Kolonelsdiep 92
1509WR Zaandam

Tess Lieben beoordeelde op 2019-08-19

De poster was netjes geprint en was snel verzonden! Zeker een aanrader voor een origineel kado!

Taira Verboom beoordeelde op 2019-08-13

Super service en vooral ook heel snel.

Denise Blom beoordeelde op 2019-08-12

Geweldige ervaring! Ik bestelde een sterrenhemel op zaterdag en stuurde een mail op dinsdagochtend om te vragen of het donderdag binnen kon zijn (voor mijn vaders verjaardag). Gelijk reactie met een proefversie van de sterrenhemel. Ik wilde daar nog iets aan veranderd hebben, kreeg binnen een uur weer een proefversie. Vervolgens hebben zij dit gelijk voor mij geprint en opgestuurd zodat het woensdag zelfs al binnen was! Sterrenhemel was ook prachtig gemaakt!

Marianne Kienhuis beoordeelde op 2019-08-11

Uitstekende en snelle service. Een mooi product, helemaal aangepast naar wens.

Rhodé Buijs- van Dalen beoordeelde op 2019-08-10

Nadat de super mooie posters beschadigd aankwamen door de post, ontving ik heel netjes nieuwe! Bedankt voor de fijne service.

Anouk van Gelderen beoordeelde op 2019-08-09

Ontzettend prettig contact gehad over mijn voorkeuren en aanpassingen. Geweldig eindresultaat van mijn sterrenposter! Ik adviseer zeker Becca's Studio!

Chantal Verwest beoordeelde op 2019-08-06

Becca studio's heeft super fijn gehandeld. Voordat er geprint wordt krijg je eerst je definitieve ontwerp te zien voordat zij het drukken. Ik zou er zo weer iets bestellen!

Marlinda van Loon beoordeelde op 2019-08-05

Als cadeau voor mijn man twee sterrenposters besteld met gegevens van de kinderen. Eenmaal ontvangen had hij toch nog graag iets aangepast.
Een dag later werd alsnog een aangepaste poster toegestuurd!
Hardstikke bedankt voor de super service!!

Claire Stokkermans beoordeelde op 2019-08-05

Snelle levering, keurig te woord gestaan, mooi ingepakt!

Valerie van Camp beoordeelde op 2019-08-02

Wat een vriendelijke dame. Hier kunnen wij, Belgjes, nog wel wat van leren van de Nederlanders :-).
Ze heeft mij liefst 3 mails gestuurd met de vraag of ik het ontwerp zo goed vond.
Toen ik via PostNL wat problemen ondervond, heeft zij meteen stappen ondernomen en mij onmiddellijk verder geholpen. Steeds bleef ze even vriendelijk en geduldig aan de telefoon. Echt fijne service! Heel erg bedankt Becca, ik ben een zeer tevreden klant.

Gertruud Homan beoordeelde op 2019-07-31

Prachtige kwaliteit, prima service, snelle levering

Inge Maesen beoordeelde op 2019-07-30

Vlotte service, snelle levering

Petra Meij beoordeelde op 2019-07-30

Gevraagd naar ander lettertype en voorbeelden volgende snel. Nu dus de perfecte posters onder de veranda. Bestelling was ook snel in huis.

Wanja van Doorn beoordeelde op 2019-07-29

Top service & kwaliteit!

Helen de Bos beoordeelde op 2019-07-27

* Super mooi product (kersverse ouders waren onwijs blij met de sterrenhemel-poster)
* Goede service (ik had een foutgemaakt met mijn adres, hij had perongeluk 2x mijn huisnummer gepakt, waardoor Post.nl het schijnbaar niet meer begrijpt. Becca heeft dat heel snel opgelost, waardoor ik nog net optijd de poster binnen had voordat ik op kraamvisite ging!)

Ik zou haar webshop zeker aanraden.

Suzanna Klein Gunnewiek beoordeelde op 2019-07-23

Via chat goede communicatie gehad. Mooie kwaliteit. Snelle levering.

Yvonne beoordeelde op 2019-07-22

Hele goede service. Ik kwam er niet helemaal uit met lettertypes en heb met Becca gemaild. Zij heeft een voorbeeld terug gemaild en dat heb ik aangepast en daarna kreeg ik nog een voorbeeld. Dat was helemaal goed. De dag erna heb ik de poster keurig verpakt gekregen. Het ziet er heel mooi uit!

Arjan Van Tilborg beoordeelde op 2019-07-20

Keurig in de communicatie en vriendelijk. Een kleine aa passing was zo gedaan.

Jossy Iser beoordeelde op 2019-07-16

Prima product !
Vlotte en correct behandeling en verzending !

kim schaap beoordeelde op 2019-07-15

Super snelle levering. Niks op aan te merken.
Bedankt Becca😊