Jan van Nassaustraat 88

8,5

daud kalschoven beoordeelde op 2018-04-11

Snel en goed

Roel van Elferen beoordeelde op 2018-04-07

Duidelijke site. Verzenden was niet zo snel als verwacht. Toch optijd binnen, binnenkort weer een order plaatsen

Reactie van Barium Buizen:
Hey Roel, hartelijk bedankt voor je feedback! Hiermee kunnen we onze service nog meer verbeteren. Je bestelling was inderdaad later verzonden dan normaal. De kwam doordat je bestelling op vrijdag avond geplaatst was en in het weekend worden helaas geen bestellingen verzonden. We wensen je heel veel plezier met je producten en hopen je snel weer terug te zien!

Rich Singosentono beoordeelde op 2018-04-03

Snelle service en begorging

Beste Rich,

Hartelijk bedankt voor uw review! Veel plezier met uw spullen en hopelijk tot de volgende keer!

Met vriendelijke groeten,
Derk Heesen

A.T.v. V beoordeelde op 2018-03-26

Goede en zeer snelle reaktie terug na bestelproblemen op de website. Binnen een dag geleverd, een top bedrijf!

Ron Slotboom beoordeelde op 2018-03-25

Goeie levering , lont kwam volgende dag bij me binne , thnx barium !

Reactie van Barium Buizen:
Jij bedankt voor je feedback Ron! Veel stookplezier met het lont. Je kan altijd terugkomen voor meer!

Rick beoordeelde op 2018-03-24

Snel geleverd, goed mail contackt

Reactie van Barium Buizen:
Dank je wel hiervoor Rick! Veel plezier met de aanstekers en hopelijk zien we je snel weer terug.

Esta_vany beoordeelde op 2018-03-20

snel geleverd, tevreden over de producten!

Beste Esta,
Hartelijk bedankt voor je feedback! We zullen gaan kijken hoe we onze nazorg en garantie nog meer kunnen verbeteren. Veel plezier met je bestelling en we kijken ernaar uit om je snel weer terug te zien bij Barium!

Peter Dusschooten beoordeelde op 2018-03-20

Snelle levering, goede kwaliteit , en goede prijs ! Zeer tevreden.

Beste Peter,
Bedankt voor je review! We wensen je heel veel plezier met de producten en hopen je snel weer terug te zien!