Schipholweg 103
2316XC Leiden

8,4

J. Theunisse beoordeelde op 2019-07-15

Snelle service, fijn contact, netjes, mooie prijsjes

Patricia Nijland-jager beoordeelde op 2019-07-13

Leuke artikelen, snelle levering

Renate Schalkoort beoordeelde op 2019-07-12

Snel en compleet geleverd

pieternel beoordeelde op 2019-07-07

Tevreden. Snelle levering

Anita Schmidt-Mohnen beoordeelde op 2019-07-07

Vlugge levering en alles netjes verzorgd.Top.

Ilona Koopman keyser beoordeelde op 2019-06-27

Gineke Van de Glind beoordeelde op 2019-06-20

Snelle levering. Leuk dat er een klein kaartje bij zat met ‘veel plezier met je bestelling’
Verzendkosten vond ik wat veel, omdat het pakketje gewoon door de brievenbus kon.

Reactie van Bedanktjuf.nl:
Bedankt voor uw positieve beoordeling! We gaan kijken of we de verzendkosten nog ietsje lager kunnen zetten. Het is wel zo dat de laatste jaren de postzegelprijs wat is gestegen.

Ne Vogelaar beoordeelde op 2019-06-18

Chandra Radhe beoordeelde op 2019-05-20

Heel tevreden. De volgende dag in huis👍

Alexandra van lingen beoordeelde op 2019-03-16

Super service en leuke spullen!

Vesta Gerrits beoordeelde op 2019-03-06

Ik had meer kwaliteit verwacht voor deze prijs.

Reactie van Bedanktjuf.nl:
Bedankt voor uw feedback. Wij doen ons best om de kwaliteit van onze producten zo goed mogelijk te maken en daarbij een haalbare prijs te rekenen.