Rietveldstraat 169
2662 HL Bergschenhoek

8,5

Beslist.nl 36 8,6

John Kleist beoordeelde op 2019-06-09

Bestellen gaat makkelijk en wordt vrij snel geleverd.
Alleen zouden de prijzen lager kunnen naar mijn mening.

Brian Mulder beoordeelde op 2019-05-02

Snel geleverd zoals altijd en altijd goede kwaliteit

Shirly Wild beoordeelde op 2019-04-30

Goede service, kwaliteit en prijs,

kamil vossen beoordeelde op 2019-04-07

prima. Op tijd geleverd en zoals besteld ook gekregen.

Arjan Boerman beoordeelde op 2019-03-31

Snelle levering goede service normale tarieven

Sergius Mirino beoordeelde op 2019-03-20

Goede service, ook toen pakketje twee keer verkeerd bezorgd was door fout van Post.NL heeft beetjeondeugend goed gehandeld en moeite gedaan zodat het pakketje terug werd gevonden en juist werd bezorgd.

Martin van Toor beoordeelde op 2019-03-12

Prima service. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Wanneer je per ongeluk een foutje in je bestelling hebt gedaan, is een e-mail genoeg om die te corrigeren. Krijg je ook bevestiging van. Spulletjes worden netjes en verzorgd afgeleverd.

L beoordeelde op 2019-03-10

Altijd een top service, goede kwaliteit, snel geleverd en als ik vragen heb worden deze snel en correct beantwoord.

Beetjeondeugend.nl is dan ook mijn nummer 1 online webshop voor sexy lingerie en speeltjes!

bart de bleser beoordeelde op 2019-03-02

Levering kon sneller. Duurde bijna een week

Patrick Buys beoordeelde op 2019-02-25

Ik vind de traceerbaarheid van bestellingen niet goed, en ook de voorraadaanduidingen moeten beter

meendering pj beoordeelde op 2019-02-11

goede bewerking bestelling afhandeling makkelijk in te vullen en als het voor cammodel is aangeven waar je haar naam neer moet zetten op opmerking en betaling goed te verwerken en het verzenden en aankomen bij wordt goed doorgegeven

Pin up Daisy beoordeelde op 2019-02-05

s'avonds laat besteld de volgende dag al binnen! Het zat in een stevige discrete doos en alles netjes ingepakt.

EB beoordeelde op 2019-02-01

Snel en duidelijk bestel en leverproces

Andre Rommers beoordeelde op 2019-01-17

kadocard aankopen is niet zo moeilijk he

binnen een uurtje netjes de code ontvangen

Dennis Sinnige beoordeelde op 2019-01-09

Snelle en goede bezorging en ook snelle respons op vragen.

Martin van Toor beoordeelde op 2019-01-06

Ontvangster staat het setje heel goed en ze is er onwijs blij mee.

Martin van Toor beoordeelde op 2018-11-28

Gebruikster is erg tevreden over het materiaal. Flexibel en maakt het gebruik er van erg prettig. De grootste is even oefenen, maar dan past die ook en zit lekker, mede dus door het materiaal.

Martin van Toor beoordeelde op 2018-11-08

Boxer is beter en mooier dan op het eerste gezicht van de foto. Lekker soepel materiaal. Pasvorm is uitstekend, de rits loopt helemaal door onder en is goed beveiligd dat je er niet tussenkomt. Je voelt je er meteen sexy in. Aanrader!

Martin van Toor beoordeelde op 2018-10-11

Kadootje voor een mooie dame was snel besteld op de site. Uit de reactie van de dame is het goed verzorgd en goed verpakt bezorgd. De levertijd is prima. Binnen enkele dagen is het kadootje afgeleverd op bedoeld adres.

Dennis beoordeelde op 2018-08-24

Keurig overzicht van de producten. Erg goede communicatie en goede leveringen