Kolonelsdiep 92
1509WR Zaandam

Anneke Beswerda beoordeelde op 2018-04-18

Mooie kwaliteit en goede communicatie

Debby Houps beoordeelde op 2018-04-17

Na bestelling een paar dagen later kreeg ik een voorbeeld voor het opgestuurd werd. Prima sevice en leuk ingepakt

J vd Akker vd Akker beoordeelde op 2018-04-16

Krijgt een voorbeeld via mail zodat je de kleuren nog kunt veranderen.
Dit is heel prettig.

Samantha Wellens beoordeelde op 2018-04-16

Ze had me eerst een mail gestuurd, voordat ze het echt ging uitprinten om te kijken of het zo goed was. Ik vroeg of het aangepast kon worden had ze heel snel gedaan en weer een foto gestuurd. De volgende dag na de email was mijn sterrenhemel klaar. Levertijd was ongeveer 3 dagen.

Nettie Vermaire beoordeelde op 2018-04-15

De service was uitstekend. Goed contact tijdens het hele "proces". Mooi resultaat.

Jolanda Van den berg beoordeelde op 2018-04-11

Communicatie met Becca studio is in een woord klasse.
Je word prima op de hoogte gehouden en je hebt veel inspraak hoe je het wilt hebben.
Ben super tevreden klasse.

sissy buitelaar beoordeelde op 2018-04-11

Ik had een beschadiging gekregen en wat een goede service dat er gewoon een nieuwe poster kosteloos werd verzonden en ook geennnieuwe poster hoefde te betalen. super goede service

Astrid beoordeelde op 2018-04-09

Goed overleg ...keurig afgeleverd

M RUITENBEEK beoordeelde op 2018-04-09

Snelle reactie, goed overleg over wensen, snelle levering. Zorgvuldig verpakt.

Christel Bernaards beoordeelde op 2018-04-04

Ik had eerst een vraag via de app verstuurd. Ik kreeg meteen telefonisch antwoord.
Heel persoonlijk, erg fijn.
Bestelling ook snel ontvangen. Mooi product, kortom zéér tevreden.

Myrthe Klaus beoordeelde op 2018-04-02

Netjes en snel

Jemaine van der Spek beoordeelde op 2018-03-28

Top service! Ik had een vraag via de site gestuurd, kreeg heel snel een antwoord op mijn vraag! En als ik nog vragen had dan kon ik haar een berichtje sturen. Zo heeft ze mij heel goed geholpen met de kleuren uitkiezen voor het ontwerp. Echt top!

Rianne van Veluw beoordeelde op 2018-03-26

kreeg het ontwerp van te voren opgestuurd via de mail en kon nog aanpassingen doen

Jolijn Nijhuis beoordeelde op 2018-03-19

Heel tevreden, vriendelijk behandeld en super service. Wou mijn bestelling toch nog wijzigen en kreeg een goede tip mee zodat het me niet meer ging kosten dan nodig! Zeker een aanrader.

Reactie van Becca's Studio:
Beste Jolijn, wat een leuke review om te lezen. Bedankt voor het nemen van de tijd hiervoor en veel plezier met de stadsposters.

Diana Schouten beoordeelde op 2018-03-19

Vriendelijk en snelle levering. Top!

Reactie van Becca's Studio:
Beste Diana, hartelijk dank voor deze beoordeling.

Els Langenberg beoordeelde op 2018-03-19

Goede ervaring woensdag besteld en donderdag al binnen, en heel netjes ingepakt

Reactie van Becca's Studio:
Beste Els, blij te horen dat de de posters de volgende dag netjes bij u bezorgd zijn. Veel plezier met uw posters.

Charleen beoordeelde op 2018-03-19

Snelle levering met aandacht.

Reactie van Becca's Studio:
Beste Charleen, bedankt voor het nemen van de tijd om deze beoordeling te schrijven. Veel plezier met uw bestelling.

Saskia Pors beoordeelde op 2018-03-12

Top service!!!

Reactie van Becca's Studio:
Beste Saskia, bedankt voor deze mooie beoordeling. Heel veel plezier met uw stadsposters.

Angelique Van timmeren beoordeelde op 2018-03-11

Heel tevreden. Goed contact ..snel in huis !ik ga hier zeker vaker bestellen

Reactie van Becca's Studio:
Beste Angelique, ik verwelkom u natuurlijk graag terug in de webshop. Bedankt voor deze mooie beoordeling en veel plezier met uw stadsposter.

Monique Van der putten beoordeelde op 2018-03-10

Snel geleverd top

Reactie van Becca's Studio:
Beste Monique, dank voor het nemen van de tijd om een review te schrijven. Blij dat u zo tevreden bent!