Oostmaaslaan 227-229
3063AV Rotterdam

Bol.com 747 9,2
Google Plus/Places - 10,0

Wil beoordeelde op 2019-05-13

Goede producten geleverd met garantiecertificaat, uitstekende communicatie, goed verpakt, snelle levering met track & trace. Kortom uitstekende webwinkel.

Irma Meijering beoordeelde op 2019-05-01

Alles prima en goed verpakt binnen gekregen

Sasa Vukobratovic beoordeelde op 2019-04-01

snelle levering... zeer eeer klantvriendelijk. .. de producten zijn top...

Delbeke beoordeelde op 2019-04-01

Snel en goed

Kimsel beoordeelde op 2019-03-22

Zowel over de dienstverlening als producten zeer tevreden.
De instructies betreffende houdbaarheid kloppen.
Info over producten helpen om een keus te maken.
In het geval van een foute bestelling wordt het zeer snel en in de voordeel van de klant opgepakt

Marie-Rose beoordeelde op 2019-03-08

Ben zeer tevreden over de snelle en correctste aflevering ooit! is mij nog nooit overkomen...Kan ik echt niet zeggen van andere websites!
Hartelijk dank hiervoor,
M.Rose

H beoordeelde op 2019-03-05

Wij zijn erg tevreden! Dit is al de tweede keer dat ik bij berivita bestel, en zal dat in de toekomst ook blijven doen.

Huid van onze kleintjes reageren erg goed op de pure natuurlijke olien! Ook heerlijk voor de massage.

Tima Haidar beoordeelde op 2019-02-01

Service , bereikbaarheid en kwaliteit zijn top

Niels Jens beoordeelde op 2019-02-01

mooie fles, deze was niet te openen met de sluitdop. Lipje brak af. Heb ruim een dag naar neroli geroken, want dat klotste natuurlijk over me heen. Halve fles leeg.....

Jasper beoordeelde op 2019-01-03

Uitstekende klantenservice en informatievoorziening. Snelle levering.

Yvonne Groenendaal beoordeelde op 2019-01-03

Met aandacht verpakt en supersnel bezorgd, veel dank!

anoniem beoordeelde op 2019-01-02

Correcte snelle levering en goede producten. Dank!

B. Parker beoordeelde op 2018-12-13

Tot nu toe super producten, super service! Verder zo! :)

P. den Heeten beoordeelde op 2018-12-02

KON DE KLANTENSERVICE NIET BEREIKEN.
GEEN TRACK EN TRACÉ ONTVANGEN.
PRODUCTEN ZIJN PERFECT!!

Reactie van BeriVita.com:
Geachte hr/mw,

Excuses voor het ongemak, normaal gesproken worden de track & trace automatisch verzonden. De track & trace gaat dan naar het opgegeven mailadres.
Helaas waren we enkele dagen wat minder goed telefonisch bereikbaar door overmacht. Excuus daarvoor. We hebben het wel aangegeven op BeriVita.com maar dat kan makkelijk worden gemist. Per mail antwoorden doorgaans binnen 24 uur.
Bedankt voor uw compliment over de producten. Dat horen we graag! Fijne dag.

de coninck kristof beoordeelde op 2018-12-01

rappe en perfecte levering.

Anne Teunisse beoordeelde op 2018-11-30

Ik ben zeer tevreden met de producten en de service. Altijd netjes ingepakt, zuivere mooie producten, achtergrondinformatie en gebruiksadviezen erbij! De prijzen zijn zeer rendabel, leuke aanbiedingen en altijd bijzonder om het extraatje van de maand te krijgen als cadeautje. Complimenten aan de medewerkers !

Balsat Olivier beoordeelde op 2018-11-02

Topservice! Vanaf de bestelling tot de levering!

Coenen John beoordeelde op 2018-11-01

Snelle levering👍🏼

kanhai beoordeelde op 2018-11-01

snelle levering, netjes verpakt, documentatie volledig.

Tessa beoordeelde op 2018-10-28

Ben helemaal blij met berivita! Snel en betrouwbaar! Ik zou graag nog de copaiba olie hier in het assortiment zien , dan hoefde ik helemaal nooit meer naar een andere site ;-)