Sprangseweg 3

Anoniem beoordeelde op 2018-11-13

Anoniem beoordeelde op 2018-11-13

Anoniem beoordeelde op 2018-11-12

Nanne beoordeelde op 2018-11-12

Vrijdag besteld zaterdag binnen, dus lekker snel binnen door de brievenbus. Alles zag er toppie uit.

Jack beoordeelde op 2018-11-12

Snelle levering. Geen gedoe bij foutieve levering of defecte onderdelen.

Reactie van Ben's electronics:
Beste Jack, bedankt voor uw goede recensie. Ik zie dat u ons 4 sterren geeft wat ons doet vermoeden dat er ruimte is voor verbetering. Wij horen graag van u wat er verbeterd kan worden. Met vriendelijke groet, Team Bens electronics

Erki De Vries beoordeelde op 2018-11-12

Zeer snelle levering. Prima verpakt! TOP!

Reactie van Ben's electronics:
Beste Erki, bedankt voor uw positieve beoordeling. Graag tot ziens in onze webshop benselectronics.nl. Met vriendelijke groet, Nicolle

Anoniem beoordeelde op 2018-11-11

Anoniem beoordeelde op 2018-11-11

Anton Portegijs beoordeelde op 2018-11-11

Snelle levertijd en prima service

Reactie van Ben's electronics:
Beste Anton, fijn dat alles naar tevredenheid is en bedankt voor uw goede beoordeling. Wij zien u graag terug in onze webshop benselectronics.nl Met vriendelijke groet, Ben Ben's electronics

Wim beoordeelde op 2018-11-10

Razendsnelle levering van de (juiste) spullen!

Reactie van Ben's electronics:
Beste Wim, bedankt voor uw positieve reactie. Wij doen ons best ! Fijne dag vandaag !
Met vriendelijke groet, Nicolle Ben's electronics

Dirk de Vogel beoordeelde op 2018-11-10

Voor mij bestaat er geen betere web-winkel dan Ben & Nicolle|!!!

Reactie van Ben's electronics:
Lieve "opa" Dirk, wij waarderen al onze klanten maar u heeft toch een streepje voor bij ons. Als je 93 jaar oud bent en nog zo actief met electronica bezig.. daar kunnen wij echt van genieten.. Lieve groetjes uit Waalwijk van Ben en Nicolle

Mateo beoordeelde op 2018-11-09

Prettige winkel en goede service. Duidelijke website en een ruim assortiment voor iedere DIY elektronica liefhebber.

Reactie van Ben's electronics:
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zien u graag weer terug in onze webshop benselectronics.nl Met vriendelijke groet Nicolle Ben's electronics