Sprangseweg 3

Carl beoordeelde op 2019-03-17

keurig geleverd alles top

Frank Eits beoordeelde op 2019-03-15

Prima, tevreden klant!
Tip! Meer technische informatie zoals bijvoorbeeld datasheets bij de producten.

kees beoordeelde op 2019-03-15

super snel , goed verpakt, prima!

J Raven beoordeelde op 2019-03-14

Snelle levering en product na wens.

Jan beoordeelde op 2019-03-14

Snel en makkelijk bestellen, leuke spullen voor aantrekkelijke prijzen.

René Rabelink beoordeelde op 2019-03-14

Wij zijn al een jaar vaste klant bij Ben & Nicolle, de service is heel erg vriendelijk en professioneel.
De tarieven en snelheid van bezorgen zijn ook voortreffelijk.

De komende jaren zullen wij met plezier gebruik blijven maken van de diensten van Ben's electronics.

Gr.
René

Casper de Boer beoordeelde op 2019-03-14

Altijd goede ervaring met Benselectronics zeer net en correct en snelle levering tegen goede prijzen.

FT beoordeelde op 2019-03-12

Snel geleverd en vooral prima verpakt. Alle onderdelen afzonderlijk in een eigen zipzakje en de statisch gevoelige onderdelen in een antistatisch zakje. Alle kleine zakjes verzameld in een geseald zakje van bubbeltjesplastic en het geheel in een stevige kartonnen brievenbusdoos gefixeerd met luchtzakjes. Beter kan niet. Erg professioneel!

Tibor beoordeelde op 2019-03-11

Snel geleverd, goede producten!

J.Quak beoordeelde op 2019-03-10

alles netjes op tijd prima webwinkel om te kopen.

Michel beoordeelde op 2019-03-09

snelle levering, goed prijzen

Piet beoordeelde op 2019-03-09

Snelle levering en gekregen wat er is besteld. Gewoon zoals het hoort.

Pieter SChutz beoordeelde op 2019-03-05

Goede producten voor een goede prijs. Snel verzonden en kwetsbare onderdelen zorgvuldig verpakt.

mark beoordeelde op 2019-03-01

snel en goedkoop.

M.Trooster beoordeelde op 2019-02-28

Ruime keuze, snelle levering

Hans Engelen beoordeelde op 2019-02-25

Mocht nog meer uitgebreid zijn maar voor de hobbyist zeker een mooi winkeltje

Edwin beoordeelde op 2019-02-24

Ik heb al een paar keer bij Ben's besteld en altijd volgende dag alle bestelde spullen ontvangen. Probleemloze webshop!