Oostmaaslaan 227-229

Bol.com 645 9,1
Google Plus/Places - 10,0
Beslist.nl 1 9,0

B. Parker beoordeelde op 2018-12-13

Tot nu toe super producten, super service! Verder zo! :)

P. den Heeten beoordeelde op 2018-12-02

KON DE KLANTENSERVICE NIET BEREIKEN.
GEEN TRACK EN TRACÉ ONTVANGEN.
PRODUCTEN ZIJN PERFECT!!

Reactie van BeriVita.com:
Geachte hr/mw,

Excuses voor het ongemak, normaal gesproken worden de track & trace automatisch verzonden. De track & trace gaat dan naar het opgegeven mailadres.
Helaas waren we enkele dagen wat minder goed telefonisch bereikbaar door overmacht. Excuus daarvoor. We hebben het wel aangegeven op BeriVita.com maar dat kan makkelijk worden gemist. Per mail antwoorden doorgaans binnen 24 uur.
Bedankt voor uw compliment over de producten. Dat horen we graag! Fijne dag.

de coninck kristof beoordeelde op 2018-12-01

rappe en perfecte levering.

Anne Teunisse beoordeelde op 2018-11-30

Ik ben zeer tevreden met de producten en de service. Altijd netjes ingepakt, zuivere mooie producten, achtergrondinformatie en gebruiksadviezen erbij! De prijzen zijn zeer rendabel, leuke aanbiedingen en altijd bijzonder om het extraatje van de maand te krijgen als cadeautje. Complimenten aan de medewerkers !

Balsat Olivier beoordeelde op 2018-11-02

Topservice! Vanaf de bestelling tot de levering!

Coenen John beoordeelde op 2018-11-01

Snelle levering👍🏼

kanhai beoordeelde op 2018-11-01

snelle levering, netjes verpakt, documentatie volledig.

Tessa beoordeelde op 2018-10-28

Ben helemaal blij met berivita! Snel en betrouwbaar! Ik zou graag nog de copaiba olie hier in het assortiment zien , dan hoefde ik helemaal nooit meer naar een andere site ;-)

SL beoordeelde op 2018-10-20

Prima producten, snelle verzending, lage verzendkosten. En nog een extra flesje etherische oliën gratis er bij. Top!

Pim Bokhorst beoordeelde op 2018-10-02

Wat een geweldige service van dit bedrijf - ik kende het niet maar ga er zeker weer bestellen. Perfect !

Renee beoordeelde op 2018-10-01

Mooi assortiment, goede prijzen, snelle levering, erg goede service. Zeer tevreden over dit bedrijf.

Anna Kuijper beoordeelde op 2018-09-03

Ben heel tevreden met de correcte en vlotte afwikkeling van de bestelling. Waar ik vooral blij mee ben is de bijgesloten uitgebreide productbeschrijving; heel goed!

Marco beoordeelde op 2018-09-02

Snelle levering, goede verpakking en ruim assortiment. Ik ga vaker bestellen.

Ingrid Reintjens beoordeelde op 2018-08-08

Prima shop en snelle levering

LIVIA DANIELA MAZILU beoordeelde op 2018-08-05

Good quality products and fast delivery

Evelien Langereis beoordeelde op 2018-08-01

De bestelde goederen in goede orde en vlot ontvangen.

Engelhard beoordeelde op 2018-08-01

Snelle verzending en mooie producten

Ingrid Krol beoordeelde op 2018-07-17

Super super!! Ben dolgelukkig met de producten en de geweldige info die ook gegeven wordt! Ik heb veel huidproblemen (met name gek makende jeuk van de hoofdhuid tot onderbenen) maar dankzij de neemolie wordt het leven weer dragelijk en kan ik weer genieten! Ik heb echt ernstige vorm van psoriasis en voor mij zijn veel producten van BeriVita een geschenk uit de hemel😍😀 heel erg bedankt voor jullie service en gewoon alles

Anoniem beoordeelde op 2018-07-01

Prima product en snelle levering. Prijzen zeer redelijk.

John van Grevenbroek beoordeelde op 2018-02-28

Altijd snelle levering, keurig verpakt, leuke bruikbare attentie. En bovenal prima essentiële olie voor een goede prijs. Zeker voor herhaling vatbaar!!!