Oostmaaslaan 227-229

Bol.com 613 8,9
Google Plus/Places - 10,0
Beslist.nl 1 9,0

Pim Bokhorst beoordeelde op 2018-10-02

Wat een geweldige service van dit bedrijf - ik kende het niet maar ga er zeker weer bestellen. Perfect !

Renee beoordeelde op 2018-10-01

Mooi assortiment, goede prijzen, snelle levering, erg goede service. Zeer tevreden over dit bedrijf.

Anna Kuijper beoordeelde op 2018-09-03

Ben heel tevreden met de correcte en vlotte afwikkeling van de bestelling. Waar ik vooral blij mee ben is de bijgesloten uitgebreide productbeschrijving; heel goed!

Marco beoordeelde op 2018-09-02

Snelle levering, goede verpakking en ruim assortiment. Ik ga vaker bestellen.

Ingrid Reintjens beoordeelde op 2018-08-08

Prima shop en snelle levering

LIVIA DANIELA MAZILU beoordeelde op 2018-08-05

Good quality products and fast delivery

Evelien Langereis beoordeelde op 2018-08-01

De bestelde goederen in goede orde en vlot ontvangen.

Engelhard beoordeelde op 2018-08-01

Snelle verzending en mooie producten

Ingrid Krol beoordeelde op 2018-07-17

Super super!! Ben dolgelukkig met de producten en de geweldige info die ook gegeven wordt! Ik heb veel huidproblemen (met name gek makende jeuk van de hoofdhuid tot onderbenen) maar dankzij de neemolie wordt het leven weer dragelijk en kan ik weer genieten! Ik heb echt ernstige vorm van psoriasis en voor mij zijn veel producten van BeriVita een geschenk uit de hemel😍😀 heel erg bedankt voor jullie service en gewoon alles

Anoniem beoordeelde op 2018-07-01

Prima product en snelle levering. Prijzen zeer redelijk.

John van Grevenbroek beoordeelde op 2018-02-28

Altijd snelle levering, keurig verpakt, leuke bruikbare attentie. En bovenal prima essentiële olie voor een goede prijs. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

joyce de jong beoordeelde op 2018-02-02

snelle levering.

Bob Lagaaij beoordeelde op 2018-02-01

Snelle, adequate levering, goede informatie. En de produkten zijn in orde.

Ellen de Vries beoordeelde op 2018-02-01

Natuurlijke producten, echt kennis van zaken, uitstekende service en snelle levering.

Ann Van Dievoort beoordeelde op 2018-02-01

Prima service, top natuurlijke producten én betaalbaar.

Janny De Boer beoordeelde op 2018-02-01

Prima kwaliteit producten. Bijvoorbeeld, de rozenbottelolie is een weldaad voor de huid en druivenpit olie doet wonderen voor je haar.

Dave beoordeelde op 2018-01-16

Zo'n goede winkel, net mijn 2e bestelling geplaatst goede kwaliteit, goede prijzen en een heel goed initiatief! bedankt berivita!!

Frans Verschuuren beoordeelde op 2018-01-04

Goede producten, uitstekende levering.

Nelly van Zon beoordeelde op 2018-01-02

kwaliteit en prima prijs, snelle levering

P beoordeelde op 2017-12-31

Goede snelle levering