Kerkstraat 78
6031CJ Nederweert

Jacqueline Janssen beoordeelde op 2018-05-21

Super snelle levering met een persoonlijke touch....een "Bedankt" op de pakbon....erg leuk.

Annemiek Besselink beoordeelde op 2018-05-11

super mooi beddengoed, goede kwaliteit snelle bezorging

H Speenhoff beoordeelde op 2018-04-22

Snelle verzending , en mocht je toch iets retour willen doen dan is dat gratis

Modderkolk beoordeelde op 2018-03-30

Snelle levering en netjes verpakt!

M.L. Goossens beoordeelde op 2018-03-26

alles is goed verlopen.
dank je wel.

Monique Molenaar beoordeelde op 2018-03-10

Ik werd keurig netjes te woord gestaan. De badjas die ik heb besteld on line werd zelfs voor mij aangetrokken om exact de lengte etc door te geven over de telefoon. Ben uiterst tevrreden over de bestelling.

Ingrid Van der wekken beoordeelde op 2018-03-09

Snel geleverd.

Helma Bres beoordeelde op 2018-03-09

Uitstekend ! Snel in huis !

Marianne beoordeelde op 2018-03-08

Prachtige artikelen, uitstekende kwaliteit!

Tevreden klant beoordeelde op 2018-03-03

Snelle levering, correct product en vriendelijke benadering. Voor herhaling vatbaar.

yvonne frowein beoordeelde op 2018-03-02

De bestelling is optijd en goed verpakt bezorgd.

Heleen beoordeelde op 2018-03-01

Snelle en goedverzorgde levering.

Lucas De Romijn beoordeelde op 2018-02-27

Goede website met duidelijke besturing. Zondag avond besteld en dinsdag ochtend ontvangen. Degelijk verpakt en correcte bezorger. Betalingsmogelijkheden zijn uitstekend. Wellicht nog uitbreiden met op rekening?

Fred Limburg beoordeelde op 2018-02-04

Ik ben heel goed en aardig geholpen ,telefoongesprek was heel goed een ontzettend aardige dame heeft me geholpen toen de betaling niet lukte.
Ik ga zeker nog bij hun bestellen het bestelde was snel binnen dus alleen maar lof voor de firma

Michel Linkens beoordeelde op 2018-01-27

1-Bestelling moet vóór 17:00u geplaatst zijn ?
2-Niet mogelijk om nà levering te betalen ?
3-Ganse dag thuisblijven omdat geen uur van levering kan bekomen worden .

Reactie van Bedlinnenfashion.com:
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat u niet tevreden bent. Ik ben voor u even gaan kijken naar de verbeterpunten die u aangeeft en ik zie inderdaad dat de bestelling net na 17.00 uur is binnengekomen. Het is inderdaad zo dat deze bestelling daardoor niet dezelfde dag verwerkt is omdat de pakketten altijd om 17.00 uur worden opgehaald. We kunnen dan pas de volgende dag weer opnieuw pakketten aanleveren.

Achteraf betalen is voor de Nederlandse consumenten al mogelijk en we hopen dat dit over enkele maanden ook gerealiseerd zal zijn voor de Belgische consumenten. Hier zijn we druk mee bezig zodat we dit betaalgemak ook aan u kunnen aanbieden.

Voor de levering van de pakketten werken wij met PostNL / BPost. Doorgaans merk ik dat klanten tevreden zijn over de tijdsindicatie die wordt afgegeven, maar helaas is een tijdsindicatie niet altijd aanwezig bij aflevering door Belgische pakketdiensten. We zien hierin de laatste tijd al veel verbetering, maar dit kan zeker nog beter. Uw opmerking wordt doorgegeven aan de verzendorganisatie.

Tenslotte wil ik u veel plezier wensen met uw bestelling. We hopen u nogmaals te mogen terugzien. Een fijne dag gewenst.

Kees Langelaar beoordeelde op 2018-01-19

Goede verzorging van het product om bij ons te brengen.
Verpakking goed.
Snelle levering.

Petra beoordeelde op 2018-01-19

Snel, netjes verpakt, alles in orde!

Yvonne Clijnk beoordeelde op 2018-01-05

Snelle levering. Uitstekend verpakt.

Tamara Verhoeven beoordeelde op 2017-12-14

a