Bardahl

Bardahl ontwikkelt al sinds 1939 olie-en brandstoftoevoegingen. Het doel is altijd geweest verbrandingsmotoren doelmatiger te laten werken met minder slijtage, wrijving en onderhoud.
OCD Nederland B.V. is een Nederlands bedrijf en sinds de oprichting in 1958 importeur van “BARDAHL”. In de decennia erna is het assortiment uitgegroeid tot een compleet pakket aan oliën, brandstoftoevoegingen, olietoevoegingen, lijmen, technische smeermiddelen en koelmiddelen voor alle technische sectoren (automobiel, motor, transport, marine sector, (zware) industrie, enz.).

De zekerheden van http://www.bardahlshop.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017