Kerkstraat 78
6031CJ Nederweert

Antje Kromkamp beoordeelde op 2019-05-17

Snel geleverd.

Peter Martens beoordeelde op 2019-05-10

Heel goede internetsite. De bestelling is op de afgesproken geleverd.

Marcel beoordeelde op 2019-05-06

Snelle levering en volgens afspraak geleverd

Danielle Klaps beoordeelde op 2019-05-02

Snel geleverd.
Mooi product.
Zeer tevreden .

Herma Blom beoordeelde op 2019-04-18

Helder en overzichtelijke site en na bestelling direct de juiste info. Voor herhaling vatbaar.

Bianca Seves beoordeelde op 2019-04-04

Super snelle levering!

Hilda Croes beoordeelde op 2019-03-27

Erg tevreden , zondag besteld , dinsdag al geleverd

Annie Meeus beoordeelde op 2019-03-27

vlotte afwerking van de bestelling.

Goede kwaliteit prijsverhouding

Ine Koenders beoordeelde op 2019-03-17

Snelle levering, alles o.k.

Anita beoordeelde op 2019-03-16

Mijn eerste kennismaking met dit bedrijf is zeer positief. Waarom? Nadat ik de bestelling had geplaatst kreeg ik vrij snel daarna doorgegeven dat er 2 items ontbraken aan de bestelling. Deze verwachten ze woensdag binnen en dan werd het direct verstuurd. Donderdag had ik alles compleet binnen. Top service om je klanten zo op de hoogte te houden. Kom zeker nog eens snuffelen in jullie uitgebreide collectie.

Jacqueline Heeroma beoordeelde op 2019-03-02

Netjes verpakt en snel in huis met een persoonlijk bedankje!!

Lisette Goddijn beoordeelde op 2019-02-27

Het bestelde produkt kwam helemaal overeen met de afbeelding op de site. Zeer blij met het mooie produkt .

Joke van Etten beoordeelde op 2019-02-24

Niet goedkoop maar wel een mooie kwaliteit! Kleur van de handdoeken was precies zoals afgebeeld. Levering zoals beloofd.

jeanet godijk-oversteegen beoordeelde op 2019-02-18

keurig aangegeven dat de bestelling later kwam, met de vraag of ik daar op wilde wachten.
Natuurlijk...daarna een snelle levering van een top product

Judith de J beoordeelde op 2019-02-13

Ik belde met de vraag of dàt ene dekbedovertrek nog in de aanbieding was. Niet in de winkel maar ze hebben alle moeite gedaan om tóch 2 dekbedovertrekken te vinden en te verzenden. Heel klantvriendelijk en correct.

Ingrid Steenbergen beoordeelde op 2019-02-10

Zeer correcte site. Je wordt goed op de hoogte gehouden van her verloop van de bestelling. Ook netjes op tijd geleverd.

Diana van Starrenburg beoordeelde op 2019-02-03

snele afhandeling

Iris Janssens beoordeelde op 2019-02-01

prima service

Kitty De Muynck beoordeelde op 2019-01-31

Snelle levering. Kocht bij van Dijck in Hilversum, woon nu in Burgh-Haamstede, dus via de website! Mis de winkel was erg mooi, leuk op debon stond,; bedankt! Leuk, dus groet Kitty

Janneke Nijenhuis beoordeelde op 2019-01-31

Top service!