Leemskuilen 12b

Bol.com 116 8,8

Maria Dorothea Geurtsen van Soest beoordeelde op 2019-01-15

Zeer goed product!

KdV beoordeelde op 2018-08-25

stevig en solide handdoekenrek, snel geleverd.

Kimmie beoordeelde op 2018-04-11

Ziet er prachtig en stabiel uit. Moet nog ervaren hoe hij bevalt op de lange termijn. Maar ziet er solide uit

Fiere beoordeelde op 2018-03-02

Ik ben zeer tevreden over de snelle reactie, en oplossing van het probleempje van het bestelde artikel.
hardstikke bedankt!!

Reactie van Bathweb:
Dank u voor uw positieve beoordeling. Wij worden zelf ook blij van tevreden klanten.

an beoordeelde op 2017-11-21

Bij Bathweb doen ze erg hun best om de klanten tevreden te stellen

Reactie van Bathweb:
Dank u voor het delen van uw ervaringen met ons

jan H beoordeelde op 2015-12-29

's-middags om 14.30 uur besteld en de volgende dag al in huis. Mooie spulletjes, echt waar voor mijn geld

Reactie van Bathweb:
Dank u voor het delen van uw ervaringen met ons. Mede door u krijgen toekomstige klanten een beter beeld van ons
2015