Maxwellstraat 41
3316GP Dordrecht

Marc Van Cauwenbergh beoordeelde op 2019-02-21

De levering was snel en in orde. Zou het niet mogelijk zijn om de opvulvlokken die de produkten beschermen in de doos te vervangen door composteerbare?

belmans ludo beoordeelde op 2019-02-20

Werkte goed levering ok

Stef Vermeulen beoordeelde op 2019-02-18

Goede service

Karamoy beoordeelde op 2019-02-18

Goede service, zeker herhaling vatbaar.

W.Hahn beoordeelde op 2019-02-13

Snel geleverd,Radiator stop werkt goed

Axel Fraipont beoordeelde op 2019-02-12

top

theunis francois beoordeelde op 2019-02-11

showroom shine besteld , snelle levering , product gebruikt , zeer makkelijk in gebruik en zeer tevreden , fantastisch resultaat , kan aan iedereen aanbevelen

landvreugd beoordeelde op 2019-02-11

Het is een prima spul , ik ben van plan een blikje reiniging en een blikje b2 op korte termijn te bestellen

Rene Roos beoordeelde op 2019-02-11

Super snelle levering en werkt goed

Willie Freriks beoordeelde op 2019-02-07

Geen problemen met bestellen.
Snelle levering.

D beoordeelde op 2019-02-07

Snel geleverd
Product ok

Mathijs Vandersteegen beoordeelde op 2019-02-07

Alles prima,heel vlot verlopen .Aanrader

Alphons Dijk beoordeelde op 2019-02-07

snelle levering vlg afspraak. Zeer goede producten.

PF de Haan beoordeelde op 2019-02-05

kort voor bestelling heb ik telef contact gehad met een medewerker . Prima info . Bestelling was snel gedaan en snel geleverd.

Osman beoordeelde op 2019-02-04

Gewoon goed

Thea van Leeuwen Leenders beoordeelde op 2019-01-31

Jullie service was prima, alleen met het bestellen van het product (bescherming tegen vlokken van diesel in een kachel) waren we te laat, want de vorst was er al en de kachel kon niet branden.

R.F.Bul beoordeelde op 2019-01-29

bestelling snel en heel goed verwerkt.

Patrick Bodrij beoordeelde op 2019-01-29

Snelle levering, netjes en correct verpakt.

Przemek Nowak beoordeelde op 2019-01-28

Alles goed