Jan van Nassaustraat 88

Snelle levering.

Dennis Dijkstra beoordeelde op 2018-10-11

Quinn van Hest beoordeelde op 2018-10-10

Lars Vereggen beoordeelde op 2018-10-08

Langer dan een maand moeten wachten op verzending...

Alexander Van der tuin beoordeelde op 2018-10-06

Jorian Boer beoordeelde op 2018-09-30

Ze zijn prima met goede smaak 👍🏼

Leon Gramser beoordeelde op 2018-09-30

alles is goed verlopen en snel toppi

Renzo beoordeelde op 2018-09-30

Op 4 september 2018 een bestelling geplaatst. Nog steeds niet mogen ontvangen. Er wordt op geen enkele supportmanier meer gereageerd (website, social media, e-mail, bellen)

chris voogd beoordeelde op 2018-09-29

Karin Van den busken beoordeelde op 2018-09-29

Bestelling is niet in orde. Krijg niet wat ik besteld heb. ze zijn telefonisch niet te bereiken. Is ons al eens eerder overkomen. Dus bij deze de laatste bestelling geweest.

Yuri Verlee beoordeelde op 2018-09-29

Quick verzending and goeie aanstieker

Eduard beoordeelde op 2018-09-26

Bestellingen worden niet geleverd en er wordt niet op mails beantwoord, KOOP HIER NIET!

Teun beoordeelde op 2018-09-25

Ik zou mijn geld teruggekrijgen, en het systeem stond van ook. Maar na 4 dagen had ik weer contact opgenomen, en werd super geholpen. Zeker een aanradar!!

Willem Scherrenburg beoordeelde op 2018-09-25

Zeer tevreden correcte en snelle levering van de producten

Simon Baas beoordeelde op 2018-09-24

Kut website ik had meerder dingen besteld en sommige dingen zijn niet eens binnen gekomen dus heb een mailtje gesteurd en boeit een reactie gekregen

Kaya Tilkioglu beoordeelde op 2018-09-24

Mijn pakketje is niet compleet aangekomen, k heb een appje gestuurd maar er is nog niks binnenekomen

daan schoonus beoordeelde op 2018-09-21

Ik heb mijn andere deel van mijn bestelling nog steeds niet binnen na 2 weken, ze reageren nergens
op

Oost beoordeelde op 2018-09-19

op verschillende forum's veel slechte recensies, Toch besteld en met paypal betaald en track code. nu 2,5 week later nog steeds niets ontvangen. Er is contact geweest en er werd beloofd dat het aan het eind van vorige week op de post zou gaan. Dat is nog altijd niet gebeurt. Ik gaf ze de kans van de twijfel maar ik had toch naar de recensies moeten luisteren.

Albert De jong beoordeelde op 2018-09-19