Jan van Nassaustraat 88
+31652734684

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

8,8

Joan de Boer beoordeelde op 2018-06-19

Super snelle levering en een handgeschreven kaartje met bedankje voor de bestelling toegevoegd. Leuk!

robert van wijk beoordeelde op 2018-06-18

Snelle levering 👍🏻

Elliott Brosens beoordeelde op 2018-06-18

PyroBear beoordeelde op 2018-06-13

Mijn pakketje had vertraging omdat hij helaas bij PostNL is blijven liggen / of is kwijt geraakt. Ik werd direct geholpen, en de eerst volgende werkdag hebben ze een nieuw pakketje opgestuurd met wat extra's en zelfs een excuses kaartje! Als je nog vuurwerk accessoires, gadgets, kleding en nog veel meer nodig hebt raad ik het je zeker aan om bij Barium Buizen te bestellen! Top klantenservice, goed verpakt en zelfs met vertraging snel bezorgd! Binnenkort zal ik weer een bestelling plaatsen.

Stijn Foster beoordeelde op 2018-06-12

Job beoordeelde op 2018-06-11

Snelle en correcte levering! Opgefleurd met een persoonlijke boodschap! Fantastisch!

Nik Koster beoordeelde op 2018-06-09

Patrick van de Laar beoordeelde op 2018-06-09

Goede webwinkel.

Maurice Nette beoordeelde op 2018-06-04

Jeffrey Van Oene beoordeelde op 2018-06-04

Enige minpuntje was de afleverdatum, die was niet op de gewenste en aangegeven dag. Voor 21:00 besteld morgen in huis. Daarop hebben we de bestelling geplaatst maar duurde helaas 2 werkdagen waardoor de bestelling overbodig werd.

Reactie van Barium Buizen:
Beste Jeffrey,
Allereerst hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen! Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. De meeste producten worden inderdaad dezelfde dag nog verzonden, alleen de noodsignalen, het lont en alle categorie 1 producten worden binnen 1-5 werkdagen verzonden. Vandaar dat je bestelling er dus net wat langer overdeed, onze excuses voor de verwarring hierover. Indien je je artikelen wil retourneren dan kan dat natuurlijk ook altijd. Je kan ons hier een e-mail oversturen naar info@bariumbuizen.nl , dan lossen we dit graag met je op zo snel mogelijk met je op!

Folkert Leijten beoordeelde op 2018-06-03

jesse Veen beoordeelde op 2018-06-03

er stont volgende dag in huis maar kwam 7 daggen later

Rinse Wernik beoordeelde op 2018-05-27

Jan Willems beoordeelde op 2018-05-14

Duidelijke website. Goede service pakketje mooi op tijd bezorgd.

Ricardo Rakhorst beoordeelde op 2018-05-13

Joris Couvée beoordeelde op 2018-05-13

Ton Van gils beoordeelde op 2018-05-08

Was zeer snel geleverd.

c.a. de wit beoordeelde op 2018-05-07

lekker snel en goed verpakt

devon price beoordeelde op 2018-05-06

Pasha Aytas beoordeelde op 2018-05-06