Jan van Nassaustraat 88

Nigel Kleijn beoordeelde op 2018-08-20

Bert Wessels beoordeelde op 2018-08-18

jaimy paauwe beoordeelde op 2018-08-12

Cas Brussee beoordeelde op 2018-08-11

Ik heb mijn pakket bestelt met track andere trace alleen ik had er geen linkje van gekregen en de verzendkosten zijn er veel.

Kaylan Planje beoordeelde op 2018-08-11

Goede levering en snel

Tijmen Veldhuizen beoordeelde op 2018-08-09

Heb extra betaald voor de track & trace optie maar het is verstuurd zonder track & trace. Barium heeft dus extra geld gevraagd voor een dienst die ze niet geleverd hebben.

Michiel Beerens beoordeelde op 2018-08-06

Raymond Den hollander beoordeelde op 2018-08-06

Peter Kerssies beoordeelde op 2018-07-31

Ewald Heurman beoordeelde op 2018-07-23

Rijk Angel beoordeelde op 2018-07-21

Etienne Vermeulen beoordeelde op 2018-07-17

Gewoon TOPPIE, product degelijk en zoals op de site

mark vd pennen beoordeelde op 2018-07-12

Heel tevreden ..klantvriendelijkheid staat hoog aangeschreven op deze site snelle levertijd ...kortgevat ...topsite

Kevin Warnau beoordeelde op 2018-07-10

Carolien Jongkoen beoordeelde op 2018-07-10

Snelle levering en goedkoop!

hans soolsma beoordeelde op 2018-06-30

Ferdinand Hazelhorst beoordeelde op 2018-06-27

Zeer goede behandeling en netjes tegen mensen maar soms wat spel fouten

Maurice Roos beoordeelde op 2018-06-24

Ik had oranje bengaalse fakkels bestelt en ik kreeg hele andere vakkels binnen dan die op de site stonden , die ik nu had gekregen zat een klein vlammetje en die op de site staan geven een grote vlam

Joan de Boer beoordeelde op 2018-06-19

Super snelle levering en een handgeschreven kaartje met bedankje voor de bestelling toegevoegd. Leuk!

robert van wijk beoordeelde op 2018-06-18

Snelle levering 👍🏻