Lage Ham 190
5102AE Dongen
(0)162 238 333

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

T. Stolk beoordeelde op 2019-06-11

Omdat het gekochte product niet precies voldeed aan de door mij gewenste specificatie, is door de leverancier voortvarend gezocht naar een alternatief. Dat is ook tot mijn tevredenheid gevonden. De communicatie daarover was heel plezierig en correct en de levering is verder snel en prima afgewikkeld.

Mahamud Mahmed beoordeelde op 2019-06-05

Goede communicatie, snelle levering. Aanrader om hier te bestellen.

Lois van Schuppen beoordeelde op 2019-06-05

Prima webshop. Via mail worden vragen snel beantwoord en de levertijd is ook snel. Dank u wel.

M. van Baarne beoordeelde op 2019-05-08

Ik heb twee kroonluchters besteld. Een snelle service en goede kwaliteit. Ook de klantenservice is super vriendelijk!