Euregwegio 312
7532 SN Enschede

8,9

Eduard Altink beoordeelde op 2019-05-20

Een duidelijke site, en een snelle levering van mijn bestelling,
Top!!

Rodger Senden beoordeelde op 2019-05-16

Snelle levering en A klasse kwaliteit prijs verhouding. Top

Marco Herman beoordeelde op 2019-05-16

Prima goede kwaliteit en snelle levering

Casper Moerbeek beoordeelde op 2019-05-13

Snelle en correcte levering. Helaas paste de kleding mij niet maar dat is geen issue. Kleding kan worden teruggestuurd.

Ronald Van westering beoordeelde op 2019-05-12

Echt top snelle levering jullie hebben er een tevreden klant bij zeer blij met mn bestelling

Dennis Blom beoordeelde op 2019-05-12

1 woord: geweldig
Snelle verzending
Mooi kwaliteits kleding voor schappelijke prijs.
Ik ben tevreden!

Edwin Schep beoordeelde op 2019-05-11

T-shirt besteld, super tevreden over!

Nick van der Linden beoordeelde op 2019-05-09

Met bestellen vond ik het moeilijk een maat te kiezen omdat er bij de LN producten geen lengtes stonden vermeldt zoals mouwlengte, borstomvang etc. Dit is voor mij het enige minpuntje. Verder was de verzending snel en de kleding is heel gaaf.

Sander Brinkman beoordeelde op 2019-05-06

Prima winkel

Dimitri Boenders beoordeelde op 2019-05-04

Op woensdagmiddag voor de eerste keer 6 kledingstukken besteld en volgende dag binnen. Alles perfect verpakt. Pakketje is te volgen via track and trace. Ik ga hier vaker bestellen.

Maurice Hermes beoordeelde op 2019-05-03

Snel en netjes bezorgd

Mitchell Brouwer beoordeelde op 2019-05-03

Na bestelling kreeg ik het basic shirt kaki de volgende dag gratis thuisbezorgd. Toen ik het shirt aan trok merkte ik op dat er een gaatje in zat. Even en Whatsappje sturen en binnen een dag kreeg ik al reactie dat ik een foto moest sturen. Na het sturen van de foto’s kreeg ik te horen dat ze kosteloos een nieuw shirt opsturen. Geen rompslomp met retourzendingen of eindeloos bellen/mailen. Tops service en mooie shirts voor een fatsoenlijke prijs. Ik bestel hier zeker weer een keer.

Edwin Hoogland beoordeelde op 2019-05-03

Snelle levering. kwalitatief goed.

Peter beoordeelde op 2019-05-02

Super mooi shirt en snel geleverd aanrader

André Pijpers beoordeelde op 2019-04-28

Prima service. En snelle levering

Marciano Kasanradji beoordeelde op 2019-04-28

Zeer tevreden na 2 dagen al in huis en kleren boven mijn verwachting.

Sjoerd Langenbach beoordeelde op 2019-04-28

Producten precies mijn. Smaak tegen goede prijs 👍

Jantje v. Houwelingen beoordeelde op 2019-04-27

snelle levering , allen de maat die bij de kleding staat klopt niet bij de werkelijkheid zou misschien handig zijn om een maat tabel in cm erbij te plaatsen. verder geen probleem retour gestuurd en snel geld terug gehad

johan leeuwesteijn beoordeelde op 2019-04-26

Voor het èèrst hier een bestelling gedaan. Top snelle levering, ik ben tevreden!

Anand Mangrey beoordeelde op 2019-04-26

Snelle reactie en levering!