestel ik hier weer.

Beste Alfons,
Dank voor deze positieve beoordeling. Fijn dat je de kwaliteit zo waardeert. Natuurlijk doen we er alles aan om deze zo hoog mogelijk te houden. We zien je graag terug in onze webshop.

Willy van 3dforge.nl beoordeelde op 2019-03-06

Prima leverancier en Uitstekend filament. P.S. Ook hier verkrijgbaar: https://3dforge.nl/winkel/

Hallo Willy,
Dank voor deze positieve beoordeling. Ik hoop uiteraard, dat de beoordelingen die jij over dit filament krijgt, net zo positief zijn.

Peter Sanders beoordeelde op 2019-02-26

Snelle levering en zeker niet te duur. Wij hebben het PETG filament nog niet getest, maar de levering en ook de verpakking is helemaal prima.

Beste Peter,
Dankje voor deze positieve beoordeling. Wij blijven ons uiteraard inzetten om ons filament zo goed mogelijk te verpakken en snel te verzenden. Minstens zo belangrijk vinden wij de kwaliteit van het filament zelf. Ik hoop uiteraard en verwacht ook, dat je daar net zo positief over zult zijn.

Alex Appel beoordeelde op 2019-02-25

Snelle levering, goede prijs. Jammer alleen dat de verzendkosten zo hoog zijn...

Beste Alex,
Dank voor deze positieve beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met ons filament. Inderdaad jammer dat de verzendkosten hoog zijn. Helaas moeten wij die doorberekenen.

D. Verheijen beoordeelde op 2019-02-23

Snelle levering en goede service!

Hoi Derek,
Dank je voor deze positieve beoordeling. Fijn, dat ik je heb kunnen helpen om het printen een eind de goede richting op te krijgen. Fijn ook, dat jij de moeite hebt genomen om e.e.a. uit te testen.
groet,

Berry Wijering beoordeelde op 2019-02-12

Dikke duim

Hoi Berry,

dank je voor deze dikke duim, daar doen we het voor.

groet,

Bennie Polderman beoordeelde op 2019-02-11

Prima ervaring met dit nieuwe bedrijf. Zal zeker vervolg opdrachten plaatsen als het assortiment verder is uitgebreid.

Beste Bennie,
dank je voor deze zeer positieve beoordeling. Altijd leuk om ervaringen terug te lezen en helemaal als deze positief zijn. Laat gerust weten weten hoe je ons assortiment het liefst uitgebreid ziet worden.

Roel Gritter beoordeelde op 2019-02-07

Prima.
Super snelle levering.
Goed verpakt.

Beste Roel,
Dank je voor deze zeer positieve beoordeling. we hopen dat je net zo tevreden bent met jouw printresultaten. Natuurlijk zien we jou graag terug.

Fila Ment beoordeelde op 2019-01-14

Review verzoek is al binnen maar filament nog niet. Beetje te vroeg.

Beste E,
Dankje voor deze beoordeling. Mijn fout, dat het reviewverzoek zo snel verstuurd is. Ik heb het verzendmoment nu gewijzigd. Sorry voor dit ongemak.

Herman Kruisman beoordeelde op 2019-01-07

Dit is een bedrijf wat wordt gerund door mensen die echt weten wat ze doen en de klant centraal stelt. Service is buitengewoon goed en ze geven je meer aandacht dan elk ander bedrijf. Vragen worden snel beantwoord en ze denker erg goed mee met je vragen.

Beste Herman,
Dankjewel voor deze zeer positieve beoordeling. Niet verder vertellen, maar bezig zijn met onze hobby, in gesprek gaan over onze hobby, mooier kan toch ook niet?

Jan-Erik Mense beoordeelde op 2018-12-29

supersnellle en correcte levering.
goed verpakt.

Beste Jan-Erik,
Dank voor deze positieve beoordeling. fijn te horen dat je tevreden bent met de levering, In dit geval ook dank aan DHL. We hopen dat je net zulke positieve ervaring hebt bij het printen.