Steenbakkerstraat 1B

Ruud De Groot beoordeelde op 2018-12-17

snelle service

Bedankt voor uw review!

peter hesselmann beoordeelde op 2018-12-15

ik heb mijn bestelling 13 december gedaan het zou de zelfde dag geleverd worden en nu word het maandag17 december wel jammer

Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor uw review, vervelend dat dat uw pakketje niet afgeleverd is. Ik zie dat die op zijn vroegst vrijdag 14 december afgeleverd zou worden (voor 12.00 besteld was dezelfde dag). Helaas leek aflevering door Red je Pakketje niet mogelijk vrijdag en vandaar dat hij de eerst volgende dag, vandaag (17 december) geleverd wordt.

Hopelijk wordt het pakketje snel afgeleverd en zijn de producten naar wens!

Joep Roncken beoordeelde op 2018-12-15

Top service, snelle levering!

Christ Jansen beoordeelde op 2018-12-14

Voldoende duidelijk site. Met nader advies heel goed geholpen

Rens Zomer beoordeelde op 2018-12-14

Eerst een beetje huiverig of het geleverde hout zo mooi zou zijn als op de foto. Eenmaal snel geleverd blijkt het echt zo mooi te zijn. Zeer tevreden dus.

Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor de fijne review Rens!

Ronald Wittenberg beoordeelde op 2018-12-12

Duidelijke open communicatie over de mogelijkheden, response tijd op vragen was binnen 24 uur, heldere uitleg hoe het systeem functioneert, flexibele opstelling in prijs, leveringsmogelijkheden en uitvoering. Alle onderdelen van het railsysteem waren separaat verpakt om beschadigingen te voorkomen. Prima en zeker aan te bevelen bij vrienden en kennissen.

Reactie van Barnwoodweb:
Goed te horen Ronald, bedankt voor de uitgebreide review en heel veel plezier van de producten.

SBC Huikeshoven beoordeelde op 2018-12-12

Was iets met de levering misgegaan. Zeer professioneel opgepakt en correct afgehandeld. Uitstekende telefonische bereikbaarheid

Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor de review, goed te lezen dat t goed is opgelost.

Klaas Vink beoordeelde op 2018-12-12

Top!! Snelle levering!

Lidepi beoordeelde op 2018-12-12

Top service!

Jeanette Trijssenaar beoordeelde op 2018-12-11

Super service, niets is teveel en nemen telefonisch de tijd en vellen ook direct terug. Ik ben echt tevreden

Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor de review Jeanette!

christophe bonroy beoordeelde op 2018-12-11

Super goede service ze hebben mij nog gecontacteerd omdat mijn klinken te groot waren voor mijn deur en inderdaad veel beter nu super mooie deuren

Hans Evers beoordeelde op 2018-12-11

Goede levering van een goed product.

Peter van de Nieuwenhof beoordeelde op 2018-12-11

nog niet geleverd. zou gister geleverd worden maar is zoek geraakt. wordt nu morgen geleverd.

Reactie van Barnwoodweb:
Enorm vervelend dat uw pakket is zoekgeraakt, wij hebben hem zodra dat bekend was direct een nieuw pakket gestuurd. Ik hoop dat deze alsnog snel geleverd wordt en wens u veel plezier met de spullen!

Marcel van den Os beoordeelde op 2018-12-11

Alle overige communicatie was perfect.
Er ontbrak 1 onderdeel , maar na 1 vriendelijk telefoontje werd het na gestuurd .

Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor uw review Marcel!

Pascal Ligthart beoordeelde op 2018-12-11

Supersnelle levering, om 12:00u uur besteld en om 21:00 in huis!?
Topservice!

Reactie van Barnwoodweb:
De formule 1 is er niets bij! Bedankt voor de review!

Gerrit Schuur beoordeelde op 2018-12-11

Kwaliteit en service en flexibiliteit perfect

cock swikker beoordeelde op 2018-12-11

was goed geregeld zelfde dag in huis

Els Stooker beoordeelde op 2018-12-09

Te korte rails gekozen. Barnwood stuurde een langere en we hoefden alleen maar de extra lengte te betalen!
Chapeau.

Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor de review Els!

Jordy van Raalte beoordeelde op 2018-12-08

Super snelle levering, mooie producten! Zeer tevreden.

Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor de review Jordy!

Timmy Willems beoordeelde op 2018-12-07

TOPwebshop, correcte levering.
Wegens een dubbele bestelling wat mijn fout was, de helpdesk gecontacteerd en meteen mijn geld teruggestort gekregen.

De volgende keer bestel ik meteen de 2 deuren die ik nog nodig heb want dan is er maar 1 leveringkost voor beide.

Bedankt jongens voor de goede service!

Mvg,
Tim

Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor je prettige review Tim!