vlasveld 38
6336WP hulsberg
KvK 599352190000

Marlies Steins beoordeelde op 2018-11-28

Zoals altijd een zeer snelle en correcte afhandeling van de bestelling. Ben zeer tevreden. Ze heeft leuke ideeën.

Jordy Meertens beoordeelde op 2018-11-19

Ivonne Loo beoordeelde op 2018-11-18

Heel tevreden

Els beoordeelde op 2018-11-09

Stickers zijn mooi, makkelijk te plakken op de ramen maar ook weer goed op te ruimen.
Hadden wat mij aangaat iets meer lantaarnpalen bij gemogen.
Snelle levering in goede platte "bewaardoos" dus ook fijn ivm opbergen.

Reactie van Benty:
dank u wel voor de mooie beoordeling. ik zal gaan kijken of ik in de toekomst dergelijke uitbreidingen ook op de site kan zetten. indien gewenst kunt u me altijd een berichtje sturen en dan maak ik er nog voor u bij
mvg kim

Rineke beoordeelde op 2018-11-05

Heel goed het kan niet beter ik ben zeer tevreden

Francien Vincken beoordeelde op 2018-10-24

Van der klok beoordeelde op 2018-08-14

Heb een appje gestuurd en ik kreeg vrij wel meteen een passend antwoord!

Grace van Rijsbergen beoordeelde op 2018-07-17

Rabe beoordeelde op 2018-06-16

Heel erg tevreden. Had het pakketje heel snel binnen. Had een speenketting als kado gehaald, vind hem zo leuk, wil hem nu ook voor eigen kindje bestellen. Verder grijze haarband besteld en pasr slabbers. Toen ik pakketje binnen kreeg, zag ik als eerst een witte haarband dus ik dacht huh. Maar dit was een kadootje, omdat de grijze schijnbaar niet meer op voorraad was en kreeg ook nog eens dat geld terug. Heel attent. Ik ben heel blij.

Stefanie Nijhuis Deterink beoordeelde op 2018-05-07

Erg blij met mijn aankopen. Precies zoals ik had gehoopt. Ik had het ook binnen 3 dagen. Dat was ook echt super!

Prickaerts beoordeelde op 2018-04-08

Marlies Steins beoordeelde op 2018-04-03

Een snelle en zeer correcte levering! Kwaliteit is super!

Eva Eisinga beoordeelde op 2018-02-19

Snel verzonden, Heel leuk ingepakt! :)

Daphne Bergmeijer beoordeelde op 2018-01-25

Tevreden, snelle levering. En kregen er een leuk haarbandje bij!

Marlies Steins beoordeelde op 2017-09-24

Zeer correcte en fijne afhandeling van de bestellingšŸ‘

Rianne Pepping beoordeelde op 2017-08-18

Snelle verzending, super leuk verpakte levering. Het was alsof ik een cadeautje aan het uitpakken was, erg leuk!

Iris beoordeelde op 2017-07-26

Supersnelle service!

Veerle Bouts beoordeelde op 2017-06-08

Super snelle levering.

Karolien Hamers beoordeelde op 2017-05-05

Tevreden over de afhandeling. Alleen wacht ik al eeneven week op mijn bestelling...

Reactie van Benty:
Goede dag
Dank u voor uw bericht, ik heb uw mailtje net beantwoordt :) helaas duurt het soms ongewenst lang voordat een bestelling geleverd wordt, helaas heb ik dit niet in de hand maar het komt altijd goed :)
We blijven met mekaar in contact
Mvg kim

Simone Trampe beoordeelde op 2017-03-23

Bestelling op tijd en netjes verzonden