Kolonelsdiep 92
1509WR Zaandam

Dave de Winter beoordeelde op 2019-06-21

Nvt

Teet Vlieg-Slot beoordeelde op 2019-06-19

Ik was op zoek naar een origineel cadeau voor een kattenliefhebber en kwam terecht op de website van Becca's Studio. Leuke poster gekocht en binnen 2 dagen ontvangen. Poster zag er super-mooi uit en uitstekend verpakt.
Zeer tevreden over Becca's Studio!!!

Hanneke van der Stek beoordeelde op 2019-06-19

Fijn contact, snelle levering

Kimberley Ferrari beoordeelde op 2019-06-17

Mijn vragen konden gelijk beantwoord worden en het product (sterrenposter) was echt super mooi gelukt! Zeker een aanrader.

Josefine beoordeelde op 2019-06-15

Snel en precies hoe ik het wilde!

Claudia Snouck beoordeelde op 2019-06-07

Vriendelijk, snel en mooi spul

Fleur Lensen beoordeelde op 2019-06-04

Hele goede service en een mooie poster!!!

Samantha de Waal beoordeelde op 2019-06-02

Goede kwaliteit snelle service

Mandy Smit beoordeelde op 2019-06-02

Heel mooi product, snelle reactie en contactmomenten, snelle levering. Aanrader en zal zeker nog eens bestellen!

Janneke Haumann beoordeelde op 2019-06-01

Erg tevreden. Snelle levering

Jenna Platton beoordeelde op 2019-05-28

Zeer tevreden! Snelle reacties op mail, verzending erg snel, goed ingepakt, mooie poster van goede kwaliteit.
De proefversie is handig

Jannie Clermonts beoordeelde op 2019-05-27

Ik ben heel blij met mijn tas. Super.

Jessyca Pepels beoordeelde op 2019-05-26

Opzich heel tevreden, product snel in huis! En hij is prachtig. Alleen vind ik hem wat prijzig voor een A4 formaat.

Sophie Voogt beoordeelde op 2019-05-26

Besteld en geleverd zoals aangegeven

Kelly beoordeelde op 2019-05-20

Super snel geleverd, goede kwaliteit en netjes verpakt. Daarnaast kreeg ik nog een berichtje van Becca om het ontwerp goed te keuren. Kan het iedereen aanraden!

Betul Cebi beoordeelde op 2019-05-18

Heel tevreden, snelle levering!

Jo beoordeelde op 2019-05-18

Snelle levering, mooie kwaliteit

Thomas de Korte beoordeelde op 2019-05-14

Goed geholpen en met behulp van proefdrukken het gewenste eindresultaat kunnen krijgen

Ayse Narin beoordeelde op 2019-05-08

Het was een cadeau, en eigenaar van het cadeau vond het zo prachtig poster met sterrenbeelden... binnen 1 dag geregeld was super blij! snelle cadeau!

Jasmijn Timmermans beoordeelde op 2019-05-06

Je krijgt eerst een mail met het design, echt top! Super mooi, gewoon hoe je het verwacht. Wel vind ik het vrij prijzig, achteraf denk ik je betaald bijna €30 voor een A4tje, maar wel topcadeau!