Jan van Nassaustraat 88
2596BW Den Haag
+31652734684

7,6

Emma Veldhuizen beoordeelde op 2019-03-31

Ik heb mijn pakket niet eens gekregen

Timo de Lange beoordeelde op 2019-03-31

Monique Maas beoordeelde op 2019-03-30

Vond bestelling plaatsen lang duren, niet echt handig. En ik wou retouren omdat ze stuk waren en dat was nog erger. Ga niet nog een keer bestellen

mohammed aitali beoordeelde op 2019-03-30

Petra Keppel beoordeelde op 2019-03-25

Probleem snel op gelost en je bestelling snel binnen. Helaas is de sisha pen zo leeg zit er geen 500 trekjes in.

Micha Frantzen beoordeelde op 2019-03-25

Shishas deden het niet

Rob Roelvink beoordeelde op 2019-03-24

Bezorging duurde een dag langer dan aangegeven. Ook was een van de geleverde producten niet functioneel. Verder was wel alles naar wens.

Niels Wittenbols beoordeelde op 2019-03-20

Had een shisha pen besteld staat 500 puts na ongeveer 100 al leeg

Petra Keppel beoordeelde op 2019-03-17

Micha Frantzen beoordeelde op 2019-03-16

Een shisha deed het niet

Rajnish Poeran beoordeelde op 2019-03-16

Retour heel slecht

Job Swart beoordeelde op 2019-03-12

Rick van Duuren beoordeelde op 2019-03-09

Romy Touboul beoordeelde op 2019-03-09

Bart Cox beoordeelde op 2019-03-03

Loraine van Pelt beoordeelde op 2019-03-03

Een buis doet het niet en de andere 2 waren na 20 hijsjes al op.

Romy Kienhuis beoordeelde op 2019-02-27

Onvoldoende, puur omdat de producten beiden binnen 10 minuten het niet meer deden. Misschien dat ik met toeval gewoon 2 slechte shisha pennen heb gekregen maar ik ben hier heel erg ontevreden mee.
Het contact en de bezorging ging wel heel goed en snel.

Tjitske Hoeksma beoordeelde op 2019-02-27

Supersnelle levering van shisa pennen

Jayden Wheatman beoordeelde op 2019-02-24

Dylan van Ark beoordeelde op 2019-02-23