Kolonelsdiep 92
1509WR Zaandam

Roxanna Moorthaemer beoordeelde op 2018-06-19

Aardig , geduldig en iemand die weet wat ze doet !

Marlies Oyen beoordeelde op 2018-06-18

Zeer goede service!!

Karen Mentink beoordeelde op 2018-06-17

Goede service en snelle levering

Krystle Bartholet beoordeelde op 2018-06-17

Goede service, klantvriendelijk en snel geleverd, goed product!

Linda Aalberts beoordeelde op 2018-06-10

Werd precies gevraagd hoe ik het wou hebben. Tot het precies zo was zo als ik het wilde hebben.
Echt aanrader.

Rana Kamps beoordeelde op 2018-06-10

Goed

Linda Kerkman beoordeelde op 2018-06-09

Super goede service! Heel behulpzaam en producten worden snel geleverd. Mooie kwaliteit!

Tamara Dassen beoordeelde op 2018-06-09

Heb een poster besteld. Wilde toch nog wat anders hebben op de poster, dit kon via mail goed geregeld worden! Daarna eerst een voorbeeld toegestuurd gekregen waar ik akkoord voor verzending kon geven!

Katarina Petrovic beoordeelde op 2018-06-06

Goede communicatie en snelle levering. Sterren poster is prachtig!

Arnold Glaser beoordeelde op 2018-06-05

Beter dan op de foto. Poster is mooi geworden.

Kelly Noors-Gomes beoordeelde op 2018-06-03

Zeer snelle levering, binnen 24 uur, duidelijke communicatie en persoonlijk met zorg ingepakt. Hier bestel ik zeker vaker!

Sara del Barrio beoordeelde op 2018-06-03

Heel tevreden.

J.H. Lugtigheid beoordeelde op 2018-06-02

Fijne ervaring. Kreeg voor de bestelling geprint zou worden eerst een voorbeeld toegestuurd, pas daarna werd er geprint en verstuurd. Ben heel tevreden!

Wendy Bijsterbosch beoordeelde op 2018-05-25

Super blij met de geboorteposter die ik voor mijn neefje besteld heb. Kreeg netjes de proef druk op de mail en er werd meegedacht over de kleuren combinatie. Ook erg snel geleverd! Bedankt!

Linda V beoordeelde op 2018-05-22

Een super snelle service en goed onderhouden contact! Eventuele verzoeken kunnen makkelijk doorgegeven worden en afspraken worden nagekomen.

Eveliene Kodde beoordeelde op 2018-05-22

Ik heb een gepersonaliseerde poster besteld. Alvorens het printen werd mijn goedkeuring gevraagd. Zo kon ik toch nog een aanpassing doen. Echt een top service en snelle levering! Ik ben er heel blij mee. Bedankt!

Joyce N beoordeelde op 2018-05-21

Supergoede service en mooi eindproduct!!

Samira Bouman beoordeelde op 2018-05-21

Heel tevreden, persoonlijke sterrenposter besteld. Ik kreeg eerst een voorbeeld gemaild en bij goedkeuring werd deze geprint en verzenden. Na de goedkeuring heb ik hen twee dagen later binnen gekregen. Perfect cadeau!

Rianne Teunissen beoordeelde op 2018-05-20

Goede service, snel en goed verpakt geleverd! 👍🏻

Eva Van overbeek beoordeelde op 2018-05-19

Snel geleverd en de tuinposter ziet er mooi uit! Happy mee 😉