Sprangseweg 3
5144NV Waalwijk

Olaf beoordeelde op 2019-09-14

Keurig verpakt en snel in huis, top!

Ingo Oldenkamp beoordeelde op 2019-09-13

Voor de tweede keer iets besteld bij Ben's electronics. Ook nu volgde een prompte levering van de gevraagde goederen. Prettig om iets in Brabant te kunnen kopen!

Paul beoordeelde op 2019-09-13

Alles zoals afgesproken geleverd. Een aanrader

Jos Vreeker beoordeelde op 2019-09-13

supersnel

Ron Luckers beoordeelde op 2019-09-13

Leuke winkel voor onze halloween gadgets. Motertjes en zo vind je slecht .

Eric beoordeelde op 2019-09-12

Erg tevreden, leuk assortiment, zou hier een daar iets uitgebreider mogen, maar vooral het aanbod van niet legitieme arduino's en andere programmeer onderdelen maakt Bens een erg handige webshop. Daarnaast snelle levering en simpele maar duidelijk product informatie.

mari beoordeelde op 2019-09-12

bestelling correct en de volgende dag ontvangen

Fritz Bosch beoordeelde op 2019-09-10

Zeer tevreden, alle bestelde onderdelen waren aanwezig, en de bezorging was snel. Dit wil ik voor mijn electronica projecten!!

Paul Van Craeynest beoordeelde op 2019-09-09

Top !
Alles op tijd.

Paul beoordeelde op 2019-09-08

Profesioneel

Joost beoordeelde op 2019-09-06

Ben altijd zeer tevreden over Ben's Electronics. Veel keuze en het meeste is vaak op voorraad. Nog nooit meegemaakt dat ik iets verkeerd/kapot heb gehad en tot nu toe altijd volgende dag al in huis!
Ik kom heel graag op deze website!

Carel. beoordeelde op 2019-09-06

Kort geleden een lcr4t inductie en capaciteitsmeter gekocht omdat ik wat spoeltjes en een ringkerntrafo moest maken voor hf antenne dieleinden. Hier mijn ervaring.
Verschrikkelijk mooi apparaatje heel handig in gebruik. En accuraat. Had vroeger iets duurdere meetapparaten voor o.a. dit doel en een beetje, nou beetje, duurder maar dit is ruim voldoende voor het gebied waar ik het voor gebruik. Jammer dat er geen batterijvakje zit bij deze behuizing. De uitsparing is wel al gedeeltelijk voorzien. Het vierkante gaatje opzij voorzie ik wel van een (adaptor) aansluiting.
Deze tester is zeker een aanrader.!,

Roman bosch beoordeelde op 2019-09-06

Snelle en goede levering, service was ook super! Topervaring.

M Stout beoordeelde op 2019-09-05

Top Service, altijd correct en optijd.

Fritz Bosch beoordeelde op 2019-09-03

snel, accuraat en goede prijzen, daar houd ik van!

Ernst beoordeelde op 2019-09-02

Producten waren na de bestelling direct verzonden en zijn goed verpakt aangekomen.

Raymond beoordeelde op 2019-09-01

heel tevreden, bestelling snel geleverd en zeer zorgvuldig verpakt.

Jeffrey beoordeelde op 2019-08-29

Zeer tevreden, volgende dag netjes bezorgd. Kleine producten in een zakje aan de pakbon geplakt.

Ludo beoordeelde op 2019-08-29

Een snelle en complete levering

A beoordeelde op 2019-08-29