Sprangseweg 3
5144NV Waalwijk

Ben beoordeelde op 2019-07-12

Goede spullen, snelle levering.

Richard S beoordeelde op 2019-07-12

Altijd levering volgende dag met de post, geen gezeur, onderdelen werken altijd ( itt Aliexpress), en dat voor een mooie prijs.

Jaap beoordeelde op 2019-07-12

Erg tevreden! Na telefonisch mijn vraag uitstekend beantwoord te hebben had ik mijn bestelling de volgende dag al in huis! Perfect!

Amber beoordeelde op 2019-07-11

Zeer tevreden, Bestelling kwam erg snel en alles was netjes en veilig ingepakt.

Erik beoordeelde op 2019-07-08

Heel tevreden. Altijd snel geleverd en bij een vraag ook altijd snel antwoord.

H.Batema beoordeelde op 2019-07-07

Snelle levering en prima verpakt in esd zakjes.

wouter beoordeelde op 2019-07-05

snel besteld en alles keurig verpakt snel in huis

Rik beoordeelde op 2019-07-04

Snelle correcte levering.

Casper den Haan beoordeelde op 2019-07-04

Het pakket werd snel bezorgd en alle spullen die besteld waren zijn aangekomen

Rik beoordeelde op 2019-07-01

Alles helemaal prima, alles wat ik zocht hadden ze het was goed verpakt en snel geleverd.

Mark Huijbers beoordeelde op 2019-06-30

Super webshop , snel geleverd en heel netjes verstuurd. Aanrader zal gauw weer bestellen

Jan tuinstra beoordeelde op 2019-06-30

Leuk assortiment en snelle levering

ton van berlo beoordeelde op 2019-06-27

prima

Klaas beoordeelde op 2019-06-24

Goed advies, vlotte levering, producten beter als verwacht, kortom: ERG GOED !!

Edwin beoordeelde op 2019-06-24

Zeer goed geholpen en snelle verzending, binnen een dag in huis in belgië. toppie aanrader

Joost beoordeelde op 2019-06-24

Super snelle levering!

viktor beoordeelde op 2019-06-22

Package came straight away! super easy

Harold beoordeelde op 2019-06-21

snelle levering, goed product buitenkijf... edoch factuur in bijlage in HTML en niet in pdf wat een stuk lastiger is voor de boekhouder.... ...
wel daarop snelle terugkoppeling gehad..

Reactie van Ben's electronics:
Beste Harold,
U heeft gelijk dat de factuur nu (nog) in HTML wordt meegestuurd. Er ligt een verzoek bij de webbeheerder om dit aan te passen naar PDF. Ze zijn hier momenteel mee bezig. Maar het is geen probleem om de factuur per mail ook nog even via een PDF bestand te sturen. Dat zal ik direct even voor u doen.
Nicolle

Anonym beoordeelde op 2019-06-20

Heel tevreden! Super snelle levering.

jomar beoordeelde op 2019-06-16

Besteld en geleverd volgens do afspraak.. uuiuuitstekend dus