Kolonelsdiep 92
1509WR Zaandam

P Aartsen beoordeelde op 2019-02-15

Nermin beoordeelde op 2019-02-15

Gisteren besteld, vandaag in huis. Makkelijk in elkaar zetten, goede kwaliteit.

Leandra Jacobs beoordeelde op 2019-02-15

Mooie poster, snel geleverd. Vriendelijk contact gehad via mail.

Ramona Eijgelsheim beoordeelde op 2019-02-11

Snelle service en nette aflevering! Erg blij mee

Anita Janson beoordeelde op 2019-02-11

Hele fijne ervaring en een goede communicatie.
En ben zeer tevreden met het product.

Olivia Owusu beoordeelde op 2019-02-11

Heel erg tevreden, goed contact met de verkoper en het product was snel in huis!

Victor Verhoef beoordeelde op 2019-02-09

Heel tevreden. Van te voren in een email een voorbeeld gekregen van de poster.

Ingrid Krop beoordeelde op 2019-02-09

Twee hele mooie posters met de coördinaten en afbeelding van mijn woonplaats. Om de uiteindelijke afbeelding te krijgen heeft er overleg plaatsgevonden. En ook Becca kwam zelf met een leuk voorstel in iets aan te passen. De posters zien er superieur uit en prijken al aan de muur. Ik ben zeer tevreden! Ik zal zeker weer bestellen!

A van den Dool beoordeelde op 2019-02-08

Prachtige dromenvanger voor m'n aankomende neefje. Zeer goede communicatie en vlotte afhandeling! Dank!

Christl de Koster beoordeelde op 2019-02-06

Becca's Studio maakt online kopen persoonlijk!!
Ik wilde van een bepaalde geboorteposter nog een soortgelijke maar dan met safari-
dieren. Via de chat mijn wensen duidelijk gemaakt en een paar dagen later het voorbeeld al binnen.. ik was aangenaam verrast.
Bij navraag wat voor lijst zij mij adviseerde, belde zij me op en werd mijn vraag beantwoord.
Héél fijn om zaken mee te doen!
Becca's Studio staat bij mijn favorieten!

Claire de Wilde beoordeelde op 2019-02-05

De communicatie verliep via verschillende media erg soepel. Ondanks een foutje (in het systeem?) heeft ze het erg netjes opgelost en is het zelfs persoonlijk langs komen brengen. Wil je iets thuis laten bezorgen zonder dat andere bewoners weten waar het vandaan komt? Als je het aangeeft houdt Becca's Studio hier perfect rekening mee!

Jessica Sedney beoordeelde op 2019-02-04

Ik ben super tevreden.

Myrthe Meier beoordeelde op 2019-02-04

De sterrenposter is prachtig geworden en super goede service! Het product was helemaal naar mijn wens en snel in huis. Top!

Kelly Hauman beoordeelde op 2019-02-02

Heel vriendelijk. Snel geleverd.

Lex Visser beoordeelde op 2019-02-01

Aardig, open voor vragen en suggesties. Prima product en erg blij mee.

Anouk Pondman beoordeelde op 2019-01-27

Snel geholpen en product is precies zoals omschreven.

Rosan Heemskerk beoordeelde op 2019-01-27

Snelle service en mooie goede poster

Lindsey Strijbosch beoordeelde op 2019-01-25

Ik ben heel tevreden, ik heb eerst een voorbeeld gekregen en ik gaf aan dat ik het net iets anders wou en dit werd meteen geregeld met als resultaat dat mijn zus hardstikke blij is met haar geboortecadeau!

Monique Heeren beoordeelde op 2019-01-23

Super service ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Wendy De Mooij beoordeelde op 2019-01-16

Ik wilde een buitenposter die niet op de site stond , daarom heb ik Becca een mailtje gestuurd .
Ondanks dat het avond was kreeg ik direct antwoord .
Ik ben snel ,behulpzaam , vriendelijk en nog belangrijker vakkundig geholpen .
Binnen een paar dagen had ik een op maat gemaakte buitenposter van een mooie kwaliteit in huis .