Kerkstraat 78
6031CJ Nederweert

9,1

Fred Limburg beoordeelde op 2018-02-04

Ik ben heel goed en aardig geholpen ,telefoongesprek was heel goed een ontzettend aardige dame heeft me geholpen toen de betaling niet lukte.
Ik ga zeker nog bij hun bestellen het bestelde was snel binnen dus alleen maar lof voor de firma

Michel Linkens beoordeelde op 2018-01-27

1-Bestelling moet vóór 17:00u geplaatst zijn ?
2-Niet mogelijk om nà levering te betalen ?
3-Ganse dag thuisblijven omdat geen uur van levering kan bekomen worden .

Reactie van Bedlinnenfashion.com:
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat u niet tevreden bent. Ik ben voor u even gaan kijken naar de verbeterpunten die u aangeeft en ik zie inderdaad dat de bestelling net na 17.00 uur is binnengekomen. Het is inderdaad zo dat deze bestelling daardoor niet dezelfde dag verwerkt is omdat de pakketten altijd om 17.00 uur worden opgehaald. We kunnen dan pas de volgende dag weer opnieuw pakketten aanleveren.

Achteraf betalen is voor de Nederlandse consumenten al mogelijk en we hopen dat dit over enkele maanden ook gerealiseerd zal zijn voor de Belgische consumenten. Hier zijn we druk mee bezig zodat we dit betaalgemak ook aan u kunnen aanbieden.

Voor de levering van de pakketten werken wij met PostNL / BPost. Doorgaans merk ik dat klanten tevreden zijn over de tijdsindicatie die wordt afgegeven, maar helaas is een tijdsindicatie niet altijd aanwezig bij aflevering door Belgische pakketdiensten. We zien hierin de laatste tijd al veel verbetering, maar dit kan zeker nog beter. Uw opmerking wordt doorgegeven aan de verzendorganisatie.

Tenslotte wil ik u veel plezier wensen met uw bestelling. We hopen u nogmaals te mogen terugzien. Een fijne dag gewenst.

Kees Langelaar beoordeelde op 2018-01-19

Goede verzorging van het product om bij ons te brengen.
Verpakking goed.
Snelle levering.

Petra beoordeelde op 2018-01-19

Snel, netjes verpakt, alles in orde!

Yvonne Clijnk beoordeelde op 2018-01-05

Snelle levering. Uitstekend verpakt.

Tamara Verhoeven beoordeelde op 2017-12-14

a

Steenstra beoordeelde op 2017-12-10

Prima levering

A Nap beoordeelde op 2017-12-08

Heel goede service . Bij nalevering wordt er keurig een mail gestuurd !

Francisca Meijer beoordeelde op 2017-12-07

Petra Zwierzina beoordeelde op 2017-12-02

Snelle levering en zeer mooie dikke washandjes

Monique Duvivier beoordeelde op 2017-11-27

makkelijk te bestellen snel afgeleverd en goed kwaliteit top

Paulien van Empelen beoordeelde op 2017-11-19

Duidelijke informatie en netjes afgehandelde levering van een goed product

J. Raven beoordeelde op 2017-09-18

Goed contact en overleg

S van der Schaaf beoordeelde op 2017-09-10

we hadden in eerste instantie geen track en trace code gekregen en moesten er achteraan bellen en toen was het opgelost.

Luc Longin beoordeelde op 2017-09-08

Heel tevreden, lage prijzen, heel snelle levering op de dag na de bestelling.

Tamara Beijer Steeman beoordeelde op 2017-08-27

Volgende dag in huis, netjes ingepakt en persoonlijk kaartje erbij. Top !

Darryl Zimmerman beoordeelde op 2017-08-11

geweldig

Alian Kuppens beoordeelde op 2017-07-22

Uitstekend

Sarah beoordeelde op 2017-07-19

Duidelijke site. Vlotte levering.

Emelie Visser beoordeelde op 2017-07-15

Duidelijke site. Goede communicatie (1 product bleek toch niet op voorraad) en vlotte correcte levering. Voor herhaling vatbaar.