Sprangseweg 3
5144NV Waalwijk

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Jop beoordeelde op 2019-01-22

Hele goeie service, je merkt dat deze mensen hun best voor je doen. Ben zelf denkt met je mee als je er technisch even niet uitkomt en heeft vaak snel goede suggesties. Leveringstijd halen is heilig voor hen.

Angelique beoordeelde op 2019-01-21

Zeer snelle levering en mail wordt snel beantwoord

Henk beoordeelde op 2019-01-20

Eerste keer besteld, alles keurig op tijd geleverd.

Frans Deuling beoordeelde op 2019-01-19

Woensdag besteld, donderdag al in huis. Had prooblemen met inloggen, werd meteen verholpen.

Twan van Rijt beoordeelde op 2019-01-19

Had zelf verkeerd bezorg adres ingevoerd. Met medewerking van benelectronics het pakket toch ontvangen.

Chris beoordeelde op 2019-01-19

Zeer tevreden

Vanderkloes beoordeelde op 2019-01-18

Prima en snelle service, een top bedrijf

bart beoordeelde op 2019-01-18

snel geleverd!

De Boer beoordeelde op 2019-01-18

Aanbod is redelijk groot, kon alles vinden wat ik nodig had. Levering is snel, had gelijk volgende dag alles in huis.

Christiaan Wagner beoordeelde op 2019-01-18

Eerste zending was perfect. Juiste maat bronzen lagerbus 12x15 voor 8mm as. Tweede zending zelfde soort lagerbus had maatafwijking en paste niet. Moest eerst op maat geruimd worden.

Techniki, techniek voor kids beoordeelde op 2019-01-17

Uitstekende service, ze denken met je mee in de mogelijkheden

Gilbert beoordeelde op 2019-01-17

Snel geantwoord op vraag via email. Na bestelling volgende dag bezorgd en de kwetsbare artikelen waren zorgvuldig verpakt.

Rob Strik beoordeelde op 2019-01-17

Bestelling zoals aangeven op webshop, snel en goed geleverd. Alles was netjes en veilig verpakt.

000 beoordeelde op 2019-01-16

Fast delivery, products do what they are supposed to do

Aad Peters beoordeelde op 2019-01-16

Vermogensweerstanden besteld maar per ongeluk
1 te weinig. 4 i.p.v. 3. Bestelling was nog nét niet
verzonden. Mijn fout dus! Na tel. contact tóch nog
1 extra GRATIS meegestuurd. Als dát geen service
is, dan weet ik het niet meer. Natuurlijk word ik meteen
vaste klant. Niet zo gek, tóch ? Aanbevelingswaardig dus.
GRANDIOOS, ga zo door!

Aad Peters uit Rotterdam-Z

Bart beoordeelde op 2019-01-14

precies gedaan wat is beloofd, top

Ellen beoordeelde op 2019-01-14

snelle service, goede prijzen en telefonisch ook nog bereikbaar

Marc beoordeelde op 2019-01-14

snel en goed geleverd

Joh@n van Vliet beoordeelde op 2019-01-13

Vriendelijk en vrolijk te woord gestaan.
Volgende bestelling weer bij jullie.
Top.

vincent beoordeelde op 2019-01-13