Maxwellstraat 41
3316GP Dordrecht

Chris Kin beoordeelde op 2018-08-18

Probleemloze levering, goed product.

frits Dikhoff beoordeelde op 2018-08-15

Goedemorgen,

Ik krijg zoveel van deze mails dat het niet leuk meer is , kost veel tijd . Kan er ook een rekening voor sturen, mijn tijd is ook kostbaar.
Mijn klanten zijn van deze praktijken niet gediend, dus kunt u zich eens afvragen of dit nog wel nuttig en doeltreffend is.
Graag geen mails meer van deze orde sturen.
Juwelier Dikhoff Castricum

Mark Brink beoordeelde op 2018-08-15

Snelle levering en goede service

Joop van Ditmarsch beoordeelde op 2018-08-09

Heb de busjes DPF cleaner en diesel cleaner afzonderlijk in de tank gedaan maar weet niet wat voor het gevolgd het heeft op de conditie van het roetfilter en de motor.

John van Doorn beoordeelde op 2018-08-09

Ik heb drie producten via een kennis geprobeerd.
Na 300 km merkte ik direct verschil.
Waanzinnig product een aanrader voor alles wat Bardal verkoopt

Kees Kersten beoordeelde op 2018-08-07

snelle levering van het product waarnaar ik op zoek was en dat ik bij Bardahl vond.

Jeroen beoordeelde op 2018-08-06

Product makkelijk te gebruiken. Dieselmotorotor loopt veel beter. Een aanrader.

Levering snel conform belofte.

F. Hoogreef beoordeelde op 2018-08-06

Nette duidelijke website. Producten zijn makkelijk te vinden. Snelle levering waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden van de voortgang. Verpakking is ruim voldoende.

willem van beem beoordeelde op 2018-08-02

prima produkt, nadat ik het produkt heb gebruikt was het lek probleem zo goed als op gelost,na 150 kilometer rijden kwam er bij stilstand na enige uren nog maar 1 druppeltje olie uit de versnellingsbak, ik verwacht dat het lekken helemaal verdwijnt n

Ella Klatte beoordeelde op 2018-08-02

Makkelijk bestellen, snelle levering.

M.P Stofberg beoordeelde op 2018-08-01

Prima additief en snelle levering

Kees Manintveld beoordeelde op 2018-07-31

Snelle levering volgens bestelling.

J. Wagenmakers beoordeelde op 2018-07-31

Snelle levering en super product!

grouwet ernest beoordeelde op 2018-07-26

goede prijzen en zeer goede service

Frank Mols beoordeelde op 2018-07-25

Correct en snel. Ook vragen duidelijk beantwoord. Zeer tevreden.

S. Pruis beoordeelde op 2018-07-19

Tevreden

Jef Hermans beoordeelde op 2018-07-18

Duidelijke website en vlotte levering.

Paul Brou beoordeelde op 2018-07-17

TOp

Hb Van de beek beoordeelde op 2018-07-16

Snelle levering, oil stopleak en werkt perfect en geen lekkage meer.

been-zegstroo beoordeelde op 2018-07-11

Heel snel in huis.