Sprangseweg 3
5144NV Waalwijk

Anton beoordeelde op 2019-05-21

Altijd vriendelijke service en goede adviezen.

Martin C.S. Brandsma beoordeelde op 2019-05-17

Snelle levering van prima elektronische componenten voor een prima prijs

Laura beoordeelde op 2019-05-16

Snel geleverd. Goede kwaliteit.
Beschrijving van producten op de website kan beter

Ron Versteeg beoordeelde op 2019-05-13

Zeer tevreden. Levert op tijd en de verpakking is zeer zorgvuldig. Ben is gèèn chinese webshop :-)

willem beoordeelde op 2019-05-13

snel , goed niets op aan te merken.

Annette beoordeelde op 2019-05-13

snelle levering, goede klantenservice

Igor beoordeelde op 2019-05-10

Exactly as descripted, good price, very fast delivery

Vanhove beoordeelde op 2019-05-09

Bestelling zeer goed ontvangen ,en zeker naar de verwachting van staat en werking. Prima !!

Kees Katwijk beoordeelde op 2019-05-09

Ondanks dat ik wist dat een bestelde pomp en slang niet met elkaar matchen wel besteld. Kreeg keurig berichtje van Ben of ik hiervan op de hoogte was en als klap op de vuurpijl werd er zelfs nog als service een stuk slang geleverd dat wel past. TOP !

R.F. beoordeelde op 2019-05-09

LM van der linden beoordeelde op 2019-05-07

En ook prima verpakt .

H.R. beoordeelde op 2019-05-06

Snel verstuurd en alles volgens bestelling geleverd!H.R

Frans Staal, FerrotronicS beoordeelde op 2019-05-04

prima advies, uitstekende service!

Hendrik beoordeelde op 2019-05-04

Achteraf kwam ik erachter dat ik iets was vergeten te bestellen (bij mijn grote lijst aankopen). Ze hebben het kosteloos erbij gedaan, top service!

Jasper beoordeelde op 2019-05-04

Alles keurig ontvangen met een snelle levering. Ik zeg geweldig.

doet niets too beoordeelde op 2019-05-04

Levering is niet zoals beloofd in de website. Het duurt langer dus!

Reactie van Ben's electronics:
Goedemiddag, ik heb even gekeken op uw ordernummer en zie dat uw zending 1 dag vertraging heeft opgelopen bij PostNL. Dat vinden wij erg vervelend maar dat hebben wij helaas niet in de hand.
Wij beloven op onze site dat orders die op werkdagen besteld en betaald zijn voor 16.30 uur dezelfde dag verzonden worden. Dat hebben wij ook netjes gedaan. Wij hebben dus zeker wel gedaan wat we beloofd hebben.
Hopelijk heeft u ondanks de dag vertraging toch veel plezier van uw aankopen. Met vriendelijke groet, Team Bens electronics

Ron Versteeg beoordeelde op 2019-05-03

Duidelijke site. Zeer snelle levering en alles keurig verpakt ! Artikelen zijn van prima kwaliteit en op de pakbon stond met pen geschreven bij 1 vd artikelen: getest!
Vandaar: 'Uitstekend'

Michel beoordeelde op 2019-05-02

Ik ben een rijskast voor deeg aan het maken en daarvoor had ik spulletjes nodig die niet op elke hoek van de staat te krijgen zijn. Al zoekende ben ik zo terecht gekomen bij Ben's electronics. Verschillende artikelen besteld en deze werden de volgende werkdag al bezorgd. De spullen waren netjes stevig ingepakt en de doos was voorzien van duidelijke "Breekbaar" stickers. Voor herhaling vatbaar dus.

L.A. been beoordeelde op 2019-05-02

Correcte levering.

Ron beoordeelde op 2019-05-02

Net ontdekt en een leuke shop. Eerste bestelling vlot geleverd en goede kwaliteit