Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Barnwoodweb

Steenbakkerstraat 1B
2222AT Katwijk
0714084746
KvK 66409926

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Barnwoodweb

Gemiddelde beoordeling

9,2

374 beoordelingen

Beoordeling van klanten

96%

3%

1%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Facebook 9 9,6
2018
Barnwoodweb

Ruud De Groot beoordeelde op 2018-12-17

snelle service


Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor uw review!
Barnwoodweb

peter hesselmann beoordeelde op 2018-12-15

ik heb mijn bestelling 13 december gedaan het zou de zelfde dag geleverd worden en nu word het maandag17 december wel jammer

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor uw review, vervelend dat dat uw pakketje niet afgeleverd is. Ik zie dat die op zijn vroegst vrijdag 14 december afgeleverd zou worden (voor 12.00 besteld was dezelfde dag). Helaas leek aflevering door Red je Pakketje niet mogelijk vrijdag en vandaar dat hij de eerst volgende dag, vandaag (17 december) geleverd wordt.

Hopelijk wordt het pakketje snel afgeleverd en zijn de producten naar wens!
Barnwoodweb

Joep Roncken beoordeelde op 2018-12-15

Top service, snelle levering!


Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor de review!
Barnwoodweb

Christ Jansen beoordeelde op 2018-12-14

Voldoende duidelijk site. Met nader advies heel goed geholpen


Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor de review!
Barnwoodweb

Rens Zomer beoordeelde op 2018-12-14

Eerst een beetje huiverig of het geleverde hout zo mooi zou zijn als op de foto. Eenmaal snel geleverd blijkt het echt zo mooi te zijn. Zeer tevreden dus.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor de fijne review Rens!
Barnwoodweb

Ronald Wittenberg beoordeelde op 2018-12-12

Duidelijke open communicatie over de mogelijkheden, response tijd op vragen was binnen 24 uur, heldere uitleg hoe het systeem functioneert, flexibele opstelling in prijs, leveringsmogelijkheden en uitvoering. Alle onderdelen van het railsysteem waren separaat verpakt om beschadigingen te voorkomen. Prima en zeker aan te bevelen bij vrienden en kennissen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Barnwoodweb:
Goed te horen Ronald, bedankt voor de uitgebreide review en heel veel plezier van de producten.
Barnwoodweb

SBC Huikeshoven beoordeelde op 2018-12-12

Was iets met de levering misgegaan. Zeer professioneel opgepakt en correct afgehandeld. Uitstekende telefonische bereikbaarheid

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor de review, goed te lezen dat t goed is opgelost.
Barnwoodweb

Klaas Vink beoordeelde op 2018-12-12

Top!! Snelle levering!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor de review!
Barnwoodweb

Lidepi beoordeelde op 2018-12-12

Top service!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor de review!
Barnwoodweb

Jeanette Trijssenaar beoordeelde op 2018-12-11

Super service, niets is teveel en nemen telefonisch de tijd en vellen ook direct terug. Ik ben echt tevreden

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor de review Jeanette!
Barnwoodweb

christophe bonroy beoordeelde op 2018-12-11

Super goede service ze hebben mij nog gecontacteerd omdat mijn klinken te groot waren voor mijn deur en inderdaad veel beter nu super mooie deuren

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor de fijne review!
Barnwoodweb

Hans Evers beoordeelde op 2018-12-11

Goede levering van een goed product.


Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor de fijne review!
Barnwoodweb

Peter van de Nieuwenhof beoordeelde op 2018-12-11

nog niet geleverd. zou gister geleverd worden maar is zoek geraakt. wordt nu morgen geleverd.


Reactie van Barnwoodweb:
Enorm vervelend dat uw pakket is zoekgeraakt, wij hebben hem zodra dat bekend was direct een nieuw pakket gestuurd. Ik hoop dat deze alsnog snel geleverd wordt en wens u veel plezier met de spullen!
Barnwoodweb

Marcel van den Os beoordeelde op 2018-12-11

Alle overige communicatie was perfect.
Er ontbrak 1 onderdeel , maar na 1 vriendelijk telefoontje werd het na gestuurd .


Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor uw review Marcel!
Barnwoodweb

Pascal Ligthart beoordeelde op 2018-12-11

Supersnelle levering, om 12:00u uur besteld en om 21:00 in huis!?
Topservice!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Barnwoodweb:
De formule 1 is er niets bij! Bedankt voor de review!
Barnwoodweb

Gerrit Schuur beoordeelde op 2018-12-11

Kwaliteit en service en flexibiliteit perfect


Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor de fijne review!
Barnwoodweb

cock swikker beoordeelde op 2018-12-11

was goed geregeld zelfde dag in huis

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor de review!
Barnwoodweb

Els Stooker beoordeelde op 2018-12-09

Te korte rails gekozen. Barnwood stuurde een langere en we hoefden alleen maar de extra lengte te betalen!
Chapeau.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor de review Els!
Barnwoodweb

Jordy van Raalte beoordeelde op 2018-12-08

Super snelle levering, mooie producten! Zeer tevreden.


Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor de review Jordy!
Barnwoodweb

Timmy Willems beoordeelde op 2018-12-07

TOPwebshop, correcte levering.
Wegens een dubbele bestelling wat mijn fout was, de helpdesk gecontacteerd en meteen mijn geld teruggestort gekregen.

De volgende keer bestel ik meteen de 2 deuren die ik nog nodig heb want dan is er maar 1 leveringkost voor beide.

Bedankt jongens voor de goede service!

Mvg,
Tim


Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor je prettige review Tim!

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.