Kolonelsdiep 92
1509WR Zaandam

Natas beoordeelde op 2019-04-15

Product zag er kwalitatief erg goed uit. Tevens super goede service, erg klantvriendelijk en reageert snel op vragen. Absoluut een aanrader om bij deze studio te bestellen!

Gulcin Ozcan beoordeelde op 2019-04-14

Heel tevreden. Goede contact via de mail. Binnen 2dagen thuis

Naomi Driebergen beoordeelde op 2019-04-12

Super goed! Ik kreeg snel een mail met een proef van wat ik besteld had en de volgende dag kwam hij al binnen.
Super goede kwaliteit en mega mooi vormgegeven.

Karin Flokstra beoordeelde op 2019-04-12

Heel tevreden. Goede communicatie, mooi ontwerp en netjes geleverd.

Laura Pluijmaekers beoordeelde op 2019-04-03

Proefdruk snel ontvangen via mail, vervolgens werd de poster naar wens aangepast. Prima service!

Nathalie Van Der Veken beoordeelde op 2019-04-03

Snelle en vriendelijke service. Mooi resultaat.

Marjan Postma beoordeelde op 2019-04-01

Prima service

Kathy Tinnemans beoordeelde op 2019-03-12

Becca is erg klantvriendelijk en zorgt ervoor dat je eerst een concept krijgt alsvorens ze de afdruk stuurt!

Wilma beoordeelde op 2019-03-11

Netjes een proefdruk gekregen via de mail en deze naar wens kunnen bijwerken, zodat poster past bij de poster die we als kraamcadeau hadden gekregen. Hebben nu van de 2 mooiste momenten in ons leven een geweldige poster hangen boven ons bed.

Joyce Hummel beoordeelde op 2019-03-11

Super tevreden! Mooi resultaat en ik mocht het aanpassen tot ik het goed vond. Dat is erg fijn! Plus snelle levering!

Rowena Sismono beoordeelde op 2019-03-10

Top service! Snelle verzending!

Elke Elke Pauwels beoordeelde op 2019-03-03

zeer mooie sterrenposter, snel geleverd

Joep Geurts beoordeelde op 2019-03-02

Fijne persoonlijke service!

Debbie van der Klok beoordeelde op 2019-02-28

Lieve Becca!

Wat een mooie producten en super levering! Fijn dat je een bevestiging vraagt en het daarna ook snel geleverd is. Ik ben een tevreden klant :)

laura beoordeelde op 2019-02-28

Ten eerste wil ik melden dat deze site mijn favoriet is. Elke keer dat ik met een cadeau kom van Becca is iedereen zeker onder de indruk en vertellen ze mij hoe blij ze er mee zijn.
Ten tweede heb je ook een enorm goede service en klantvriendelijkheid.
Ze heeft zeker een warm hart. Zeer behulpzaam!

Dus als je overweegt een poster hier te bestellen of het nu persoonlijk is of gewoon een hele leuke wil bestellen; twijfel niet en bestel hem hier!

Zeker 5 hele grote sterren van mij!

Toos Schroer beoordeelde op 2019-02-26

Heel tevreden.
Van tevoren eerst een concept, waardoor het nog weer aangepast kon worden.
En snel en op tijd bezorgd!

Niusha Froozesh beoordeelde op 2019-02-25

Ik ben erg tevreden over Becca's Studio. Ik heb dinsdag een bestelling geplaatst en achteraan gebeld om te vragen of het voor zaterdag geleverd kon worden en heb mijn pakket donderdag al ontvangen. Erg vriendelijk aan de telefoon. Prachtige poster gekregen. Was heel lief ingepakt ook. Bedankt!

CINDY SAS beoordeelde op 2019-02-24

Super service! Hebben alles naar aangepast naar mijn vraag. Erg vriendelijk en snelle verzending.
Ik beveel hun zeker aan!

Monique Snel beoordeelde op 2019-02-23

Becca heeft mijn bestelling netjes verzonden. Buiten haar schuld was het pakket vertraagd maar ze heeft het ruimschoots goed gemaakt met een super leuk cadeau. 👍👍

R. Jacobs beoordeelde op 2019-02-22

Snelle levering, maar de poster is niet wat op de site staat beschreven. Daar staat "kinderkamerposter unicorn met naam glitters" én "Daarnaast is de naam in glittereffect geprint." Het lijkt alsof de naam die erop wordt gedrukt glittert, dit is echt niet zo. De naam is geprint in een effect dat lijkt te bestaan uit driehoekjes. Het is drukwerk zonder glittereffect. Ik ben hierdoor behoorlijk teleurgesteld. De tekst op de website is misleidend.