Kolonelsdiep 92
1509WR Zaandam

Veronique Cristiaensen beoordeelde op 2018-12-17

Vlotte service. Zeer vriendelijk.

christophe agten beoordeelde op 2018-12-17

Snelle reactietijd
Proefdruk al na 1,5 dag
Verzending 1 dag later
Sneller dan verwacht geleverd
Mooie poster met zeer mooie matte afwerking

Linda den Nijs beoordeelde op 2018-12-15

Heel goed, wordt nog voor verzending gevraagd of alles goed is en dan pas verstuurd. Super service!

Femke Kramer beoordeelde op 2018-12-10

Makkelijk te bestellen. Persoonlijk contact voor eventuele vragen. En mooi resultaat:)

Ellena Papageorgiou beoordeelde op 2018-12-08

Heel tevreden! Mooi eindproduct en goede communicatie met Becca. Ze heeft de sterrenposter op verzoek enkele keren aangepast en het is super geworden. Snelle levering ook.

C Langstraat beoordeelde op 2018-12-08

Net contact, goede service.

Rebecca beoordeelde op 2018-12-06

Snelle service, mooi resultaat. Ze is erg flexibel en je wensen worden tot in detail gerealiseerd! Erg tevreden!

Mendy Gerrits beoordeelde op 2018-12-05

Ik had hem iets scherper verwacht

Simone Obbing beoordeelde op 2018-11-28

Anita Beers beoordeelde op 2018-11-27

Heel tevreden. Snel antwoord op vragen en fijn om eerst een voorbeeld te zien. Bestelling snel geleverd.

Laura Kamphuis beoordeelde op 2018-11-23

Persoonlijke aandacht en prachtige producten! Zeer tevreden en ga zeker hier nog een keer bestellen!

johanna stamatiou beoordeelde op 2018-11-20

Goed overleg, snelle afhandeling, mooi ontwerp

Marjolijn Keeris beoordeelde op 2018-11-19

Het is een heel mooi product geworden. Helaas was het op 2 plekken gebroken. Maat heb het gelukkig kunnen herstellen. Maat het is super mooi.

Reactie van Becca's Studio:
Beste Marjolijn,

Wat jammer dat het gebroken is aangekomen. Erg creatief dat u het zelf heeft hersteld. Ik stuur u nog een mailtje!
Groeten Becca

Ellen Eijsink beoordeelde op 2018-11-19

Super service! Zeer snelle reactie en de poster is heel mooi geworden.

Groetjes

Brenda Vieira beoordeelde op 2018-11-16

De houten hanger met namen en geboortedatum (kraamcadeau) zag er heel goed uit. Echt mooi gemaakt en een leuk cadeau om te geven! Het was snel geleverd en uitstekende service! Ik kreeg eerst voorbeelden te zien om te beslissen hoe de namen op de hanger het mooist zouden staan.
Prima webwinkel. Je kunt hier gerust iets kopen!

Madelon beoordeelde op 2018-11-12

Goede persoonlijke Follow up. En prachtig resultaat.

Danitsja Koser beoordeelde op 2018-11-11

Fijne persoonlijke service, mooi product en snelle levering.

Janike Altena beoordeelde op 2018-11-10

Goede service!!

L. Christ beoordeelde op 2018-11-09

Snelle service en veel controlemomenten.

Simone Hermans beoordeelde op 2018-11-08

Behulpzaam en goede service. De afbeelding ziet er mooi uit.