Rijksweg Zuid 48

Lees
waarom

2016

Pim Oosterlee beoordeelde op 2016-09-14

Ik ben zeer tevreden. Alles naar wens en snel persoonlijk antwoord gekregen.

mevr.Vermeuelen beoordeelde op 2016-05-03

Heel te vreden

Jacques van den Berg beoordeelde op 2015-12-30

Poppenbedje voor kleindochter Sammie bleek na bestelling niet op voorraad. Toch ruim op tijd afgeleverd en door mij en Sammie in volle tevredenheid ontvangen!

rina van der meer/wereldwinkel naaldwijk beoordeelde op 2014-10-31

Snelle levering, goede service

Mystery shopper beoordeelde op 2014-07-07

We hebben de webwinkel Basiqz onlangs verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden we ons voor als een vader die onlangs een leuke speelscheur had gebouwd voor zijn kinderen. Voor deze speelscheur was hij op zoek naar een leuk tafeltje en bijbehorende stoeltjes. Hierbij kwam hij uit op de website Kidsshopz. Nu vroeg de vader zich echter af wat de leeftijd achter het materiaal was. Zijn kinderen waren namelijk 7 en 8 jaar oud. Daarnaast vroeg hij aan de webwinkel of hij de producten nog retour kon sturen mocht het hem niet compleet bevallen. We kregen al zeer spoedig een reactie terug van de webwinkel. Hierin werd aangegeven dat de producten (die we hadden aangekaart) helaas niet geschikt zijn voor kinderen van de leeftijd 7 en 8 jaar. We vroegen vervolgens aan de webwinkel of ze materiaal verkochten die wel geschikt waren voor deze leeftijd. We kregen vervolgens van de webwinkel te horen dat ze helaas geen grotere maten meubels verkochten voor kinderen. Wel kregen we de tip dat wanneer we in de buurt van fabrikant woonden, we daar een blik konden werpen op de producten. Vanwege de hartelijke reactie van de webwinkel en de spoedigheid waarmee het gepaard ging, beoordelen we Basiqz | Kidsshopz graag met de maximale vijf sterren.

R.Kerver beoordeelde op 2014-04-21

Schitterende kruiwagen, leveringsprobleem snel, adequaat en vriendelijk opgelost.
Echter; wij kochten een kruiwagen voor binnen en buiten (volgens website: "pappa, mag ik helpen" - " ja hoor, pak jij je kruiwagen maar"! Lekker door het huis of de tuin banjeren met deze kindvriendelijke kruiwagen.). Het garantieformulier geeft echter aan dat de kruiwagen alleen binnen te gebruiken is, anders geen garantie. Dit verbaast ons en was ook niet onze bedoeling.

Verbeke Luc beoordeelde op 2014-04-21

De geleverde kruiwagen voldoet 100 % aan onze wensen; Prachtige afwerking. Zeer goede service.

C.J. de Kruyff beoordeelde op 2014-04-01

Alles was perfect geregeld en de kruiwagen was mooi op tijd in huis.
Fijn om met u zaken gedaan te hebben.
Wij zullen zeker reclame maken voor u.

2014