Steenbakkerstraat 1B

Google Plus/Places - 8,8

Angelique Van gemert beoordeelde op 2019-04-18

Heel tevreden

JOHN WINDELS beoordeelde op 2019-04-18

NIETS OP AAN TE MERKEN.OP HEEL KORTE TIJD GELEVERD.

E Feenstra beoordeelde op 2019-04-17

Perfecte service.

Piet Veldhuis beoordeelde op 2019-04-17

Zeer correcte complete en snelle levering,

pierre brakenhoff beoordeelde op 2019-04-17

super snelle levering en erg duidelijke mooie site

Iwan Willemsen beoordeelde op 2019-04-17

Helder proces van afrekenen. Goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Levering was sneller dan gedacht.

Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor de fijne review!

Chris Gijselaers beoordeelde op 2019-04-17

Prima. Goed product, prima prijs en snelle verzending!

Richard van Dooremalen beoordeelde op 2019-04-16

Bezorging over de eerste drempel en vanaf daar mag je het zelf doen.
Het product zelf 'loftdeur dubbel gebeitst' is maar matig gebeitst, zat plekken waar helemaal geen beits is aangebracht.
De instructie / rail-benodigdheden voor montage kloppen niet.

Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor uw review, wat ontzettend jammer dat deze niet heel positief is. Kunt u ons wellicht een mail sturen met foto's van de deur en aangeven wat er niet klopt aan de instructies? Graag helpen wij u verder.

Maartje beoordeelde op 2019-04-15

Goed gestructureerde info op site (handleiding etc), zeer snelle afhandeling en verzending via red je pakje (zelfde dag nog)

Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor uw review Maartje!

Wim De Bie beoordeelde op 2019-04-15

Heel correcte en vlugge levering : zondagavond 7/4 april besteld, 9/4 geleverd. Duidelijke website, beste prijs, kwalitatief materiaal, stevige verpakking, duidelijke montagerichtlijnen.

Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor uw fijne review! Veel plezier met de materialen!

Suzan beoordeelde op 2019-04-15

Na 17.00y besteld, volgende dag in huis. Top!

Dank voor uw review!

M.B. Scholtens beoordeelde op 2019-04-14

Gratis bezorgd, voordelig geprijsd product, tot nu toe heel tevreden. Product nog niet in gebruik genomen.

Reactie van Barnwoodweb:
Dank voor uw review, alvast veel succes gewenst met het monteren!

Danny Van Boxelaere beoordeelde op 2019-04-14

zeer snelle,correcte levering

Xavier Sauter beoordeelde op 2019-04-13

Gewoon prima prijs voor een mooi en degelijk onderdeelen snel geleverd!

Bedankt voor uw review

Rita Sint-Veenvliet beoordeelde op 2019-04-12

Goed ingepakt en snel in huis,moet het.nog ophangen.Lijkt mij erg mooi staan,een fantastisch systeem

Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor uw review! Succes met de montage!

R. & A. Doesburg beoordeelde op 2019-04-12

Bij de voorbereiding op de bestelling werd door de medewerker uitstekend en creatief meegedacht. Het maken van aanpassingen (bijvoorbeeld het boren van extra gaten) was geen enkel probleem. Het nazenden van onderdelen was in een handomdraai gefikst. Kortom: wat ons betreft een 10+
Rob Doesburg

Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor de fijne review! Heel veel plezier met de materialen!

Ans van Mechelen beoordeelde op 2019-04-12

Hele snelle service en het artikel was precies als de omschrijving. Top dus...en o ja niet te duur 😀

Reactie van Barnwoodweb:
Super! Dank voor de fijne review!

Helga Gerlo beoordeelde op 2019-04-12

Alles is geleverd binnen de afgesproken termijn. Prima dus !

Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor de fijne review!

T. Keuter beoordeelde op 2019-04-12

Bezoek aan de winkel was zeer positief en goed bevallen! Voor ons grootste stap naar de definitieve koop. Afhandeling was de reden voor de beoordeling. Communicatie over aflevering had geholpen. Nu was er een verkeerde aanname en aannemer voor niets geweest. Had graag ook uitleg van plafond ophanging gezien. (overigens meteen gekregen na de vraag)
Ik zou zeker wel nog een keer terug gaan!

Reactie van Barnwoodweb:
Bedankt voor uw review. Graag leren we hiervan, kunt u misschien aangeven wat de verkeerde aanname was en hoe die is ontstaan? Wellicht kunnen we het in toekomstige momenten met uw feedback kunnen voorkomen!

M.P. van der Ham beoordeelde op 2019-04-11

De website werkt prima om je te kunnen oriënteren en het bestellen werkt ook makkelijk. Maar om te bepalen wat we echt wilden zijn we toch even in de showroom wezen kijken. Daar kun je toch (beter) zien en voelen wat er te koop is. Jongens zijn ook erg behulpzaam.