Brugstraat 7
1391GH Abcoude

Willem Jan beoordeelde op 2018-02-10

Al een aantal jaren tevreden klant vanwege de goede service van Irving.

Gert De Borger beoordeelde op 2018-01-30

goede communicatie, perfecte service, snelle levering

Riet Kleve beoordeelde op 2017-11-21

Ik heb Vrijdag de 17de Nov voor 17.00.uur. besteld, en nu Dinsdag de 21 ste Nov ,
nog niet ontvangen ,ik kan jullie zending niet volgen, wat is er aan de hand .Riet Kleve

Geachte mevrouw Kleve,
Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet tijdig is geleverd. Het pakket is door ons op tijd verstuurd c.q. aangemeld bij PostNL. Wij zullen daar verder naar kijken.
Verder ontvangt u van ons (prive) een email over deze ervaring waarin wij het voor u zullen oplossen.

M. Deel beoordeelde op 2017-06-07

Vorig jaar werd ik verrast met een verzorgingspakket van Uomo Italia en Acca Kappa.
Sindsdien is Barbanero mijn vaste besteladres. De webshop is erg uitgebreid en overzichtelijk.
Ben zeer tevreden over de webshop en de klantgerichtheid!

Dennis beoordeelde op 2017-05-31

Zeer tevreden over deze webwinkel! Er was iets niet leverbaar en hielden mij goed op de hoogte.
Ik kreeg nog een gratis zeep en een kam voor het geduld.

Ernest beoordeelde op 2017-05-29

Persoonlijke benadering en erg goede producten die je niet overal ziet. Top!

Klaas Veneman beoordeelde op 2017-05-18

Bestellingen komen keurig op tijd en producten zijn altijd op voorraad, erg fijn. Daarnaast ben ik van de week ook een keer naar de salon gegaan in Abcoude, werkelijk een fantastische ervaring. Ik ging weer tevreden naar huis met een gezicht zo glad als een babybilletje! Een aanrader voor eenieder.

Kees van den Brandt beoordeelde op 2017-05-16

Bestelling op tijd, alleen de email dat er een bestelling onderweg was kwam een dag na de levering binnen. Verder prima levering, heel netjes

Willem Jan beoordeelde op 2017-05-10

Vast adres voor mijn scheerspullen met prima persoonlijke service.