Jan van Nassaustraat 88

Magriet Goffin beoordeelde op 2019-02-12

Angelique van der Heijden beoordeelde op 2019-02-12

Binnen enkele dagen geleverd

E beoordeelde op 2019-02-12

Ik had 2 pennen gekocht waarvan 1 het niet deed en de ander was erg snel op. Wel hebben ze dit heel goed voor me opgelost door nieuwe op te sturen. Dus de service is goed.

PC Totaal beoordeelde op 2019-02-10

Richard Ricke beoordeelde op 2019-02-09

Doen wat ze beloven

Laura Heijmans beoordeelde op 2019-02-06

Goede service, snel geleverd. Wel nogal hoge verzendkosten voor brievenbus post.

Justin Lips beoordeelde op 2019-02-06

Linda Coster beoordeelde op 2019-02-06

dinand perridon beoordeelde op 2019-02-04

jack ter voert beoordeelde op 2019-02-04

Snelle bezorging en veel afhaalpunten

Sieb Drunen beoordeelde op 2019-02-03

Goede levering!

M Van den Enden beoordeelde op 2019-02-02

Tristan Gils beoordeelde op 2019-01-30

Pichereau Steve beoordeelde op 2019-01-30

B Boom beoordeelde op 2019-01-30

Jongstleden heb ik 3 wegwerpShishapennen gekocht via ''Barium Buizen'', op de site stond zwart op wit dat er circa 500 puffs haalbaar waren..! maar de 3 shishapennen waren alle binnen 2 dagen totaal genuttigd, zeker wetende dat er geen 500 puffs eruit zijn gehaald..!

* Vanille
*Ananas
*Kokos

Bij deze zal ik NOOIT meer bestellen op deze website!

hopende voldoende informerende te zijn,

Bert aan den Boom L.M.H.F
30-01-1989.
Haydnstraat 27
5914 RC Venlo.

Giel Blom beoordeelde op 2019-01-29

ik had verwacht dat hij feller zou brande

Floris Van slooten beoordeelde op 2019-01-28

luuk schruijer beoordeelde op 2019-01-27

Zeer tevreden, het was de volgende dag al in huis. Top service!

sven braam beoordeelde op 2019-01-26

Bastiaan De Nooijer beoordeelde op 2019-01-24