Kolonelsdiep 92
1509WR Zaandam

Ingrid Paardekooper beoordeelde op 2018-10-21

Ik heb bij Becca een serveerplank besteld met scriptie. Binnen een paar dagen kreeg ik het ontwerp met de door mij gekozen tekst/letters over de mail toegestuurd met de vraag of dit het ontwerp was dat ik voor ogen had. Helemaal super. Ik gaf mijn akkoord via de mail en een paar dagen later werd de serveerplank ingepakt en goed verpakt afgeleverd door Post NL. Zondag besteld en donderdagavond in huis. Het is een kado, dus het staat nu netjes ingepakt te wachten tot de huwelijksdatum.

Ron beoordeelde op 2018-10-15

Alles volgens afspraak en helemaal top geregeld, meissie superblij, dus ik ook !

Maroussia Anthonise beoordeelde op 2018-10-15

Persoonlijk

M.Smit beoordeelde op 2018-10-14

Becca regeageerde vlot op mijn vragen. De aanpassingen in het ontwerp legde zij eerst aan mij voor met afbeelding in een PDF, voordat ze overging tot afdrukken. Snelle levering. Ik ben tevreden.

Mandy Dormans beoordeelde op 2018-10-13

Snel geleverd, zelfs nog de gewenste tekst vooraf gemaild om te kijken of het goed was. Duidelijke communicatie, Netjes en stevig verpakt, absoluut de moeite waard geweest!

oveida Ijzerman beoordeelde op 2018-10-13

Heel tevreden, heb meerde malen om een nieuwe proefdruk gevraagd. Dit kon allemaal en ging heel snel. Toen ik uiteindelijk had gekozen was het de volgende dag al in huis!

Lonneke van Grinsven beoordeelde op 2018-10-12

Heel mooi! Echt een super mooi kado 🤗👍

Elly beoordeelde op 2018-10-08

Gaf snel antwoord op onze vragen en vind het geen probleem om meerdere proefdrukken te maken!

J beoordeelde op 2018-10-08

Fijn om eerst een voorbeeld te ontvangen. Na goed keuring werd het meteen verstuurd en had ik het de volgende dat in huis, helemaal top!

Ilse Cappel beoordeelde op 2018-10-04

Snelle levering en ene prachtig product!

Linda Makarov beoordeelde op 2018-10-02

Heel tevreden. Snel geleverd en de poster zag er erg mooi uit!

Rico Hilhorst beoordeelde op 2018-10-02

Goede snelle service, mooi product

Sinem beoordeelde op 2018-10-01

Vragen werden snel beantwoord. Product snel in huis. Top!

Linda Hut beoordeelde op 2018-10-01

Erg mooi eind product!

Jacqueline beoordeelde op 2018-09-30

Prima service en mooi product!

Monica Wens beoordeelde op 2018-09-21

Goede snelle service. Een aanrader

Vanja Masala beoordeelde op 2018-09-21

Becca was echt aardig en helpful! Zij heeft me goed geholpen en advies gegeven zodat ik een goede keuze kan maken. Echt en top ervaring. Ik ga zeker weer iets bestellen, haar werk is uitstekend!

Anneke Stolmeijer beoordeelde op 2018-09-21

Snel en correct.

Frencis v/d Perk beoordeelde op 2018-09-19

Zeer tevreden hier ga ik nog wel meer bestellen.

Kim beoordeelde op 2018-09-17

Snel en vrienselikk bericht via email en de poster ziet er super uit! Echt een leuk kado idee